Към съдържанието

Снимка

Перкинсонов двигател


  • Please log in to reply
16 отговора в тази тема

#1 Skitnik

Skitnik

    Запален ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1518 Мнения:
  • Име:Веселин
  • Оръжие:иж-43,иж-18(7,62х54), Бърно-1(22LR),ТОЗ-БМ 16к.
  • Куче:търся

Публикувано 27 май 2009 - 09:59

Здравей те, харесах си един УАЗ с перкинсонов двигател интересуваме как седи въпроса с частите!

#2 kristinobal

kristinobal
  • Ловец
  • 211 Мнения:
  • Име:krasimir
  • Оръжие:MP-27 EM,...МР-18EМ-М в исполнении "СПОРТИНГ
  • Куче:БОК и Трицветно Гонче
  • МПС:УАЗ469, vw
  • Град:Северозападна България

Публикувано 03 юни 2009 - 13:09

Перкинса е за мотокар.
Този тежък и бавен мотор убива уаз.
Уаза има едно предимство, ПРОХОДИМОСТ и този двигател му го отнема.
Хубавите работи, бавно стават!

#3 Guest_Стария_*

Guest_Стария_*
  • Турист

Публикувано 09 септември 2009 - 15:26

На Лазарово гледах УАЗа на врачанеца с перкинса.Заврял го е в коша и само ГНПто е сменил от Ивеко.Вдигал 120км.Ама в гората с тоя кютук под капака?Като гледам на ГАЗ53 каква е разликата във вървежа с бензиновия и перкинса където е камион 4 тона празен и пак си тежи на предницата(ако си с Перкинс) та какво ли остава за джипа където е 1500кг.Поздрави :rolleyes:

#4 NEMESIS

NEMESIS

    Запален ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1159 Мнения:

Публикувано 09 септември 2009 - 21:25

Перкинс-а си е за мотокари и може би за агрегати!Този двигател тежи поне два пъти колкото оригиналния на УАЗ-а.На мен без пари да ми дават такъв двигател няма да го взема,камо ли да го сложа на джипа.

#5 bobi8603

bobi8603
  • Ловец
  • 83 Мнения:
  • Име:bilqn
  • Град:радомир
  • ЛРД:гр.радомир
  • Skype:bobi8603.pk

Публикувано 29 декември 2009 - 22:26

A за 3.2 чист дизел перкинс английски какво ви е мнението. И той ли не става за в гората?

#6 NEMESIS

NEMESIS

    Запален ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1159 Мнения:

Публикувано 30 декември 2009 - 20:30

A за 3.2 чист дизел перкинс английски какво ви е мнението. И той ли не става за в гората?

И той не става разбира се,иначе щяха да го слагат щатно още в завода.
Аз все пак не мога да разбера каква е идеята да се слага дизелов двигател и то перкинс на УАЗ :)

Този пост е редактиран от NEMESIS: 30 декември 2009 - 20:31


#7 bobi8603

bobi8603
  • Ловец
  • 83 Мнения:
  • Име:bilqn
  • Град:радомир
  • ЛРД:гр.радомир
  • Skype:bobi8603.pk

Публикувано 30 декември 2009 - 22:26

И той не става разбира се,иначе щяха да го слагат щатно още в завода.
Аз все пак не мога да разбера каква е идеята да се слага дизелов двигател и то перкинс на УАЗ :)

Ами приятел има молотовка с насаден такъв мотор на 8000 км след основен ремонт и сега я подготвя за издаване та ми продава двигателя за 200лв.Идеята е че харчи малко и би трябвало да има голям въртящ момент в ниските обороти ( тя е до 2400 оборота максимални ) Тежи към 200 кг тоя мотор.Иначе е преработен с подгревни свещи на всеки цилиндър и си пали при минусови температури ,щото заводско има едно казанче с нагревател в което се подгрева горивото и не иска перкинса да пали в студеното време

#8 NEMESIS

NEMESIS

    Запален ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1159 Мнения:

Публикувано 30 декември 2009 - 23:53

Щом е 200 кила-слагай го въпреки че пак идва малко тежък но е приемливо :)

#9 RumenL

RumenL
  • Ловец
  • 28 Мнения:
  • Име:Rumen
  • Оръжие:CZ ZH-304 - 12/70- 7/57 R, CZ-550 FS - 30-06
  • Куче:Лудогорско гонче, Кьосе барак
  • Skype:rumenl1

Публикувано 04 април 2011 - 09:07

Има двигател Перкинз който се слага на Фолксваген ЛТ

#10 kkk_kkk

kkk_kkk
  • Ловец
  • 18 Мнения:
  • Име:kkk_kkk

Публикувано 04 април 2011 - 21:21

Ами приятел има молотовка с насаден такъв мотор на 8000 км след основен ремонт и сега я подготвя за издаване та ми продава двигателя за 200лв.Идеята е че харчи малко и би трябвало да има голям въртящ момент в ниските обороти ( тя е до 2400 оборота максимални ) Тежи към 200 кг тоя мотор.Иначе е преработен с подгревни свещи на всеки цилиндър и си пали при минусови температури ,щото заводско има едно казанче с нагревател в което се подгрева горивото и не иска перкинса да пали в студеното време


Невярвам да е 200 кила.
Уазковия ЗМЗ е 160.
Я дай точния модел да го видиме в нета.


А за 200 лв го взимай, какво му плащаш.
Успех.

