Jump to content

Най-добрата Toyota за ...


Guest kiko1287963864
 Share

Recommended Posts

Според вас кой модел на тойота идеално ще се впише в представите ви за джип горско каране? Също така ще е интересно да чуя и мнения за най-подходящ мотор за съответния модел.. като се има в предвид че ще се ползва за същата цел.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

И аз имам Лендкрузер 90г 2.4турбо дизел и съм очарован от нея,но налях пари за външен вид. стана като нова и сега си взех Нива за да не я драскам,,повече няма да правя така,,и сега трябва да я продам за да не я разсипя в гората

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest slav4o

аз живея в родопите и според мен тойота хаилукс е една много проходима колица тя е с мотор 2,4 турбо ди фор ди

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest kiko
аз предрочим Ленд Круйзера
за сериозни цели трябва Ленд Круйзер

На баба ви хвърчилото.. предпочитате го, защо? .. защото ви харесва на външен вид , защото е здрав, защото е проходим .. или... ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Наистина хвърлете малко инфо за по неразбиращите защо Ленд Круйзера е по добар. И аз карам Хай Лукс предпоследния модел 2.5 дизел и още ми свиди да го правя "боен" ама е тестван тук там и се правя доста добре. Претарпял е няколко челни катастрофи( не докато го карам аз) и пак движи. Навит сам за по стар модел да го прая дзвер ама за ся е само мечта. Не знам само дали наистина е удачен за офроуд като е по дълъг и с лека задница?

п.п Този линк може да промени представата ви за Хай Лукс

http://video.google.com/videosearch?q=top+gear+toyota

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
На баба ви хвърчилото.. предпочитате го, защо? .. защото ви харесва на външен вид , защото е здрав, защото е проходим .. или... ??

МНООООООООГО,ама МНОООООГО здрав и супер голям и луксозен хем джипка,хем за бели хора правена и почти никакви излишни разходи освен консумативите-филтри,масла,ремъци крушки.За J8,4.2ТД VX 118 киловата ми е думата.Талибанска кола си е.На асфалта те вози като ЕС-класа Мерджан, горе-долу така и ускорява а в гората блокажа е супер екстра,тютюнджиите- авджии не могат да видят никакъв дим вътре-при 5 души пушачи едновременно запалили,кучетата са си отделно и не ти миришат на мокър циганин-единствено разхода с цените на нафтата в БГ е доста съкрушителен,поради постоянно зацепеното двойно.Автоматичната кутия също е голям кефец,стига да си и свикнал,хехе,само американчетата от високия клас могат да се сравняват с това японче и естествено непреходната G-класа на Даймлер-Бенц.Таа това е джипката-мечта,според мен.Затова ми и харесва.

Link to comment
Share on other sites

МНООООООООГО,ама МНОООООГО здрав и супер голям и луксозен хем джипка,хем за бели хора правена и почти никакви излишни разходи освен консумативите-филтри,масла,ремъци крушки.За J8,4.2ТД VX 118 киловата ми е думата.Талибанска кола си е.На асфалта те вози като ЕС-класа Мерджан, горе-долу така и ускорява а в гората блокажа е супер екстра,тютюнджиите- авджии не могат да видят никакъв дим вътре-при 5 души пушачи едновременно запалили,кучетата са си отделно и не ти миришат на мокър циганин-единствено разхода с цените на нафтата в БГ е доста съкрушителен,поради постоянно зацепеното двойно.Автоматичната кутия също е голям кефец,стига да си и свикнал,хехе,само американчетата от високия клас могат да се сравняват с това японче и естествено непреходната G-класа на Даймлер-Бенц.Таа това е джипката-мечта,според мен.Затова ми и харесва.

Такаа,ще добавя още нещо-мнението ми е малко ,като на стар човек,на който му е писнало да си транжира бъбреците с Патрол К160 късата база,който е наистина прекрасен джип,но се проявява и като литотриптер с 4-те си листови ресьора и супер твърдото окачване-е по-добре вози от Нива(а и няма ужасяващото виене на диференциали и раздатък на руснака)както и от "Самурай"-чето на Сузуки,но няма баровския дух на ТЛС-J8 VX.Независимо ,че Нисана си бяга със 150км/ч по асфалта си е груба,полувоенна полукамионджийска изработка.Също е вярно,че е безумно здрав и има перфектна проходимост,както и че поддръжката му е много евтина-задължително и тотално гресиране на 6 месеца(18 гресьорки,1-1.5кг грес на процедура) както и след всяко "къпане" на предницата също е хубаво да се гресира,няма ангренажен ремък,с верига е ,филрти и масло и нафта естествено,но чувствително по-малко 10л/100км по асфалт,с 4Х4-14л/100 от Ленд Круизера.Все пак съм на почти 54 и не мога да не оценя тоталната екстра на автомобила наречена "ЛУКС".Verry best regards.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
От 2 години съм с Хайлукс и си е префектна машина! Ленд Крузера също ме кефи ама мн скъп :D

Нищо против Хай Лукс или 4Рънър,но са ми тесни в раменете.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

а за toyota rav4 до 1997 година какво мислите

Аз до тук съм имал 8 джипа + 2 служебни. Всякакви марки и модели междо които 2 ландкрузера 73 и една 100-тица.

