Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

GELEND

Ловец
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About GELEND

  • Birthday 11/21/1983

Допълнителна информация

  • Оръжие
    G-klasse
  1. http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergaleri...&now=27#mmg
  2. 70! По-лека и с ЦЯЛ преден мост. Ако е и някоя тропическа версия с голям бензин/дизел просто няма спиране...
  3. Технотест за смяна двигател и вида гориво. Цената варира в зависимост от общината, а и почти сигурно трябва да даваш "бакшиш", ориентировъчно 300-500лв за всичко. Имаше някаква врътка, че ако този модел двигател се слага фабрично на модела автомобил, технотеста минава по-опростено. Гадна и неприятна работа..., въпреки, че ако няма да продаваш колата, можеш и да не оправяш документите.
  4. Забравих, че и грее... Двигателят е морално остарял за 1997-2000г, сравним с Паджеровия 2.8 от началото на 90-те, който обаче е с верига и е шестак. Това са ми преките впечатления - доста се понапълни с такива десняци и имам база за сравнение. D4D е друга работа, но и цената е по-сериозна. Приказките, че не се трошели и минавали отвсякъде са доста наивни. Силно ме издразни евтиният пластмасов интериор и дизайна. Критерият ми за Тойота е изключително висок, а този модел с този двигател не можа да го покрие.
  5. Голям фен съм на Тойота, но точно този модел- 90/95 с двигател 3,0 125 к.с. не го препоръчвам на никой. Ако не ме лъже паметта е 4цилиндров, с ангренажен ремък, предно независимо окачване и обикновено са без блокажи. Дизайна, поне за мен, не съответства на годините- твърде е демодирал и е сравним с Паджеро 2, което пък е модел от 1989. Двигателят е много тромав и по думите на приятели с 90 3,0Д разхода е далеч над 12/100, особено градско в Пловдив, където трафикът не е особено интензивен. Много по-добър двигател е D4D след 2000г. Иначе да не забравяме, че това е по-софт модел на Тойота и прохо
  6. Най-добра е кутия от Г-класа, но ще падне борба със свързването и с двигателя, т.е. съединител, камбана, маховик. Виж тук: http://4x4abc.com/G-Class/transmissions/getriebe.html Друг вариант- оригиналната (която е с двигателя) механична от W124 и Спринтер, пробвано е- издържа! Ако Мерцедесовият двигател не е издухан няма да имаш абсолютно никакви ядове. Това са може би най- здравите и издръжливи дизели изобщо.
  7. Варианти за евтин и добър дизел са: 1. ОМ 603 300ТД 147 к.с. от W124. Непретенциозен и здрав. Вече може да се намери и за под 2000 лв. със скорости. 2. 250ТД 125к.с. отново от W124. 5-цилиндров, здрав и икономичен. Повече подхожда на къса база. 3. 290ТД от Е-класа (W210), Спринтер, обикновено 120 к.с. 4. Атмосферни дизели 300 или 290, съответно 113/95 к.с. Най-евтини и здрави, но тромави. Ако не бързаш те устройват. Не се отказвай и от бензините- много евтино можеш да намериш 280/300 бензин от W124. Разхода не е особен проблем с тази цена на газта (2,5 пъти<дизела). Успех и ако нещо
  8. GELEND

    Смях

    http://news.automedia.bg/read/6259.html Отново в действие :p
  9. тук има малко инфо. Доколкото разбрах, Сантана е по лиценз на Ленд Роувър Дефендър, в голям брой модификации. Общо взето Дефендър- здрав, проходим, с лесна поддръжка.
  10. 2.5 td с автоматик трудно ще намериш, съответно пък новите дизели 3.1 и 2.7 с ръчна кутия почти няма. Към италианските дизели (2.5 и 3.1) има много критики, мерцедесовият 2.7 е по-добър, но и по-скъп за придобиване и обслужване. Автоматика не трябва да те притеснява- не дига чак толкова разхода, дори в много отношения е и по-икономичен от ръчката, особено при градско каране от неопитен шофьор. А да караш толкова голяма машина в усиления градски трафик с ръчка изобщо не е приятно и автоматика в случая не е екстра, а необходимост. Иначе и аз съм за бензинов Гранд. Можеш да погледнеш и Черокито
  11. GELEND

    5000cc :)

    Трябва да смените и окачването- като сглобите предницата, буферите ще опрат в моста, а и амортисьорите не са много свежи. Сегашният акумулатор също няма да изкара дълго с този табун. Иначе поздравления- става доста добре.
  12. Много по-добър от кастор тампоните.
  13. Цената е уникална и определено трябва да се пробват. Имам интерес за 12000lb, но доставката за ~40кг. ще е.... Иначе като качество със сигурност няма да са по-лоши от Vromos (цената им в Китай е дори още по-ниска), които се продават с огромна надценка в БГ.
  14. ALFA ROMEO 33/145/146/155---Централен Отвор-58--PCD-4x98mm 164 TS, STS---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm Spider (-6/'92)---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm 164 / GTV / 156---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm Spider ('96-)---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm 166---Централен Отвор-58---PCD-5x108mm 75 / Spider (7/'92-)---Централен Отвор-58---PCD-4x108mm ASTON MARTIN Lagonda / Virage---Централен Отвор-73,9---PCD-5x120,65mm Volante / Vantage---Централен Отвор-71,4---PCD-5x154,95mm AUDI A4/A6/A8/200---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm 80 ('92-)/ 100 ('92-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.