Welcome to На Лов

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Sign in to follow this  
Followers 0
didsann

Монтиране на Газова уредба на Дизелов двигател 2.3TDI

65 posts in this topic

Разбрах че слагали обикновенни газови уредби на дизеловите двигатели и разхода спадал с около 40%.Някой карал ли е на газ/дизел,или познаватели някой който е карал,за да получа малко информация?

vorki likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

а аз знам,че водородния генератор сваля драстично разхода на дизела и е доста по евтин.Поразгледай из нета..дано намериш нещо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм с колегата, водородният генератор сваля разхода на не само дизеловите, но и на всички видове двигатели. Най-добре е да се постави на дизелови двигатели(заради това, че работят на много бедна смес) или газов. По този начин т. нар. "барунов газ" подобрява работат на двигателя и намаля разхода до 40%. Има и разработки при което има система за директно впръскване на газ, при което се повишава октановото число и по този начин също се смъква разходът на гориво за сметка на по-добрата работа на двигателя.

Васката likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз знам че на дизела може да му се инсталира метанова уредба. Но се кара само смесено с дизелово гориво/ Съотношението е 70 метан и 30 дизел. За пример ще посоча варненските градски автобуси. Дори на гърба им пише че се движат с природен газ (ама не пише че е на 70% :cap: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложих газовата уредба и се почувства по-голяма мощност.За ртазхода по-натам ще пиша.Струва ми се че е по-шумен двигателя,но пък дърпа много.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А вземи кажи каква уредба,на какво и за колко левчета сложи :buba:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първото засичане 7литра дизел за 120 км.Като 20км градско 10км силно пресечен терен на бавни , другото междуградско.Газта ще засеча по-натам,че казват че харчи около 1,5 - 2л на стоте,и непосмях да сипя,ще е като мина 200-300 км. Иначе сложих обикновен Voltram,с такъв съм на BMW то от 3 години и за 60 000км не е дал никакъв дефект.Бутилката 20л.,няма нужда от по-голяма.За монтажа и уредбата в сервиза, всичко ми излезе 300лв и 16 лв прегледа.Всичко купих ново освен сондата за бутилката.

andi likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

За пропан-бутан говориш нали?

За метан бях чувал,но за LPG не.

Интересно е !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да за обикновенна газова уредба.Механизма е същия като при моноинжекцията.За метан знам,но из околията няма колонка,най-близкият ми е на 50км и няма смисъл за моето положение.Дават че газта повече помага при дизела,а не вреди както при бензина.Облекчава двигателя и намалява нагара,четох подробна статия в нета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ПРЕДИМСТВА:

>> Намалява се износването на цилиндровата група.

>> Намалява се натоварването на коляномотовилковия механизъм, тъй като газът изгаря гладко дизеловото гориво. Маслото не се мие от стенита на цилиндъра, процесът на изгаряне е равномерен.

>> Маслото по-бавно губи своите свойста, като интервалът за смяна на маслото може да се увеличи с 1.5 до 2 пъти. Увеличава се ресурсът на двигателя.

>> Отделяният дим е значително по-малко

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега и аз съм много запален по идеята, ако всичко е наред при теб ще се включа и аз в клуба.

При мене е 3.0 ТД - 177 коня и ми отива на 13 градско дали е проблем ако е с турбо????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма проблем,мойто е турбо - интерколер,2,3 мисля 100коня,но с газта се появиха още около 10 жребчета горница,поне аз така я чувствам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направих няколко засичания на горивото.Извън градско пада под 6/100 дизел,а градско - с каране и по гората по време на лов качва до 8/100.Като знам че преди под 10 неможех да я сваля градско, а по лов стига до 12-13,ме радва.В двигателя се чувства и много голяма мощ.Газта е около 2/100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е така е направо чудесно. Аз съм си набелязал вече една фронтера същата 2.3 дизел и съм твърдо решен да сложа газово и ако разхода падне до толкова ще съм много щастлив. Само се притеснявам да не даде някакви проблеми след време, защото се конслутирах с доста хора и всичките ме разубеждават.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз такива не ги слушам,защото невярвам,някой от тях да е карал газодизел,но се правят на разбирачи.Даже онзи ден разбрах че газова уредба вече е монтирана и на 2 камиона МАN(става въпрос за тирове).Така че невярвам да има проблеми.От десетки години градския транспорт е с такива уредби,само че на метан.Затова са и стикерите ЕКОДИЗЕЛ !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази идея от доста време ме гложди.Това което пише колегата като намаляне на разхода е доста добре,моя джип харчи доста и мисля да го оборудвам с газово у-во.Ако може по подробно каде точно се вкарва газта преди да постъпи в цилиндрите.Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Тук има нещо криво и несериозно.Излиза,че всеки си муши газта където си реши.Как мерят смес,как я контролират?Със сигурност системата не е сложна,но така описана мяза за нафтова печка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо немериш.Просто изпарителя си се регулира от майстора в сервиза,а газ се пуска минимално от врътката,колкото да разпали нафтата.При мен завихме до край и отвихме половин оборот.Ако се пусне повече газ,се чува едно тракане.Ако натиснем педала на газта без да сме пусналии АГУ на 1500 оборота и го задържим,в момента в който пуснем газовата уредба оборотите се вдигат на 1800.Няма нищо криво,само минимално количество газ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

При всички дизели дава резултат.Тук на едно Паджеро 2.8/ 2002г даде резултат.И при теб ще е така.Навсякъде би трябвало да ги слагат,по-просто е отколкото при бензина,може и сам да си го монтираш ако не те мързи,както мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де,колеги,ами зимата на минус 10-15 какво се случва?? Тя нафтата тогава е трудна за палене, а като сложиш и газта какво ще се получи??? Или спираш притока на газ,палиш на нафта и после отвърташ кранчето на газта? Някой има ли опит да сподели?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще обясня и това.По принцип винаги пали на дизел.На тихи обороти пак си работи на дизел.Газта тръгва при 1100 оборота,пуска я датчик,които е монтиран на педала на газта или на кобилиците.На тихи нетрябва да работи с газ.По принцип при мен е направено и копче, с което изключвам или включвам газовото.Може да си работи на дизел,а когато реша натискам и пускам газта,после щраквам и пак на дизел.При вкл. датчика оак си изключва при тихи и работи само на дизел,при натискане на педала отваря газта.ДАНО МЕ РАЗБРАХТЕ.!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Да прибавя и аз въпрос - изв,че в твоя пост - как разбираш,че ти е свършила газта???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0