Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

pesho tuning

Ловец
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Допълнителна информация

  • Име
    Naidenov
  • Оръжие
    uaz

Последни посетители

642 профилни разглеждания
  1. Качвам някоя снимка,в процес на правене.Пращам картинки на поставена хидравлика от мерцедес.Зад кормилната кутия ще видите и допълнително поставен лаизен за повдигане на ресора от шасито.Предпочитам поставянето на допълнителни приспособления пред шпренгването на ресорите заради не променящото возене а именно по голямата мекота на олегналия ресор.Има малко орязване на кабината а каросерията ще е като тази на картинката от играта.Газовата бутилка е отзад,а лебедката и резервната гума са малко пред задния мост за по голямо разпределение центара на тежеста,като при случая една лебедка се използва за дърпане и в четерите посоки.Не препоръчвам голямо подлагане между ресора и моста с цел вдигане защото при голямо натоварване ресорите се усукват и се получава подскачане на джипа.
  2. Пичаги.Кажете какъв размер искате и ще ви кажа цената при мен.Аз съм дистрибутор и ги продавам на складовите цени!!!
  3. Вентилацията на картера е добра идея за подобрения.Предимно трябват подобрения при стари или вече поизносени двигатели.Газовете предимно започват да правят проблем когато износването на буталата и цилиндрите е голямо тогава част от въздуха под налягане от горивната камера се пропуска в картера при което отдушника за конденз не смогва и повечето пари влизат в смукателите.Аз смятам,че съда за конденз на парите е хубаво да е алуминиев или др.метал.Навлизащите газове при контакта с по студените стени би трябвало да кондензират по добре маслените пари.Зада не се нуждае от източване или преливане може входния маркуч от блока да се вкара от долната страна на съда така,че при стичането на масления конденз тои да се връща в картера.За което и маркуча трябва да е поне с лек наклон към блока за да маже да се стича.Марвкуча към смокателите трябва да влиза в съда на не по малко от пет сантима от тавана на съда.Защото именно на тавана е наи голямия конденз.Драснах и една рисунка по темата.
  4. И аз също не бих си сложил карборатор от жигули или лада,но някои хора слушат и вярват в лекомислени приказки.Пичагата е сложил карборатора,но не е доволен нито като разход нито като вървене и е решил да връща оригиналния.Към края на април мисля да направя еднодневен преход в раьона на Новиискар.Ако има желаещи да проверят и изпитат джиповете си,пък и да видят за какво става дума пишете.Трасето ще е съобразено с българския офролд,но от преди пет години когато лебедката не беше задължителна.А за моито творение е с 24ков двигател,изцяло олекотен.Радиатора съм преместил и съм сложил електрическа перка понеже обичах да потапям двигателя под вода.По този въпрос смятате ли шнорхела за нещо необходимо или в повечето случаи е визуална екстра,поради факта,че повечето лазки не са с изолирани за вода делка.
  5. Е как няма да използваш блокаж,като сам пишеш,че си против гуми с хубав граифер.Вземете и си изтеглете някое филмче,вижте хората по света в пресечена местност с какви гуми карат пък тогава приказваите глупости.
  6. Съжалявам но никога не съм правил или оглеждал нива.Карал съм,возил съм се в нива но немога да ти давам съвети които не знам защото ще те излъжа.
  7. Много срамежливи хора.Пишете нещо по темата,никои ли не си е правил промени или изобретения.За да приключим темата с гумите мисля,че остана да споменем и предимството на фланците.Наи хубавото при употребата им е в това,че може да се разпробият за всякакав вид джанти стига да влизат върху главината. Споменахте и за употребата на волгови мостове.Според мен неможе деферинцял от лека кола да е по здрав от джиповиа които е с военни цели.А за ресорите шпренгвани при моя познат на всички уазки са издържали минимум по две години.Един познат от вида хора /направи си сам/ се опитва да слага жигулен карборатор на дваисет и едно мотор.Чувал съм да ги използват при дваисет и четворките,като ги хвалат много.Преди две години и при мен докараха уаз с двукамерен карборатор с външен вид на жигулен както и конструкция,но заводски на уаз.За него мога да кажа ,че беше доста бърз както стартово така и като максимална скорост.Аз смятам,че проблема с хранителната система съм си я решил.
  8. Малко снимки на моита джипка при направата.
