Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2019

Lachezar_p

Ловец
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Lachezar_p

  • Рожден ден 9.03.1987

Допълнителна информация

  • Име
    Lachezar Procopiev
  • Оръжие
    кракомобил и МB 300GD
  • Куче
    Lachezar_p
  1. незнам дали се сещаш кой съм преди като правеше коли в ткзсто аз бачках при юрганджията. много поздрави на спасчо

  2. незнам дали се сещаш кой съм преди като правеше коли в ткзсто аз бачках при юрганджията. много поздрави на спасчо

  3. Аз и в момента съм без поплавък. Варианта за който си мисля - наистина има недостатъци - при по-малко количество гориво - ще има проблем с прихода на гориво - защото площта отдолу ще е доста голяма и трудно ще има постоянен приток на гориво при наклони. Идеята ми е да обърна сондата на горе, да не и сменям мястото. За индикация на горивото - пресмятане на километрите и за улеснение - при улея - заварена пръчица стигаща до дъното и приблизително разграфена - но това е приложимо единствено когато джипа е наравно. Предпочитам да е там резервуара именно поради предпазни мерки - резервуара се намира над шасито и далеч от калниците. Някъде гледах една Г резервуара - парарелепипед поставен върху по-малката му страна по средата на багажника - така че отсрани да има свободно място - подобно на снимките на англичанина, които показа - но като знам, че състезателните джипове са с резервуари от по 100 и кусур литра - твоя ми се струва, че няма да заема много място. Или пък там където е отвора в купето за сондата да бъде заварен към основния резервуар малко кубче, под което вече да се намира сондата, така дори и при наклони - в него ще остава гориво. Това ще е относително най-ниската точка в повечето случаи. Като се има предвид, че това кубче ще е в по-задната част от резервуара - то тогава ще бъде подсигурено достатъчно гориво и за по-дълги баири, а при спускане е необходимо доста по-малко гориво. Мен не ме притеснява чак толкова сигурността, защото дизела е по-трудно запалимо гориво от бензина, а и не мисля да минавам на бензин - има достатъчно силни дизели.
  4. Ами аз като гледам - то пише similar to G1/18, значи сигурно по подобен начин, както първите три, значи трябва да стане и на 460. И графиките като ги погледнеш са почти сходни.
  5. Мислил съм си за, а и може би скоро ще го видя в реалност - резервуара да е не много висок примерно 10 - 15см, но много широк - покриващ пода на багажника на джипа - ама целия - все едно пода е покрит с рифел - така ще можеш да оставяш багаж върху него - разбира се - недей в такъв случай с алумин - нека някой го направи от неръждавейка, или рифел - но по-дебел. Това е по-еластичен метал от алумина, а и няма да излезне много по-тежък този резервуар, а и по-лесно се работи с него. Също така ако случайно го спукаш - това ще се е случило отгоре, откъдето няма да изтече горивото и лесно да може да бъде поправен.
  6. Ами до колкото мога да чета тя е за 461, вече не знам какъв двигател ще оборудваш твоя джип, но предполагам може да се напасне тази кутия. Все пак погледни числата направо ме размазват. Първа скорост е супер бавна, както и втора, тя даже е по-бавна от първите скорости на някои от другите кутии.Тази скоростна кутия е предимство понякога, независимо от мощността на двигателя, а и при бензинов двигател - както всички знаем мощността е при високите обороти. А пък при висока скорост много се чупи джипа и не винаги е препоръчителна. А бензинов двигател с бърза скоростна кутия води до много големи скорости, т.е. повече чупене!! При бавна скоростна кутия - във високи обороти/мощност за двигателя - няма да си на чак толкова висока скорост. Между другото не мога да намеря твоя модел в таблицата - да не някаква разновидност на 717.436, която като гледам е втората най-бавна скоростна кутия след 711.116
  7. От неръждавейка вътре в купето? Това е нелош вариант. Другия вариянт е защита на резервуара със щит и силикон между ламарината - поне 3мм и резервуара. Но мойто мнение, е че вътре в купето ще е по-добре защитен резервуара - отзад се удря всеки пъ щом излезем на разходка.
  8. Блокажа е един метален блок, който със хидравлика, която при лостовите механизми задвижваш ти и този блок се зацепва със короната и тези зъбчета за които ти говоря - те влизат едно в друго, като цип и така зацепва диф-а. А аз те питах за отваряне на моста - за да не се прецакаш - ако короната има тези зъбчета то няма да се налага да сменяш короната и пиньона. А пък и ако сменяш със по-мощен двигател, тогава ще си по-доволен и от по-бързи диф-ове.
  9. А пък аз си мислех, че между мостове унимог и редукторни мостове - няма много разлика. Освен това мостовете специално производтсво не бяха ли като тези
  10. Много е трудно да се даде универсална техника, както за изкачване, така и за спускане. Най-добрия начин е да пробваш, да се учиш и да си вадиш изводи от грешките си. Дори и едно и също място но при различни атмосферни условия се минава по различен начин. Най-важното е да мислиш!!
  11. Малко снимчици с приятели.
  12. Как така с дизел. То има и много мощни дизели - той пише за 300td?
  13. Ти отварял ли си моста на който искаш да сложиш блокаж? Не мога да си представя пиньон и корона на Мерцедес без да имат зъбчетата за блокаж. Няма логика мерцедес да правят всичките си диф-ове със блокажи и пиньони и корони, на които да пасват тези блокажи и изведнъж да въведат нови пиньони и корони на които да не пасват блокажи. А и защо ти е по-мощен двигател - ще се състезаваш ли? По-мощен двигател - повече трошене на машината.
  14. Аз със сигурност знам 4 различни диф-ове - 37 на 7, 48 на 9 - това са двата бавни - предавателното число е почти еднакво - пренебрежимо малко - джипка може да върви с двата едновременно - Тествано!! Другите два са - 44 на 9 и 44 на 10. Те са бързите като втория е най-бързия за всички. Това става въпрос за старите мерцедеси - 460 и предполагам 461. Предавателното число се смята като разделиш броя на зъбите на короната на броя на зъбите на пиньона. Диаметъра на всичките е еднакъв - могат да влезнат в един и същ кожух. Пробвахме пиньон и корона от бус - мерцедес - със различен диаметър са - не пасват на Г-тата. Обикновенно първите два вида пиньон и корона се слагат на GE230 и предполагам на GD300 - оригинално ако са така - защото има доста Г-та със сменени двигатели в България.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.