Равката ми е четвъртата тойота и ми е най голямата тръпка. Относно качествата и ще споделя няколко мои теста.

Първия бе когато успешно изкачвах купчини пръст изсипани от самосвал. Тоест качвам се от едната страна и слизам от другата. А ни нищо чудно с късото междуосие и екстремния просвет.(виж снимката)

Другото е че в нивата, след като е изорана и с бранна изгладена и почвата е мека, вдигам 115км в час. На пясък 60км.ч

И нищо чудно след като джипката тежи 1250кг и е с 129кс двигател.

А иначе когато патувам, колата спокойно си поддържа 140км.ч. а максималната и е 180. В гората се държи като джип, а на асвалта като лека кола

Имам я от 2 год, и освен консумативи, друго не се е налагало да ремонтирам по нея.

Препоръчвам я на всеки!!!post-23059-0-43790300-1289414031_thumb.jpg

post-23059-0-73978800-1289414217_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Рафчето е добър джип с независимо окачване отпред и одзад единствения недостатък е препъни камък по големи дънери и прочие иначе по темата Аз карам на тойота лан крузер 60 серия шестак редови 4.2 бензин 148 коня дълга база 33 гуми тракторна шарка на митас нема закъсване НО никога не е късно да станеш зарезил ама тогава требва верижен трактор да ме тегли. НАСЛУКА .

Link to comment
Share on other sites

Рафчето е добър джип с независимо окачване отпред и одзад единствения недостатък е препъни камък по големи дънери и прочие иначе по темата Аз карам на тойота лан крузер 60 серия шестак редови 4.2 бензин 148 коня дълга база 33 гуми тракторна шарка на митас нема закъсване НО никога не е късно да станеш зарезил ама тогава требва верижен трактор да ме тегли. НАСЛУКА .

Относно препъни камък си прав, в случай че се отнася за не тунингованата версия. Относно моята (чиито лифтинг струва около 200лв), предницата ми е колкото на уаската предния мост висока.

Link to comment
Share on other sites

Относно препъни камък си прав, в случай че се отнася за не тунингованата версия. Относно моята (чиито лифтинг струва около 200лв), предницата ми е колкото на уаската предния мост висока.

Здравей колега ништо лично но е меко казано да сравняваш височината на целия мос и на независимото окачване мое мнение не те зангажирам с него само споделям. Това не прави вашата кола по лоша от моята както се казва няма НАЙ ...НАЙ ДЖИП всичко си има плюс и минос вапример моята може да побере цялия инвентар на дрожинката толко е дълга и голяма НО ТЕЖИ 2250 КИЛОГРАМА за което на твоята база джип за килата които ги даваш АЗ САМО МОГА ДА ТИ ЗАВИЖДАМ ... Мой съвет към вашата кола е следния направиси ако нямаш една предна скара да може да обира по силните удари и си карай джипа и си свиркай .Поздрави и НАСЛУКА.
Link to comment
Share on other sites

Ленд Крузера LJ70 с 1КZ мотора 3000ТД , оцелява навсякъде :D

ХЕХ ама сега се загледах в рисунка номер 2 и останових че няма следи от човек поне да огледа възлите и агрегатите и без това е полегнала за гресиране . НАСЛУКА
Link to comment
Share on other sites

Здравей колега ништо лично но е меко казано да сравняваш височината на целия мос и на независимото окачване мое мнение не те зангажирам с него само споделям. Това не прави вашата кола по лоша от моята както се казва няма НАЙ ...НАЙ ДЖИП всичко си има плюс и минос вапример моята може да побере цялия инвентар на дрожинката толко е дълга и голяма НО ТЕЖИ 2250 КИЛОГРАМА за което на твоята база джип за килата които ги даваш АЗ САМО МОГА ДА ТИ ЗАВИЖДАМ ... Мой съвет към вашата кола е следния направиси ако нямаш една предна скара да може да обира по силните удари и си карай джипа и си свиркай .Поздрави и НАСЛУКА.

Така е колега, всяко нещо си има плюсове и минуси, не можеш да имаш всичко ( примерно хем да е обемиста и хем да е лека.

Относно скарата... Тя си има една фабрична предпазна ламарина под картера, но от както е имам (2 год) никога не съм закачал нещо. Все пак да чукна на дърво ;)

Поздрав и наслука.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.