Jump to content

ВИП Оръжейни комплекси - Про хънтър


Recommended Posts

Скъпи колеги,

Като собственик на оръжейните ВИП Комплекси мога да Ви уверя , че за нас няма ВИП КЛИЕНТИ, НЕ ВИП КЛИЕНТИ , ВАЖНИ ИЛИ НЕ ВАЖНИ !

ИМА САМО КЛИЕНТИ !

ВСИЧКИ СТЕ ВАЖНИ ЗА НАС И ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ПОДОБРЯ ОБСЛУЖВАНЕТО !!!!

Моля , за проблеми,забележки ,препоръки и отстъпки да контактувате с управителите ,както следва :

ВИП СОФИЯ - Стоян Пальов 0884 244 515

ВИП ПЛОВДИВ - Емил 0885 920 606

ВИП БУРГАС - Теодор 0884 208 447

Ако не получите удовлетворение от действията на мойте колеги, можете да се свържете с мен на @-ла ми - [email protected] .

ПИШЕТЕ МИ !

Благодаря за вниманието и се надявам скоро да Ви видя във ВИП-овете !

Link to comment
Share on other sites

Е това е добра инициатива - обратната връзка винаги е от полза и за двете страни!

Аз поне засега нямам оплаквания, а напротив даже бих похвалил Владо Великов, който много пъти е отделял доста внимание и ми е обяснявал компетентно за видове калибри, пушки, плюсове и минуси и т.н.

Edited by don_stefano
Link to comment
Share on other sites

Скъпи колеги,

Като собственик на оръжейните ВИП Комплекси мога да Ви уверя , че за нас няма ВИП КЛИЕНТИ, НЕ ВИП КЛИЕНТИ , ВАЖНИ ИЛИ НЕ ВАЖНИ !

ВСИЧКИ СТЕ ВАЖНИ ЗА НАС И ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ПОДОБРЯ ОБСЛУЖВАНЕТО !!!!

Моля , за проблеми,забележки ,препоръки и отстъпки да контактувате с управителите ,както следва :

Ако не получите удовлетворение от действията на мойте колеги, можете да се свържете с мен на @-ла ми - [email protected] .

ПИШЕТЕ МИ !

Благодаря за вниманието и се надявам скоро да Ви видя във ВИП-овете !

Eто това вече показва че мненията на потребителите наистина са важни за ВИПА :good:

Щом гн. Делев е член на нашия форум нещата са сериозни.

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

От последните ми посещения във ВИП Пловдив съм много по-доволен от обслужването и цените са се нормализирали,но в началото далеч не беше така.

Радвам се ,че обслужването ви се развива ,но ще е хубаво и когато в магазина има някой и друг по-известен ловец(като Иво от ХОБИ или Робелт) да не струпват всички продавач консултанти около него и да се налага да чакаме да обслужат въпросния човек.Уточнявам ,че това ми се случи само веднъж и изпаднах в малко неловка ситуация вярно ,че си търсех просто някакъв ремък за пушка ,но...

ПС: Желая ви много РАБОТА и цените ви да паднат още малко по-надолу не за сметка на печалбата.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Понеже съм рожденник след няколко дни и обичам да си угаждам реших днес да отида специално от Варна до Бургас, за да видя ВИП-а там. Разправят ,че бил много добре зареден магазина и си мислех да си купя едно яке и панталон за зимата, обувки и нов ремък за беретката.(че във Варна бяха свършили)

Магазина много ми хареса, ама много - голям ,подреден имаше страшно много оръжие, ножове и патрони.

ОБАЧЕ обслужването е просто брутално гадно.. Направо съм отвратен от едното момче с гола обръсната глава.... За мен продавача трябва да продава, а не да чупи стойки и да те гледа презрително и като просяк , щото разбираш ли искаш да си вземеш комплект(яке и панталон) до 600-700лв . Марките Раптор и Хилман не ги беше чувал(айде бе) ,а за 600-700 лв "нямало да ми стигнат паричките за екипи на Блазер и Шевалиер" и гледа едно жално жално, само дето не ме помоли да напусна.... Тук там по едно якенце показа и после ме гледа жално.... Добре поне ,че на излизане видях един ремък на берета ама той "само за 54 лв и ставал що годе".... После на касата нямали малки торбички да съм си го носел в ръка.... Пък и дребни нямаха да ми върнат, че му оставих да пие едно кафе.

За пръв път излизам от ловен магазин отвратен... Незнам за какво са сложени тези момчета там - ако е да гонят клиенти си, го постигат много добре....