#11 Meханика

Meханика
  • Ловец
  • 89 Мнения:
  • Име:Димитар Иванов КАПСЪЗОВ
  • Оръжие:Browning B425 waterfowl
  • Куче:Поденко ибисенко 10броя
  • МПС:Митсобуши 6+1 2800 тди
  • Град:ЕИВИССА/ ИЛЛЕС БАЛЕАРЕС/
  • ЛРД:САНТ ЖОРДИ
  • Skype:dimitar.kapsazov7

Публикувано 22 април 2011 - 21:17

Невярвам да е 200 кила.
Уазковия ЗМЗ е 160.
Я дай точния модел да го видиме в нета.


А за 200 лв го взимай, какво му плащаш.
Успех.

Колеги двигателя Перкинс Д 3900окомплектован тежи около460кг плюс скоростна кутия минава полвин тон на тези уазкови ресори направо е легнал уаза а през зимата със този 12волтов стартер ида не забравя че ти трябва минимум165амперов 12волтов акумолатор пак ще бъде запален трудно,говоря така защото още през февруари1990г купих и сложих такъв двигател на частната газката която имах за 15 години минах повече от300000км,тези мотори искат много подръжка иначе за камион където шофьора е и монтьор нещата се връзват но ако не разбираш от монтьорлък не става изобретих си подгряващо за антифриза и паленето го реших махнах перките на помпата и поставих два вентилатора от лада и със едно ключе прекъсвач си включвах охлаждането температурата на дв, никога през зимата не пада под80градуса дори и при спускане на наклони не се преохлажда двигателя като мощност има но килограмите са много и имат много проблеми за мен волговия двигател си е добре преправете го на гас и ше намалите разсходите в бг лева ако ви интересува нещо друго питаите ще помагам

#12 s.petrov

s.petrov
  • Ловец
  • 78 Мнения:
  • Име:Светослав Петров
  • Оръжие:ТОЗ 34ЕР, ИЖ 18МН 7.62х54, CZ 452 2E ZKM .22WMR
  • Куче:английски сетер

Публикувано 23 април 2011 - 16:50

Двигател Д3900 също може да се конверсира на газ - преработват се буталата (или се купуват нови), нарязват се резби в отворите за дюзите и се монтира специална газова уредба IMPCO. Така двигателят става много икономичен, но работи само на газ, това е недостатъка. Такива двигатели използват много при мотокарите работещи в затворени помещения - няма сажди в изгорелите газове. Ако има интерес можа да дам информация за фирми, които правят това "газифициране" или такива, които продават необходимите части - това за хората които могат сами да си го направят.
С поздрави.

Този пост е редактиран от s.petrov: 23 април 2011 - 16:51


#13 Meханика

Meханика
  • Ловец
  • 89 Мнения:
  • Име:Димитар Иванов КАПСЪЗОВ
  • Оръжие:Browning B425 waterfowl
  • Куче:Поденко ибисенко 10броя
  • МПС:Митсобуши 6+1 2800 тди
  • Град:ЕИВИССА/ ИЛЛЕС БАЛЕАРЕС/
  • ЛРД:САНТ ЖОРДИ
  • Skype:dimitar.kapsazov7

Публикувано 23 април 2011 - 19:46

Двигател Д3900 също може да се конверсира на газ - преработват се буталата (или се купуват нови), нарязват се резби в отворите за дюзите и се монтира специална газова уредба IMPCO. Така двигателят става много икономичен, но работи само на газ, това е недостатъка. Такива двигатели използват много при мотокарите работещи в затворени помещения - няма сажди в изгорелите газове. Ако има интерес можа да дам информация за фирми, които правят това "газифициране" или такива, които продават необходимите части - това за хората които могат сами да си го направят.
С поздрави.

Да и така може има много мотокари с преустроени двигатели но за камиони не съм чул а и хората ги изхвърлиха от употреба карат от ново поколения камиони,Пожелавам весело изкарване на този светъл празник които ше празнуваме тези дни колеги,

#14 krras

krras
  • Ловец
  • 38 Мнения:
  • Име:Krasimir Ivanov
  • Оръжие:няма ловно за сега........
  • МПС:Дъщерята го взе.....
  • Град:Шумен
  • Skype:krras61

Публикувано 24 април 2011 - 21:45

Дай повече информация за прустройството на пъшу на газ :drinks:

#15 s.petrov

s.petrov
  • Ловец
  • 78 Мнения:
  • Име:Светослав Петров
  • Оръжие:ТОЗ 34ЕР, ИЖ 18МН 7.62х54, CZ 452 2E ZKM .22WMR
  • Куче:английски сетер

Публикувано 26 април 2011 - 17:30

Да и така може има много мотокари с преустроени двигатели но за камиони не съм чул а и хората ги изхвърлиха от употреба карат от ново поколения камиони,Пожелавам весело изкарване на този светъл празник които ше празнуваме тези дни колеги,

Двигателят има максимални 2800 об/мин, което не позволява на транспортното средство на което е монтиран да се движи с голяма скорост - макс. 90-100 км/ч ама в гората на никого не му трябва такава скорост. За сметка на това има голям въртящ момент, което е много добро за движение с малка скорост(ниски обороти)по пресечен или стръмен терен. В първите години на демокрацията се появиха едни малки автобусчета "Чавдар" за градски транспорт. Не знам дали някой е виждал закъсало такова тъпкано с хора и в най-голямата зима . Не го хваля двигателя, просто информация. А имаше едни двигатели Перкинс 108 които се монтираха на леки автомобили - Волга, Москвич последния модел и др. А иначе ако се поддържа добре (редовна смяна на масла, филтри, регулировка на дюзи) двигателя е изключително корав. А има и на газ по ГАЗ-ки монтиран.

Този пост е редактиран от s.petrov: 26 април 2011 - 17:32





2 Потребител(и) четат тази тема

0 ловци, 2 туристи, 0 анонимни