
lucke
Ловец-
Мнения
37 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Допълнителна информация
-
Име
Любен Полихронов
-
Оръжие
2бр."Маверик"12кал.МАГНУМ
-
Куче
Родопски БАРАК
Последни посетители
634 профилни разглеждания
-
Трихинелата е достатъчно едра за да се хване с училищен трихинископ.Обикновено се вземат 6 бр. проби-от стволовете на диафрагмата и от дъвкателните мускули,сега има нови разпореждания от 2 години се вземат проби едва ли не отвсякъде.Паразита е добре оформен и се познава доста лесно,но има и нетипични капсули,което е проблем и то голям.Игра с огъня не е добра алтернатива,но ако се съмнявате просто "издухайте" месото в автоклавна тенджера и...без барбекю.
-
Трихинелата е достатъчно едра за да се хване с училищен трихинископ.Обикновено се вземат 6 бр. проби-от стволовете на диафрагмата и от дъвкателните мускули,сега има нови разпореждания от 2 години се вземат проби едва ли не отвсякъде.Паразита е добре оформен и се познава доста лесно,но има и нетипични капсули,което е проблем и то голям.Игра с огъня не е добра алтернатива,но ако се съмнявате просто "издухайте" месото в автоклавна тенджера и...без барбекю.
-
Доста малка,Паджерото е японска изработка и много качествено-другото е малко скопено като качество,понеже е сбирнщайн-Европа,Азия,Евразия
-
За цената ,която ще платиш неможеш и да сънуваш подобен автомобил.
-
Пбщо взето е най-наведения мотор на Тойота-слагаха го на Хай-Лукс Сърф 15 години
-
Просто "ТОЙОТА",какво повече????
-
Теглих 7 метрова двуосна каравана от Острова до Истанбул,еее 20л/100 ама са 3500км.ТЛК80 автомат-никакви проблеми. Пък и набора на скорости е доста голям имаш L,2,3 D+бързи и бавни,пък и никой няма да ти даде да юркаш над 80км/час-веднага си в киреча.
-
Нищо и няма на кутията от теглене на тралери и платформи,поне за Тойота и Нисан,не вярвам Ровър да са по-големи леваци-просто включваш ръчно на по-ниска предавка и си дърпаш кочинката където си искаш.Ако почне да се зори много -дай и бавните и играта спи,но се надявам,че няма да теглите някое КОМАТЦУ.теглил съм ИФА 50 км по баири и завои-нямате геижа-само по-внимателно,това е .
-
Така ТИ си мислиш.
-
Всичко е едно и също,даже жилата на газта и само моторчето на рейката на помпата(ГНП)ще го мориш,няма да гасне двигателя,понеже оригинално е на 24 Волта,също трябва да видиш и стартера и алтернатора-3.3ТД е 24 волтова система.Иначе всичко си пасва.
-
Абе аз нали ти казах,че ще се набуташ с тоя испански Патрол.Ако бяха цвете нямаше да ги продават по 2 за лев.Освен това Т-дизела 2.8 е най-шибаното изпълнение,понеже е за Нисан -Лаурел-лека кола,нито е здрав ,нито въртящия момент е като за джип,ама ти стуки, не слушаш .Аз да не съм толкова извън нещата ,че да се будалкам,винаги съм казвал това,което мисля ,зная и мога.Само за дреболии сега може да брадясаш.
-
Просто няма проблем,можеш да си караш с включено двойно до второ пришествие.Единственото условие е гумите ти да са с един и същ размер.Виж блокиране на дифове по асфалт не препоръчвам,наистина ще строшиш нещо.
-
Това за даванвто назад е вярно,но не е необходимо никакво прещракване да се чува-има си лапма 4Х4 и датчик на диференциала,като изключи си загасва.Абе аз толкова години го карам тоя Патрол и не съм имал случай да не ми включи предното а съм го топил доста в калищата на авджилъка. Ето това никак не ми хареса с тая "боза" в дифовете.най-вероятно имаш изтървали семеринги на полуосите и оттам като като я къпят по-често машинката си пийва водица.Нивото на диф.масло високо ли беше??на равно място като отвиеш пробките трябва едва да протича,няколко капки.Провери ли си маслото в скоростите и раздатъка?Същото ли е на цвят или си е нормално??Иначе няма претенции Патрола за масло-обиконовено трансмисионно Е90 ли беше или нещо такова.Понякога при гресиране с механична гресьорка се получават гафове-прецаква семерингите с налягането на греста и тя отива в диференциала,като създава налягане и като развърташ пробката му може да те цапардоса по носа-като тапа от шампанско.Тогава задължителна смяна на семеринга и на маслото.