Прибрах се във Варна, напазарих си от там и обувки, и комплект облекло. За мен пазаруването от Вип-а категорично приключи.(както ще посъветвам и колегите от моята дружинка...)

Това е лично мнение и не искам да правя реклама или антиреклама , но е недопустимо ПРОДАВАЧ да се държи така. Ако не коригирате отношението им просто губите клиенти което при нашата стагнация на пазара е просто жалко...

Иначе магазина е повече от перфектен!

Link to comment
Share on other sites

Преди около месец минавайки през Бургас и аз реших да мина през тамошния вип.Магазина наистина е широк и добре зареден,но ми се наложи да чакам доста време докато продавачите ми обърнат внимание,макар и да не бяха заети с нещо друго,май на сила работа.

Link to comment
Share on other sites

@Десислав делев

Десо, добро начало. :) Ама с един пост не стига. Направи си труда да получиш обратна връзка от поне тези клиенти, които четат и пишат в този форум. Най-старата маркетинг агенция се казва - "Глас народен - глас божи". И без да даваш нито лев за проучване на клиентското мнение, ще получиш много ценна информация. Какво по-хубаво от това, да направиш анкета сред хора, които са ти 100% таргет група. Хайде, пък ше почерпиш...

Link to comment
Share on other sites

@Десислав делев

Десо, добро начало. :) Ама с един пост не стига. Направи си труда да получиш обратна връзка от поне тези клиенти, които четат и пишат в този форум. Най-старата маркетинг агенция се казва - "Глас народен - глас божи". И без да даваш нито лев за проучване на клиентското мнение, ще получиш много ценна информация. Какво по-хубаво от това, да направиш анкета сред хора, които са ти 100% таргет група. Хайде, пък ше почерпиш...

Това е много правилно казано !!!!! :icon_thumright: Ех тази пуста търговия не е за всеки както се казва търговеца се ражда той не се създава!!

Link to comment
Share on other sites

Поредното супер гадно обслужване в Бургас.

В петък,минавайки през Бургас реших да мина през ВИП-а да купя една кутия патрони за карабината.Няколко пъти съм пазарувал там и нито веднъж не съм бил доволен от обслужването и винаги съм се заричал,че повече няма да стъпя там.

И винаги като ми поразмине минавам,защото магазина е наистина супер и много добре зареден и само там има патроните с които стрелям.Но да се върним на обслужването.

В целия магазин бяхме 3-ма души.Аз,един колега си избираше някакъв колан и ходи 3 пъти до касата,защото при него нямаше продавач ,и третия клиент беше един не бих го нарекъл колега а МАНЕКЕНКА,защото за мен един човек тръгнал да си купува ловни дрехи с жена си и на всяко облечено нещо да я пита как е-в смисъл дали е красив ,и да задава въпроси от рода на: Това ли е най новата колекция на ....,нещо ново получихте ли и т.н. си е жива манекенка.

Та при тази манекенка беше и единствения действащ продавач в магазина.На въпроса ми дали има от патроните ,които търся ми бе отговорено,че в момента има клиент и след като свърши с него ще ми обърне внимание.

В случая приех че наистина има право,макар че се подразних,че би могъл да ми отговори дали има патрони ,за да чакам.

След точно 20 мин.(без да преовеличавам) ,понеже манекенката беше малко нестандартен,и което му ставаше в кръста му биши с дълги крачоли или обратното,на комплект на който му станеше панталона пък якето му беше голямо,пък за това яке нямаха шапка точно в същите разцветки и т.н ...изобщо ужас.

Не познавам нормален човек на който не биха му свършили нервите.И като се има пред вид ,че всичко това се развива на щанда за патрони(защото там беше разопакована новата стока),а не на щанда за дрехи се опитах да кажа на продавача,че сигурно не е проблем да бръкне за секунда ,да ми даде патроните и аз да ходя на касата ,където касиера си седи без работа да ми запише разрешителното и да си платя,а той да си продължи с "клиента" ми бе отговорено,че вече ми е казано да си чакам реда.

ГОСПОДИН ДЕЛЕВ,

Чест ви прави,че се включихте в нашия форум и дадохте някакви лични координати за връзка с вас,за което :hi:

Но ми се струва,че час по скоро трябва да вземете мерки с персонала в Бургас,защото ако сте чели цялата тема ,а и има още една за обслужването във ВИП-а,ще видите че почти няма доволни ЛОВЦИ от този магазин,а той е може би най-хубавия ви.И отдавна публикуваните негативни мнения не съм видял да е сменен някой продавач или да се е променило обслужването.Скоро няма да повярвам,че за вас няма ВИП КЛИЕНТИ, и че сте ловен а не моден магазин.

