Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

Най-добрата Toyota за ...


Guest kiko1287963864

Recommended Posts

Само да питам, тия РАВ-ки как ги вадите от калта и снега, като нямат блокажи?

Питам, че се оглеждам за нещо по-високо 4х4 за в гората, че моята не ми се прежалва още.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Я вижте как се камуфлирах !

TLC (toyota land cruiser)разбирасе - всички модели с цели мостове! Уникален автомобил!

Ленд Крузера LJ70 с 1КZ мотора 3000ТД , оцелява навсякъде

Posted Images

Само да питам, тия РАВ-ки как ги вадите от калта и снега, като нямат блокажи?

Питам, че се оглеждам за нещо по-високо 4х4 за в гората, че моята не ми се прежалва още.

Ако е с ръчна скоростна кутия, си има блокаж и то централен. Ако е с автоматична (както е моята) няма, но за сметка на това има копче което като се натисне, предавките стават по къси (overdrive off) както и друг бутон за екстра форсиране на двигателя (ect on). Едната опция за сметка на другата.

А относно снега и калта, най важното освен хубави гуми е и да не опре дъното. Но за малко пари Равката може да се вдигне отпред с 7-8 а отзад с 10-15 см по на високо.

Link to post
Share on other sites

Само да питам, тия РАВ-ки как ги вадите от калта и снега, като нямат блокажи?

Питам, че се оглеждам за нещо по-високо 4х4 за в гората, че моята не ми се прежалва още.

Здравей колега то затова има една поговорка КОЛКОТО ТИ Е ПО ПОДГОТВЕН ДЖИПА ТОЛКОВА ПО ДАЛЕКО ЩЕ ХОДИШ ДА ВИКАШ ТРАКТОР ДА ТЕ ТЕГЛИ Рафките за разлика от тежките и твърдо окачване коли са много лекички и с това независимо окачване да се окънтарят е твърде малка но ако паднеш в коловоза на джуган първи жокер требва ти лебетка или хай джак за подигане помош от публиката или последен жокер обадисе на приятел .Ето малко видио на тежки джипки леки джипки оценката и размислите оставям на вас БЯЛАТА ТОЙОТА Е МОИТА ПОЗДРАВИ И НАСЛУКА. http://vbox7.com/play:9339393d

http://vbox7.com/play:cfa79fd8

http://vbox7.com/play:fa0128b0

http://vbox7.com/play:6e3eb9e0

http://vbox7.com/play:c636b6a0

http://vbox7.com/play:56fe420f

http://vbox7.com/play:ed631406

http://vbox7.com/play:1fc00592

http://vbox7.com/play:d8722fc9

http://vbox7.com/play:6e244c82

Link to post
Share on other sites

Здравей колега ...

Благодаря за отговора :drinks: , това за трактора и пияния тракторист го знам и аз :)

Питането ми беше свързано с това, че при РАВ 4(аз в клиповете не видях такава Тойота) липсват блокажи и седиш, т.е. караш и се надяваш на виско-то да те измъкне ... не знам - аз лично се притеснявам да разчитам на това...

А иначе питането ми беше точно свързано с каране през коловози, че там дето ловувам Виетнамките са минавали и коловозите са по 30-40 санта и като стане кално "играта" съвсем загрубява ...

Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора :drinks: , това за трактора и пияния тракторист го знам и аз :)

Питането ми беше свързано с това, че при РАВ 4(аз в клиповете не видях такава Тойота) липсват блокажи и седиш, т.е. караш и се надяваш на виско-то да те измъкне ... не знам - аз лично се притеснявам да разчитам на това...

А иначе питането ми беше точно свързано с каране през коловози, че там дето ловувам Виетнамките са минавали и коловозите са по 30-40 санта и като стане кално "играта" съвсем загрубява ...Здравей и :drinks: колега значи просвета на джипа одолу 30...40.. сантима трудно ще постигнеш и най вече на рафа .Първото което трябва да прежалиш на джипа това е лака прежал ли си го значи нема проблеми .Иначе казано за големите коловози сътворени от виатнамки зилове и прочие за мен личното спасение е редукторните мостове тези на уаза или най вече едно унимокче е перфектно за лов сега оглеждам един експонат с термо форгон одзаде перфектна машина.

Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора :drinks: , това за трактора и пияния тракторист го знам и аз :)

Питането ми беше свързано с това, че при РАВ 4(аз в клиповете не видях такава Тойота) липсват блокажи и седиш, т.е. караш и се надяваш на виско-то да те измъкне ... не знам - аз лично се притеснявам да разчитам на това...

А иначе питането ми беше точно свързано с каране през коловози, че там дето ловувам Виетнамките са минавали и коловозите са по 30-40 санта и като стане кално "играта" съвсем загрубява ...

Еми колега, то в аткива коловози, всеки може да закъса, щом са 40см дълбоки. Не вярвам някой който да не е вдигнал джипката си по на високо да мине от там, още повече ако е кално.

Link to post
Share on other sites

ХЕХ ама сега се загледах в рисунка номер 2 и останових че няма следи от човек поне да огледа възлите и агрегатите и без това е полегнала за гресиране . НАСЛУКА

Как да има човек колега , като излязох през люка , а и какво да правя докато дойде трактора :D

Link to post
Share on other sites

Как да има човек колега , като излязох през люка , а и какво да правя докато дойде трактора :D

Важното е че сте невредими пък другото се оправя . Поздрави и НАСЛУКА :drinks:

Link to post
Share on other sites

От началото на годината съм собственик и карам 70-ка-2,4LT-86 к.с. От двадесет дни

закупих нов служебен Хайлукс 2,5Д-144 к.с.Та впечатленията поне за сега са, че

Хайлукса е по-добър на асфалт а 70-ката из полето и гората.

Link to post
Share on other sites

Ако съм финансово съм неограничен, а съм ограничен само в марката Тойота, аз бих си взел Toyota FJ Cruiser.

За мен това е автомобил мечта

Edited by pashankov
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Темата е много стара аз бих приканил колегата пуснал съцата прдобил ли се е със ? съцата и да поясни обци мнения или предложения поздрави И НАСЛУКА..

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Колеги,ха ЧНГ,живи,здрави и много успехи!:drinks:

Подновявам темата!:pardon:

Тя е толко стара,колкото и най-добрия за мен ДЖИП!:clapping:

Споделям го от позицията на притежател на няколко Тойоти,(Два 4рънар,Хайлукс,три Ланд Крузера 70-ка и 90-ки,в момента Хайлендер,всички с уникалния 3.0 ТД,125к.с.:rolleyes:

Всички те никога не са ме оставяли,никаде нито в гората ,нито на шосето!

Много проходими на всякъде и при всякакви условия,много доро стоене на дълаг път!:yahoo:

Пожелавам на всички поне веднъж да изпитат удоволствието от възможностите на тези уникални модели!!!:good:

За съжаление по новите модели след 2002г.са прекалено много наблъскани с електроника,която казва каво и как да стане!:nea:

Link to post
Share on other sites

Моите впечатления са от Ланкруизер FJ70 1988-ма г. с 2,4 л. бензин, която карах около година: 98-99 г. и колегите ми скапаха скоростната кутия, като са включили 4х4 от копчето при по-висока скорост от написаното на таблото. Доколкото разбрах, беше австралийско производство.

Две години се побърках да търся СК из Европа и Изтока, но :pardon:

Така я и продадох със скапаната кутия.

Колата не беше лоша иначе, двигателя беше добър, мощността: достатъчна, но гумите: широки .. за пустинята и не особено подходящи за нашите условия.

Това което обаче ми прави впечатление е, че Тойота вече няма модел джип с преден мост :angry:

От япончетата, май само Нисан Патрол все още се произвежда с преден мост.

А и както казва колегата по-горе .... твърде много електроника, някак си ... губиш усещането за първичност и контрол !!!

ПП. Мъча се да сетя, дали не беше RJ70 :eusa_think:

Edited by zkk
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Здравейте колеги.Аз съм нов тук във форума, но съм изчел доста и въпреки това искам да направиме едно сравнвние.Искам да си купя джип който да ползвам за семеен автомобил и за лов по не много тежки терени.Колебая се между хонда ЦР-В до 2000г. и тойота РАФ 4 дълга база до 98г.Очаквам вашите мнения какво да избера и защо.ПОЗДРАВИ

Link to post
Share on other sites

Хондата не е точно джип , но е много добра семеина кола .

