Jump to content

lucke

Ловец
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Допълнителна информация

  • Име
    Любен Полихронов
  • Оръжие
    2бр."Маверик"12кал.МАГНУМ
  • Куче
    Родопски БАРАК

Recent Profile Visitors

853 profile views
  1. Трихинелата е достатъчно едра за да се хване с училищен трихинископ.Обикновено се вземат 6 бр. проби-от стволовете на диафрагмата и от дъвкателните мускули,сега има нови разпореждания от 2 години се вземат проби едва ли не отвсякъде.Паразита е добре оформен и се познава доста лесно,но има и нетипични капсули,което е проблем и то голям.Игра с огъня не е добра алтернатива,но ако се съмнявате просто "издухайте" месото в автоклавна тенджера и...без барбекю.
  2. Трихинелата е достатъчно едра за да се хване с училищен трихинископ.Обикновено се вземат 6 бр. проби-от стволовете на диафрагмата и от дъвкателните мускули,сега има нови разпореждания от 2 години се вземат проби едва ли не отвсякъде.Паразита е добре оформен и се познава доста лесно,но има и нетипични капсули,което е проблем и то голям.Игра с огъня не е добра алтернатива,но ако се съмнявате просто "издухайте" месото в автоклавна тенджера и...без барбекю.
  3. Това беше истински тъп въпрос.Ами че цяла епоха има посветена на оффроуд възможностите на модел 70.
  4. Доста малка,Паджерото е японска изработка и много качествено-другото е малко скопено като качество,понеже е сбирнщайн-Европа,Азия,Евразия
  5. За цената ,която ще платиш неможеш и да сънуваш подобен автомобил.
  6. lucke

    Toyota Land Cruiser 90

    Прадо е 120 модела,Колорадо-90-95
  7. Пбщо взето е най-наведения мотор на Тойота-слагаха го на Хай-Лукс Сърф 15 години
  8. Просто "ТОЙОТА",какво повече????
  9. Теглих 7 метрова двуосна каравана от Острова до Истанбул,еее 20л/100 ама са 3500км.ТЛК80 автомат-никакви проблеми. Пък и набора на скорости е доста голям имаш L,2,3 D+бързи и бавни,пък и никой няма да ти даде да юркаш над 80км/час-веднага си в киреча.
  10. Нищо и няма на кутията от теглене на тралери и платформи,поне за Тойота и Нисан,не вярвам Ровър да са по-големи леваци-просто включваш ръчно на по-ниска предавка и си дърпаш кочинката където си искаш.Ако почне да се зори много -дай и бавните и играта спи,но се надявам,че няма да теглите някое КОМАТЦУ.теглил съм ИФА 50 км по баири и завои-нямате геижа-само по-внимателно,това е .
  11. Всичко е едно и също,даже жилата на газта и само моторчето на рейката на помпата(ГНП)ще го мориш,няма да гасне двигателя,понеже оригинално е на 24 Волта,също трябва да видиш и стартера и алтернатора-3.3ТД е 24 волтова система.Иначе всичко си пасва.
  12. lucke

    Nissan Patrol 2.8 Td

    Абе аз нали ти казах,че ще се набуташ с тоя испански Патрол.Ако бяха цвете нямаше да ги продават по 2 за лев.Освен това Т-дизела 2.8 е най-шибаното изпълнение,понеже е за Нисан -Лаурел-лека кола,нито е здрав ,нито въртящия момент е като за джип,ама ти стуки, не слушаш .Аз да не съм толкова извън нещата ,че да се будалкам,винаги съм казвал това,което мисля ,зная и мога.Само за дреболии сега може да брадясаш.
  13. Просто няма проблем,можеш да си караш с включено двойно до второ пришествие.Единственото условие е гумите ти да са с един и същ размер.Виж блокиране на дифове по асфалт не препоръчвам,наистина ще строшиш нещо.
  14. lucke

    Nissan Patrol 2.8 Td

    Това за даванвто назад е вярно,но не е необходимо никакво прещракване да се чува-има си лапма 4Х4 и датчик на диференциала,като изключи си загасва.Абе аз толкова години го карам тоя Патрол и не съм имал случай да не ми включи предното а съм го топил доста в калищата на авджилъка. Ето това никак не ми хареса с тая "боза" в дифовете.най-вероятно имаш изтървали семеринги на полуосите и оттам като като я къпят по-често машинката си пийва водица.Нивото на диф.масло високо ли беше??на равно място като отвиеш пробките трябва едва да протича,няколко капки.Провери ли си маслото в скоростите и раздат
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.