Не знам продавача ви дали взе 700-1000 лв.от манекена за последната колекция на "Шевалие",но със сигурност НЕ взе моите 60-70лв.за една кутия патрони ,защото си тръгнах празен, разочарован и МНОГО МНОГО БЕСЕН.

Edited by poni7
Link to comment
Share on other sites

Поредното супер гадно обслужване в Бургас.

В петък,минавайки през Бургас реших да мина през ВИП-а да купя една кутия патрони за карабината.Няколко пъти съм пазарувал там и нито веднъж не съм бил доволен от обслужването и винаги съм се заричал,че повече няма да стъпя там.

И винаги като ми поразмине минавам,защото магазина е наистина супер и много добре зареден и само там има патроните с които стрелям.Но да се върним на обслужването.

В целия магазин бяхме 3-ма души.Аз,един колега си избираше някакъв колан и ходи 3 пъти до касата,защото при него нямаше продавач ,и третия клиент беше един не бих го нарекъл колега а МАНЕКЕНКА,защото за мен един човек тръгнал да си купува ловни дрехи с жена си и на всяко облечено нещо да я пита как е-в смисъл дали е красив ,и да задава въпроси от рода на: Това ли е най новата колекция на ....,нещо ново получихте ли и т.н. си е жива манекенка.

Та при тази манекенка беше и единствения действащ продавач в магазина.На въпроса ми дали има от патроните ,които търся ми бе отговорено,че в момента има клиент и след като свърши с него ще ми обърне внимание.

В случая приех че наистина има право,макар че се подразних,че би могъл да ми отговори дали има патрони ,за да чакам.

След точно 20 мин.(без да преовеличавам) ,понеже манекенката беше малко нестандартен,и което му ставаше в кръста му биши с дълги крачоли или обратното,на комплект на който му станеше панталона пък якето му беше голямо,пък за това яке нямаха шапка точно в същите разцветки и т.н ...изобщо ужас.

Не познавам нормален човек на който не биха му свършили нервите.И като се има пред вид ,че всичко това се развива на щанда за патрони(защото там беше разопакована новата стока),а не на щанда за дрехи се опитах да кажа на продавача,че сигурно не е проблем да бръкне за секунда ,да ми даде патроните и аз да ходя на касата ,където касиера си седи без работа да ми запише разрешителното и да си платя,а той да си продължи с "клиента" ми бе отговорено,че вече ми е казано да си чакам реда.

ГОСПОДИН ДЕЛЕВ,

Чест ви прави,че се включихте в нашия форум и дадохте някакви лични координати за връзка с вас,за което :hi:

Но ми се струва,че час по скоро трябва да вземете мерки с персонала в Бургас,защото ако сте чели цялата тема ,а и има още една за обслужването във ВИП-а,ще видите че почти няма доволни ЛОВЦИ от този магазин,а той е може би най-хубавия ви.И отдавна публикуваните негативни мнения не съм видял да е сменен някой продавач или да се е променило обслужването.Скоро няма да повярвам,че за вас няма ВИП КЛИЕНТИ, и че сте ловен а не моден магазин.

Не знам продавача ви дали взе 700-1000 лв.от манекена за последната колекция на "Шевалие",но със сигурност НЕ взе моите 60-70лв.за една кутия патрони ,защото си тръгнах празен, разочарован и МНОГО МНОГО БЕСЕН.

Господин Делев е от скоро в нашия форум, :cap: нека го ориентираме за темичката, щото не сме си я изчоплили от под ноктите! :umnik2:

http://www.nalov.com/forum/index.php?showtopic=17372&hl=%C4%EE%E2%EE%EB%ED%E8&fromsearch=1 :mail1:

Link to comment
Share on other sites

Я и аз да "похваля" магазина в Бургас и въпросното момче споменато от колегата IlinDimitrov

Понеже си търся карабина и ВИП-а има огромно разнообразие, реших да посетя магазина в Бургас. Бях се ориентирал към една марка, но едно леко пълно момче, което веднага дойде за да ми помогне в избора поне 40 мин ми показва карабини в ценовия диапазон в който бях склонен да дам. Та минахме през Уинчестер Вулкан, Меркел, Браунинг, и Хеклер и Кох. Показва ми ги, дава ми да прикладвам и така нататък. Изключително доволен от обслужването. И разбира се веднага разбрах, че пушката ще си я купя именно от там.