Равкта дори и в дълга база е доста по тясна . Незнам за дългата в гората как е , но ако е почти като късата ще е много по-добра от Хондата в калта и коловозите .

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

От пролетта насам карам Toyota 80 , 4.2 ,24клапана , турбо , с преден , заден и среден блокаж .Нямам думи с които да опиша държанието на този (ВОЙН) по асфалта и извън него.Оборудвал съм го с гуми за кал и досега съм нямал никакви проблеми .Принципно всеки си харесва джипката но аз на тоя етап не бих сменил Ланкруизера си за нищо друго. Това са моите впечатления до момента от Toyota , НАСЛУКА ;)

Link to post
Share on other sites

Аз пък да се похваля малко от 10 дни съм собственик на същата Тойота като на колегата от горния пост, но съм я вкарал при баджанака леко да я тунингова малко лифт и други глезотийки излезне ли от бокса ще има и снимки, но принципно това е колата Тойта.Преди това съм карал Тойта ЛЖ 78 и също бях доволен от нея никога не ме е оставяла в планината но на пътя беше малко тромава все пак е 90 коня.

Link to post
Share on other sites

Аз пък да се похваля малко от 10 дни съм собственик на същата Тойота като на колегата от горния пост, но съм я вкарал при баджанака леко да я тунингова малко лифт и други глезотийки излезне ли от бокса ще има и снимки, но принципно това е колата Тойта.Преди това съм карал Тойта ЛЖ 78 и също бях доволен от нея никога не ме е оставяла в планината но на пътя беше малко тромава все пак е 90 коня.

Ми тъй както се хвалиш,що не вземеш и да почерпиш. :D

А честито :bira:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Междодругото и аз имам Хай Лукс моя е 2010 година март месец и ми свиди да го вкарам в калта все още но преди него имах предният модел просто не става много е дълак и ако преминава през поточета и деренца разни и устава в тях просто дължината го спира иначе имам Крузер 70 за сега не съм вийдал проблеми с него...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

На 04.11.2011 изкарах от ТМ Ауто чиплак бърсак Hilux D4D 3.0 модел 2012 който смени L200 (mitsubishi) след 3 години верна служба и безброй ловни,горски,полски и градски преживявания .

Очарован съм ....но вече след 2 месеца ловен сезон още не съм го вкарал "нацяло" в боя - свиди ми се ...и все още не съм му остъргал страниците !

Между впрочем да се върнем на темата - за мен най-доброто МПС за постоянен "конфликт" с природата - лов,риболов,планинарство си е пикапа - товариш колкото си искаш,ходиш където си искаш,нямаш страх от това дали ще намокриш тапицерията с кръв или вода или да осмърдиш на риба и на кучета , караш си дърва за камината (законно разбира се насечени !!!) ...абе един вид от него по добро НЕМА !!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ленд Крузера LJ70 с 1КZ мотора 3000ТД , оцелява навсякъде biggrin.gif

Това е машината. Не че и 2,4 ТД не става /аз имам такъв/, но понякога не му стигат силиците. А 3,0 ТД със своите 125 к.с. се справя с всичко, е почти - не говоря за тежък професионален оф роуд, въпреки че и там почти винаги е пръв. Има и хеви дюти изпълнение с ресорно окачване и 4,2 ТД - това вече е съвсем друго.

Link to post
Share on other sites

Само да питам, тия РАВ-ки как ги вадите от калта и снега, като нямат блокажи?

Питам, че се оглеждам за нещо по-високо 4х4 за в гората, че моята не ми се прежалва още.

Колега като се окопаеш добре било в кал или сняг и мостовете или дъното полегнат в/у тях, никакви блокажи не помагат, а трактар нада. За да се случва това по - рядко са необходими добри гуми за кал / например 235/85х16/, лифт на окачването /само боди лифт не върши работа/ - за ТЛС 70 е около 2000 лв. и добро задкормилно у-во. А забравих лебедката, но статистиката сочи, че след поставянето и закъсванията стават по - чести.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.