Добре дошли във форума На Лов

Регистрирайте се сега за получите достъп до всички функции. След регистрация, вие ще можете да публикувате нови теми или да отговаряте на вече съществуващите. Ще можете да настроите вашия профил, да си качите профилна снимка, да получавате репутация и да използвате лични съобщения с останалите потребители. Това съобщение ще изчезне след като влезете в профила си.

bakero

СУЗУКИ ВИТАРА 2.0 V6 24v 136К.С.

интересува ме мнението на колеги които са имали витара с този двигател да кажат как е,сполучлив ли е,разход и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
интересува ме мнението на колеги които са имали витара с този двигател да кажат как е,сполучлив ли е,разход и т.н.

е никои ли не е имал такова нещо,гледам доста ги има по улиците,маи започват след 96год.много съм се замислил за такава и щеше да е полезно някои колеги с опит да споделят,нали затова е форума да обменяме опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
интересува ме мнението на колеги които са имали витара с този двигател да кажат как е,сполучлив ли е,разход и т.н.
доста по-скъпа поддръжка в сравнениес 1,6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами общо взето беля на главата. МАкар и много да ги има по улиците, като цяло са 6 модификаций, и часрите им на се взаимно заминяеми. На един приятел му изгармя горивната помпа, и така и не можа да си намери нова. Сега е принуден да я кара само на газ. По добре си вземи нещо на което лесно се намират яасти за него. Аз например имам тойота рав4. Пак е със 136 коня. много е паргава, както на асвалт, така и на черно. А и яасти за нея има както по моргите, така и в магазина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има страшно много информация по въпроса в off road форума - направо няма изчитане. Мога да ти споделя накратко малко обобщена информция оттам, че да не се луташ напразно.

Ако търсиш 2.0л бензин, по-добре се огледай за 4-цилиндровия вариант.

Доколкото за варианта с Тойотата на предния колега (Рав 4) - съпоствката е неуместна. Конкретната тойота дори няма бавни скорости.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има страшно много информация по въпроса в off road форума - направо няма изчитане. Мога да ти споделя накратко малко обобщена информция оттам, че да не се луташ напразно.

Ако търсиш 2.0л бензин, по-добре се огледай за 4-цилиндровия вариант.

Доколкото за варианта с Тойотата на предния колега (Рав 4) - съпоствката е неуместна. Конкретната тойота дори няма бавни скорости.

Поздрави

Бавни може и да няма, но пък за сметка на това има централен блокаж, както и за задното, така и на предното предаване. Това е доста по важно от бързи и бавни скорости. А и ако си вземещ и с автоматични скорости, както аз имам.... Ще си супер герой!!!! Няма да губиш ценна енерция за да превклучиш на по ниска предавка, ами само даваш ГАЗ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притежавам сузуки витара V6 136 кс само че с десен волан.Карам я две години. На асвалта е по пъргава от някои автомобили.В балкана кадето ходят другите джипове и аз ходя. Никъде не съм закъсвал .Нищо не се е счупвало. Много са здрави.Н а лед и хлъзгав път задължително вкючвай двойното предаване. По принцип основно се кара само със задно.Гори средно около десет литра.На асвалт па ада. Като буксува в калта и снега се качва разхода.Много е корава и пъргава. Един съсед има автобуси и като закъсат ходи с такъв джип да ги тегли. Аз с моя натоварвам два кубика дърва на едно ремарке туристическо и с джипчео си ги тегля. изстрах мее за ремаркето не за джипа ..свиди ми се като го драскам по храстите .

/ Тойота РАВ 4 е за мадами и то блондинки не за лов /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Притежавам сузуки витара V6 136 кс само че с десен волан.Карам я две години. На асвалта е по пъргава от някои автомобили.В балкана кадето ходят другите джипове и аз ходя. Никъде не съм закъсвал .Нищо не се е счупвало. Много са здрави.Н а лед и хлъзгав път задължително вкючвай двойното предаване. По принцип основно се кара само със задно.Гори средно около десет литра.На асвалт па ада. Като буксува в калта и снега се качва разхода.Много е корава и пъргава. Един съсед има автобуси и като закъсат ходи с такъв джип да ги тегли. Аз с моя натоварвам два кубика дърва на едно ремарке туристическо и с джипчео си ги тегля. изстрах мее за ремаркето не за джипа ..свиди ми се като го драскам по храстите .

/ Тойота РАВ 4 е за мадами и то блондинки не за лов /

Е при мен не е нужно да се вклучва двойното предаване, защото си е постоянно вклучено. Така че ако неочаквано попадна на заледен участък, нчма за какво да спирам, за да вклуча двойното, нито пък ще бъда неприятно изненадън. Отделно имам централен блокаж (което никое сузуки няма), който само съм пробвал да ли работи, но не ми се е налагало да го вклучвам.