  9. Аз не мога да кажа нищо са гумите които са на джипа.Според мен са бифигудрич,оригинални но нямам наблюдения за тях.Но за офролд от гумите на Малатеста наи използвани са каиманките.
  10. Първо споменавам,че описаните подобрения са за градски джип .Използвам и цитат :С такъв джип в центъра...А що се отнася до обръщането на джантите го споменавам както се вижда като алтернатива или по евтин вариант.А ако си мислите,че фланците са по безопасни то жестоко се лъжете.Що се отнася до гумите,имат ограничения в скороста все пак са за офролд.Но мисля,че бързите ви уазки едвали ще прескочат тази граница,да не забравяме и гаранцията от една година от закопуването им.След като завода производител дава гаранци то това е малка гаранция за качество.Представяте ли си ако на запад стане смъртен случаи и се докаже,че е по вина на качеството на гумите какви санкци ще се наложат върхо завода.Тук не става дума за български регенерат.Спазват ли се заводските изисквания за скорост смятам,че са наи доброто като цена и качество.В офролда един чивт издържа горе долу по един сезон на пълно натоварване.
  11. Незнам защо се вгледахне в редукторите,но ако търсите внушителен вид и възхищение от приятели и околни няма да го получите чрез тях.Ако искате уаза ви да вдъхва респект сред по новите джипове според мен не е нужно много.За зверски вид и внушаващи за проходимост качества са нужни огромни гуми като за целта предлагам:каиман,кобра и кугар на известната италянска фирма Малатеста.Като размерите да са 255 или 265/75/15 .За да станат трябват други джанти които стават от сузуки,ако ли не оригиналните се обръщат/за още по голями маниаци се правят от две адна като широчината става с около пет сантима по голяма/.Така имаме един добре изглеждащ джип,като и проходимоста е нарастнала.С гумите просвета е с пет сантима по голям,а с обърнатите джанти е станал с осемнаисет по широк и по остоичив в страничен наклон,пък и откраи време гумите излизащи на равно с калниците е привилегия само за спортните возила.Но ако сте още по голям фен и неви стига само тази визия,с шпренгване на ресорите джипа изважда вид малко на камионите /дракстери/ по дискавари но в омален вид.С такъв джип в центара ставате обект на сензация.За тази модернизация трябва да се бръкнем за гуми от160 до205лв.в зависимост от модела.На джанта по 35лв.и по 30 на ресор от тук нататък решавате според възможностите си.
  12. Според мен,не може да се каже ,че е по проходима.Единственото и по голямия просвет на моста,което помага при преминаване в дълбоки коловози.При други ословия са доста по зле заради липсата на шпер.Колко пъти сте закъсвали поради влачене на моста и колко от пречупване и буксаж само на две от колелата.Пък и да не забравяме,че дори и в коловози четири въртящи колела са по добре от две.
  13. Редукторите на мостовете са заводски на уаз.До колкото знам ги няма по магазините,а и да ги има те вървят комплект с моста които е с друк по малак доферинцял за които няма блукаж или шпер.Първите хънтари са произведени за воината в Ирак или Иран не си спомням точно те са с такива мостове и са ограничени броики.Преди две години познат си купи такъв чисто нов,но го продаде заради липсата на части.
  14. Колега .Оточни за какви екстри става дума и мога да ти кажа за цените при нас.След това ще си правиш сметка.Трябва да имаш предвид,че с хидравлика и серво вече няма спускания по енерция.Имал съм хора които това ги е спирало да си ги монтират.Според тях спестявали много от спусканията на изгасен двигател.Има нова ниша за работа с уазки,много от хижите и хотелите намиращи се по планините търсят машини за извоз на туристически групи до тях както и проходими контеинеровози за смет.Както знаем тяхната наи голяма посещаемост е през зимата когато пътните условия са много лоши.Пък и вече в много от хотелите предлагат офролд разходки на наши и чуждестранни туристи които наистина са оспешни.Така ,че тонинговането на уазки с пълно оборудване и тунинг не е разход а добра инвенстиция.Моя напримерно е работил в дърводобива,там кадето има екстремни условия и се е изплатил от тук на там каквото госпот даде.
  15. Благодаря.Влязох за да видя какво има в този саит.Направо съжалявам,че не е твои.Джипа направо си е убиец.Незнам как да кача мои снимки на джиповете които правя за да се видят и Български произведения.Единствените неща които не съм монтирал като екстри са АБС и механична или хидравлична лебетка.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.