След месец и нещо отново минах да поразгледам, понеже ми бяха пуснали муха за друга пушка и да видя как са цените, понеже деня до покупката беше много наближил, и дойде въпросния младеж, слаб с много къса прическа, който не бях виждал преди това. И му обясних, че ми предстои закупуване на нарезно оръжие и че се колебая в избора на модел и калибър. Започна мърморане, че не можел да показва пушки като нямам все още разрешително за закупуване. Едно надменно държание и отношение към въпросите които питах. Да не говорим, че нещо не ги разбира нещата. В този момент магазина ми падна в очите. Заради един консултант който не знае , че трябва да погъделичка клиента.

Е преди няколко дни съвсем без да съм очаквал, капарирах първата си карабина, Browning Long track 30-06 Composite в един магазин в СТ.Загора. Просто минах да видя дали я има там и как е цената, все пак трябва да се сравни. За мое удивление тук цената беше с 170лв надолу. Да не говорим , че продавача така ме умая, че ми да де още 6 процента и както продължи, веднага вече имах и оптика и монтажи.

Link to comment
Share on other sites

Чета и не вярвам на ушите си...?!?!

Няколко перфектни изложения, като примери от учебник по мениджмънт,

с тема "Как се проваля бизнес и се губят потенциални клиенти"...!!!

В магазините в София и Пловдив с персонала сме на ти и смело мога да заявя,

че на подобно отношение, не само към мен, но и към други клиенти, никога не съм бил свидел.

Обслужва се всеки по реда си и му се отделя нужното внимание.

Лично аз, такива консултанти не изтърпявам!!!

На връщане от морето мислех да мина през магазина в Бургас,

за попълване на запасите с боеприпаси, но нещо се отплеснах и го подминах .

Жалко, няма да мога да се запозная с тази особа - предполагам, че при следващото ми посещение, ще е вече уволнен...?!?!

Edited by Тони Груев
Link to comment
Share on other sites

За Софийския магазин съм написал мнението си в пост 31. Следващият пост е подобен на моя. Трябва да призная, че оттогава нещата, като чели са се подобрили, но вече не ходя там толкова често ....

Link to comment
Share on other sites

Познавам магазиниете в Пловдив и София. Винаги съм бил обслужван с внимание макар и не с нужната компетентност.Магазините са прекрасни ,бих могъл да ги сравня само с Франкония и Кеттнер в Германия. Разнообразие и добри цени.

Това как ще бъде обслужен,до голяма степен зависи от клиента.

Никога не се пита може ли да ми поажете това или онова,казва се бих искал да ми покажете.

Това не е желание а задължение на продавача.

Той стои под вас , вие сте богът в момента и се дръжте като такъв за да има респект.

От вашите пари се плаща заплатата на този продавач и ако е нужно му го напомнете и не се притеснявайте да извикате управителя и да се оплачете и да искате консеквенции за продавача и неговото грубо държание. Ако си подминете или просто си излезете вие губите и толерирате подобно поведение.

Към господин Делев имам само една препоръка ,ако мога да му я дам.

Нека консултантите бъдат по добре запознати с артикулите,които продават,дори и най дребните.

Пример – това лято в Софиа тъсрих фенерче и спусък към него,тъй като разбрах , че там ги има.

Беше ми обърнато много голямо внимание от страна на продавача и от едно момиче,което беше на близо.

За мое съжаление обаче се оказа,че аз бях по добре запознат с стоките които продават,получавах отговори като Ами това е ново не знам още нищо и т.н.

Нека когато пристигне нова стока или асортимент да запознават продавачите с тях момчето започна да чете упътвания и да търси нещо да ми помогне но не успя. Пред него влезох с телефона в интернет и намерих нужната информация за да зная точно какво ми трябда да купя ,от иначер бигатия асортимент.

Уверен съм ,че в БГ нещата ще се оправят към добро в това отношение клиент продавач,когато всеки разбере на кое стъпало на стълбата е.

Link to comment
Share on other sites

За съжаление все още не съм ходил в нито еднин от магазините за които иде реч, но познавам един от служителите в този в София . Освен Благодаря, друго не мога да кажа ! Не е било да питам нещо или за нещо и да не ми е било отговорено и обяснено така, че да го разбера. Още веднъж Благодарности !

Link to comment
Share on other sites

Хубаво ще да е от време на време г-н Делев да пише поне по едно О.К.,за да знаем,че мненията ни поне са прочетени.А дали ще има последствия.....????

Не бих му писал на личния адрес,защото така няма да има гласност.