Обаче знам за един съсед на мой втори братовчет, дето го е вклучвал от време на време, и то само когато го викат да дърпа тировете по байра на горе в снега, през Айтоския проход. И то май по често ходи йена му, защото е блондинка.

:drinks:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава витара,от две години и нещо,и досега ремонти несъм и правил никакви,освен подобренията,като окачване,газов инжекцион и др....

По ходовата част и ламарините,че дори и скоростните кутии, всичко е еднакво със 1.6 модела....

Двигателя е надежден,макар че българина иска ЕВТИНА потдръжа,ми да си земе нива :unsure:

1.6 мотора,като пука глави и блокове на поразия,да не е по-надежден?!

А за колегата с тойотата,мога да кажа че задвижването 4x4 е като на голф синхро-без раздатъчна кутия.....да не се натиска при жипките много :drinks:

wenislav хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз имам такава витара,от две години и нещо,и досега ремонти несъм и правил никакви,освен подобренията,като окачване,газов инжекцион и др....

По ходовата част и ламарините,че дори и скоростните кутии, всичко е еднакво със 1.6 модела....

Двигателя е надежден,макар че българина иска ЕВТИНА потдръжа,ми да си земе нива :unsure:

1.6 мотора,като пука глави и блокове на поразия,да не е по-надежден?!

А за колегата с тойотата,мога да кажа че задвижването 4x4 е като на голф синхро-без раздатъчна кутия.....да не се натиска при жипките много :drinks:

Точно така е, тойотата няма раздатъчна кутия, ами има направо карета за предното предаване и кардан за задното. Така раздатъчната кутия остава излишна. Няма и какво да ти се счУпи по нея. А тя като с счупи и като питаш по моргите дали имат атакава, всеки ще ти вдигат ръмене. Или ако имат, ще и искат 1000 лева. От тойота знаят как се прави 4х4. Няма излишна раздатка, но има блокаж, което е много по важно за проходимоста. Че тойоа е номер 1, доказва факта че още през 60-години тойота 4х4 е обиколила света, без да даде нито един дефект по пътя, както и през 90 години е прекосила коварната антартида. Такива постижения нямат нито уазките, нито ладите, нито пък сузукитата, или който и да е там 4х4. Другото което е че тойота рав участва всяка година на стезанието Дакар, а сузукитата........ НЕ

:hi:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пита специално за шест цилиндровия ДЖИП витара дългата база с четирите врати .Дали е сполучлив като автомобил. Пак му казвам да. Като попита колегата с РАФ 4.дали да си купи такава той да му отговори както сметне за добре. Има много сполучливи модели джипове на тойота но не точно РАФ 4 за лов.Лично аз бих купил точно такъв за дъщеря си. Шофьор съм от 1984г. И съм машинен инженер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моля те напиши по подробно за газовият инжекцион. /цена,разход на гориво ,майстор

доволен ли сте, сравнение с на бензин. малка на инжекциона и др./ специално за витара V 6 98г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега моля те напиши по подробно за газовият инжекцион. /цена,разход на гориво ,майстор

доволен ли сте, сравнение с на бензин. малка на инжекциона и др./ специално за витара V 6 98г.

Ами аз слопжих българси "фобос",за една година,смених само филтрите оня ден-20лв.

Иначе,уредбата тогава струваше 1500лв,сега незнам колко са.

Разхода спрямо бензин е с литър отгоре,разлика във вървенето няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта си е газ.Уредбата скъпичка но за година ще си избие парите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелипчо ,защо като хвалиш гореупоменатата тойота РАВ 4 си е пуснал в обява да се продава "с два люка"за 1800 лв. в гр. Варна. Х убавото не се продава.,макар и синьо.Извинявай ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си видял, само че аз ги имам 2 идентични тойоти. (едната е по светла от другата).

Която е продам, другата ще си я оставя. Няма значение коя ще си оставя, и двете да добри.

Идваш гледаш и си избираш, но цената не е 1800, ами 3800лв. За теб ще има специална отстъпка. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колегата пита специално за шест цилиндровия ДЖИП витара дългата база с четирите врати .Дали е сполучлив като автомобил. Пак му казвам да. Като попита колегата с РАФ 4.дали да си купи такава той да му отговори както сметне за добре. Има много сполучливи модели джипове на тойота но не точно РАФ 4 за лов.Лично аз бих купил точно такъв за дъщеря си. Шофьор съм от 1984г. И съм машинен инженер

Е на мен майка ми е шофиор от 1988 година, но последната кола която е карала, е била учебната.

