Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2019

NEMESIS

Ловец
  • Мнения

    576
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Последни посетители

1767 профилни разглеждания
  1. Много време се мина,нямах възможност да пиша и пускам снимки в форума,ще гледам зимата да кача всички снимки и тук. Уаз-а е готов и се движи,всичко е направено по добре отколкото нов в завода,сложена е печка за подгрев на двигатела,всички лагери,семеринги и износени детайли в скорости и раздатка са заменени с нови,всичко е шлайфано за да няма никакви луфтове в скоростите и раздатката. Купето е облицовано отвътре с алуминиев рифел и топлоизолация,заданата седалка е изградена изцяло от алуминии с цел олекотяване и лесно за почистване и хубаво на вид Не се планира да се возят хора отзад така че това не е проблем.Монтирана е музика,сандък за газовото с 60 литра бутилка,вътрешен резервоар в сандък,направени са куп допълнителни неща полезни в багажника да може да се слагат като в сандъчета унструменти и аксесоари за джипа. Заданата врата е направена изцяло наново и са монтирани за заключване касови брави на машината.АКумулатора е прибран вътре и между седалките има направен сандък за него като идеята е да се побират два малки акумулатора или един голям танков на Монбат които ще бъде закупен на по късен етап: Това ще бъде акумулаторът: http://monbat.com/ar...ticleGroupID=30 Както казах джипа се движи и е готов,на финала слагаме в момента принудителен сто процентов блокаж в задният мост с усилени и ковани полуоски и външни полуоски също,така наречените гъбки в редукторният мост. Абсолютно всички снимки до момента се намират в Уазбуката,ето и линк към снимките: http://forum.uazbuka...t=90919&page=29 По страниците назад са всички снимки абсолютно от началото на дораборките,снимките са видими и без регистрация в сайта. Надявам се Ванката няма против това че съм пуснал линк към друг сайт.Както казах зимата ще гледам да кача всички снимки и тук,но за момента няма как да ги кача защото са над хиляда и петстотин снимки а предстои и още малко работа до финала.За догодина ще се слага блокаж и в предният мост,система за помпене на гумите и вероятно и допълнителни редуктори на мостовете
  2. На притискатела слагема още три пружини за усилване на съединитела. Съеднитела усилен и сменени палците му с нови. Датчик за температура на маслото в картера:
  3. На притискатела слагема още три пружини за усилване на съединитела. Съеднитела усилен и сменени палците му с нови. Датчик за температура на маслото в картера:
  4. Продължение на ремонтите: Подгревател дизелов 5 киловата на вебасто,почти нов,проблем имаше докато се пусне в действие понеже е от бмв и там управлението му е вързано за компютъра и няма вътрешно управление.Намерих обаче човек който направи цялата платка наново и изхвърлихме старата.Така подгреватела стана много добре и се пали и гаси с копче-нещо което мен ме устройва напълно за да няма двигатела студен старт. Помпата за горивото на подгреватела: Преработен първа проба и работи: Гумите на които съм се спрял за джипа: Заменена е набивката на коляновия вал,щуцери за отдушниците на мостовете и на кутийте,всички лагери в скорости и раздатка са сменени,чакам бавна предавка за раздатката 1:3.6
  5. Блокажа има кой да го монтира,на разположение са всички заводски данни,схеми и абсолютно всичко необходимо за монтажа! Не знам какво имаш в предвид с това че ще се получава "всеки път лека картечница".Това е изпитана конструкция в времето и уловията на Ладога и няма абсолютно никакви проблеми.
  6. За Г класата всеки който разбира от джипове ще каже разбира се само добро. За другите аз нищо няма да кажа
  7. Намерих за джипа и шапка за шнорхел много по ефективна и в пъти по евтина от разни рекламни боклуци.От трактор е и както се знае тракторите работят в много запрашени условия и нямат проблеми: Също и уред за температура на предпусковият подгревател-механичен термометър,такъв ще бъде монтиран и за температурата на маслото:
  8. Дойде време и аз да спра джипа за по цялостен ремонт.Джипката е по моему в ред с изключение на кабината,по нея си има бая ръжда,гнило и боята е никаква/боядисвал съм го с валяка-някой ще са смее сигурно,обаче такова е положението понеже тука искат над 1000 хиляда лева за едно боядисване разни незнайни никому майстори/ В варна няма грамотни майстори-кой каквото ще да разправа-истината е че тука има предимно негодници които искат да вземат пари и да претупат нещата през пръсти и да се подсмихват доволно-примери има много за това!В варна всички майстори освен това искат да слагат алуминий върху ламарина черна-това говори за пълна липса на основни неща по металознание,за сведение като се сложи алуминий върху ламарина започва много бързо да гние-това да го имат в предвид всички дето си дават парите на самозвани и "велики" майстори! Мога и да кача дори и ЛАБОРАТОРНИ данни за това мое твърдение но засега не го намирам за необходимо. И така,поради липса на грамотен майстор тука разговарях с колегата Ник от София/ http://www.naoffroad.com/forum/index.php?showuser=1778/ и закарах джипа за ремонт при него понеже знам че се занимава от много време с джипове и съм сигурен че ще направи джипа както трябва а и най важното знае кое и как да направи! Идеята е следната-ремонт на купето цялостно почти,смяна на предни калници с нови,подкалниците ще са от рифел алуминиев,дъното също ще е от алуминиев рифел,ремонт на врати,панти,таван и куп други неща,рязане наново на арките и праговете понеже "майстора" дето ги ряза си остави ръцете слагаме по два амортесьора на колело,лифт на купето,предпусков подгревател вебасто,уред температура на масло,уред за температура на подгреватела,шнорхел,пълна замяна на всички лагери в скорости и раздатка,смяна на набивката на вала на двигатела защото капе масло,предна и задна броня най вероятно от тръби и степенки тръбни.Засега това се сещам сигурно и пропускам нещо.След всичките тия доработки живот и здраве ще се слагат и блокажите,вероятно бордови редуктори също,бавна раздатка и центрано помпене и най накрая колела тип "Трекол" но тия неща са за след зимата последните. Снимки от самото начало на ремонта:
×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.