Link to comment
Share on other sites

Днес минах през Софийския ВИП за патрони и останах очарован от вниманието и отношението на екипа от втория етаж при патроните! Въпреки, че нямаха налични сако суп.хам.хед в 11,7 за 30-06, Оги беше повече от учтив в диалога ни и с най голямо желание ми показа какво имат налично! Взех си пак сако само, че хам.хед в 14,3 ;) и плащайки на касата останах със същите впечатления и от дамата! :cap:

Така трябва да бъде и за напред! Доволен съм! :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Скъпи колеги,

Като собственик на оръжейните ВИП Комплекси мога да Ви уверя , че за нас няма ВИП КЛИЕНТИ, НЕ ВИП КЛИЕНТИ , ВАЖНИ ИЛИ НЕ ВАЖНИ !

ИМА САМО КЛИЕНТИ !

ВСИЧКИ СТЕ ВАЖНИ ЗА НАС И ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ПОДОБРЯ ОБСЛУЖВАНЕТО !!!!

Моля , за проблеми,забележки ,препоръки и отстъпки да контактувате с управителите ,както следва :

ВИП СОФИЯ - Стоян Пальов 0884 244 515

ВИП ПЛОВДИВ - Емил 0885 920 606

ВИП БУРГАС - Теодор 0884 208 447

Ако не получите удовлетворение от действията на мойте колеги, можете да се свържете с мен на @-ла ми - [email protected] .

ПИШЕТЕ МИ !

Благодаря за вниманието и се надявам скоро да Ви видя във ВИП-овете !

десиславе,здравей. въпреки E-mail-а ми до теб,ще си позволя да публикувам и тук мнението си за очарованието от обслужването ми като клиент от твой служител в "Мусагеница",въпреки че не съм "богаташ" със стотки или хилядарки в джоба когато пазарувам боеприпаси или оборудване. моите поздравления за Тихомир Винанчев. :good:

Edited by мецан
Link to comment
Share on other sites

За обслужването във ВИП Пловдив мога да кажа само добри неща - хората си разбират от работата и винаги са отзивчиви без значение дали покупката е за 10лв или за 1000лв. :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Днес минах през Софийския ВИП за патрони и останах очарован от вниманието и отношението на екипа от втория етаж при патроните! Въпреки, че нямаха налични сако суп.хам.хед в 11,7 за 30-06, Оги беше повече от учтив в диалога ни и с най голямо желание ми показа какво имат налично! Взех си пак сако само, че хам.хед в 14,3 ;) и плащайки на касата останах със същите впечатления и от дамата! :cap:

Така трябва да бъде и за напред! Доволен съм! :icon_thumright:

Не може да не си доволен от дамата,все пак ми е градска,печени сме всички от нашият край ;) .Огнян и на мен обръща достатъчно внимание,така,че само добри неща мога да кажа за тях.Изключително доволен бях от обслужването и от Ралица,за което много и благодаря.Никой път не са отказвали да ми покажат вид боеприпас,макар че трябва да се разходят.Както каза Любо на Оги за мен,че за много пари не пазарувам,но с малки суми съм редовен :D .

Link to comment
Share on other sites

Колега ловът стана само за баровци вече, ако знаете в Казанлък какви евтениики предлагат .

Link to comment
Share on other sites

Струва ми се ,че започваме да си хвалим познатите.... ;)

Няма лошо,но за Бургас още негативните мнения са много повече.

Ето на къде г-н. Делев трябва да насочи усилията си.

Link to comment
Share on other sites

Не може да не си доволен от дамата,все пак ми е градска,печени сме всички от нашият край ;) .Огнян и на мен обръща достатъчно внимание,така,че само добри неща мога да кажа за тях.Изключително доволен бях от обслужването и от Ралица,за което много и благодаря.Никой път не са отказвали да ми покажат вид боеприпас,макар че трябва да се разходят.Както каза Любо на Оги за мен,че за много пари не пазарувам,но с малки суми съм редовен :D .

Само да поясня, че никой там не ме познава и аз никого не познавам, просто за пръв път впечатлението ми е отлично и го споделих Ванка!

Link to comment
Share on other sites

десиславе,здравей. въпреки E-mail-а ми до теб,ще си позволя да публикувам и тук мнението си за очарованието от обслужването ми като клиент от твой служител в "Мусагеница",въпреки че не съм "богаташ" със стотки или хилядарки в джоба когато пазарувам боеприпаси или оборудване. моите поздравления за Тихомир Винанчев. :good:

не ми е познат,ама може и да стане????????????? говоря за магазина в София. за Бургас незнам,пък и ми е далеко...........

Струва ми се ,че започваме да си хвалим познатите.... ;)

Няма лошо,но за Бургас още негативните мнения са много повече.

Ето на къде г-н. Делев трябва да насочи усилията си.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.