А това за машинен иньинер е много общо понятие, както например думата двигател. Но зза спортна кола ще е един вид, а за шевна машина друг. Но като машинен инжинер няма нужда да ти го обеснявам това. :D

Разбирам яе за дъщеря си ще вземеш тойотата, и аз така за моето ще избер по надежното и безопасното, като например постоянно зацепено двойно :p

Междо другото, радиатора за 2 литра дизел на витара (даже май е 1,9) струва 600 лева. Мой познат си купува на скоро. А за 2.0 6 цилиндара е около 730 лева.

Дано да ги има по моргите.

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Точно така е, тойотата няма раздатъчна кутия, ами има направо карета за предното предаване и кардан за задното. Така раздатъчната кутия остава излишна. Няма и какво да ти се счУпи по нея. А тя като с счупи и като питаш по моргите дали имат атакава, всеки ще ти вдигат ръмене. Или ако имат, ще и искат 1000 лева. От тойота знаят как се прави 4х4. Няма излишна раздатка, но има блокаж, което е много по важно за проходимоста. Че тойоа е номер 1, доказва факта че още през 60-години тойота 4х4 е обиколила света, без да даде нито един дефект по пътя, както и през 90 години е прекосила коварната антартида. Такива постижения нямат нито уазките, нито ладите, нито пък сузукитата, или който и да е там 4х4. Другото което е че тойота рав участва всяка година на стезанието Дакар, а сузукитата........ НЕ

:D

УАЗ не е качван в такива изпитания,иначе съмнява ме РАВ 4 да му се опре за каквото и да е било!

varnahunt хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 3-години съм притежател на сузуки-витара V6,24V,136K.C--2,0 ;;;товае един прекрасен ДЖИП на асвалт бяга яко на балкан катери кото катър.джипа сие много добре за лов ас основно го ползвам за това .проблем във ходовата част несам имал,на двигатела съм сменил само веригата и една ролка.за горенето мога да кажа 10на 100 -бензин,на бавните във сняг в гората със 5 човека -13,5-бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно колега такъв инженер съм ,че незнаех че волана се мести от дясно за да може да се стреля по лесно от люка на Рав 4. и колкото пъти започвам да сглобавам шевни машини все ПК се получава. Моля те остави витарите на мира.Дано се намери някой да купи от ноември месец насам Тойотата че да си починем .Търсиш детска количка ще ти подаря две лятна и зимна да си плодим българите .Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Притежавам сузуки витара V6 136 кс само че с десен волан.Карам я две години. На асвалта е по пъргава от някои автомобили.В балкана кадето ходят другите джипове и аз ходя. Никъде не съм закъсвал .Нищо не се е счупвало. Много са здрави.Н а лед и хлъзгав път задължително вкючвай двойното предаване. По принцип основно се кара само със задно.Гори средно около десет литра.На асвалт па ада. Като буксува в калта и снега се качва разхода.Много е корава и пъргава. Един съсед има автобуси и като закъсат ходи с такъв джип да ги тегли. Аз с моя натоварвам два кубика дърва на едно ремарке туристическо и с джипчео си ги тегля. изстрах мее за ремаркето не за джипа ..свиди ми се като го драскам по храстите .

/ Тойота РАВ 4 е за мадами и то блондинки не за лов /

Колега,ограмоти се малко за конкретните модели,че с твоето незнание заблуждаваш другите които искат да понаучат нещо.Като за начало разбери какво е "Парт тайм","Фул таим" и "Он демънд".Ограмоти се какво е раздатка,какво е диференциал и какво е блокаж.Също малко за "бавните"скорости.Ако се поразходите малко на оффроуд с някой колега с Витара,толкова ще се изумиш от разликата в проходимоста,че ще пуснеш обява "продавам Рав4 или заменям за Витара" :D

Тойота правят едни от най-здравите и надеждни автомобили,в частност и 4х4.Но специално модела Рав 4 не е правен за извън асфалта,това не го прави лош автомобил.Просто си погледни окачването,ходовете,липсата на рама,на раздатка и т.н. и ги сравни с Витара или някой друг модел "джип"на Тойота и сам ще откриеш разликите.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4овека пита за определено сузуки вие още малко ша се сбиете.Колега мой познат вкарва коли от Германия ве4е продаде 3-такива витари и каза 4е хората а и той самият са мн доволни като издражливост и маневреност на патя и в гората.Виж за подражка маи е малко скапи4ка но пак няма да сменяш всеки ден радиатори,раздатки,деференциали т.н.Аз ли4но преди да си взема моя Терано бях се спрял на такава Витара но не я взех единствено заради возенето не4е Тераното вози като МЕРЦЕДЕС ама е по добре от витарката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе блокирайте го тоя спамер filipe708. Човека пита за Витара той си хвали "СУПЕР" Тойотата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе блокирайте го тоя спамер filipe708. Човека пита за Витара той си хвали "СУПЕР" Тойотата.

Ей, минаха три години от последните писаници и ти му се стягаш още от първия си пост тук, трЕбе яко да те е ядосал, щом прописа... :mail1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване