Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

Recommended Posts

този камиони фадромата са спец изработка за рудници . те притежават повече опции и от най новите коли. за инфо камиона е 80 тоннен а кофата на фадромата на едно загребване товари средно между 18-20 тона. за представа виж снимката с оператора на торото. в кофата спокойно се сабира един джип

Редактирано от jeepka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora

Борисе каква марка и модел е тази фадрома бре На тежките машини разхода на гориво се измерва на моточас :blink:=@:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

машината се казва торо 10 и е производство на мирмата тамрок.тази фирма се е специялизирала в производство на машини за минната индустрия. разход несе мери засича се нейната производителност на час. благодарение на тези машини рудника произвежда 2 000 000 тона руда годишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora

Май не си разбрал какво съм написал разход и производителност се измерва в моточас на всички тежки машини който работят в рудници открити или закрити :blink::hi:=@:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Май не си разбрал какво съм написал разход и производителност се измерва в моточас на всички тежки машини който работят в рудници открити или закрити :blink::hi:=@:unsure:

разбрах те много добре и затова ти казах че при нас никой него интересува колко харчи машината а колко произвежда. мото часовете ги гледаме ние механиците зада се прецени кога и какво да се смени или колко живот и остава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora

На такива машини живота им е не повече от 17000 до 19000 моточаса в наи добрия случай завис дали са на открито или под земята :blink::hi::unsure:=@

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На такива машини живота им е не повече от 17000 до 19000 моточаса в наи добрия случай завис дали са на открито или под земята :blink::hi::unsure:=@
при нас е по различно живота е около 12 000 - 15 000 м.ч. средата е много запрашена а водата е доста кисела. ако искаш виж ефекта от нея в темата за хънтера. този на снимката е на около една година и половина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora

Да това е истина но явно при вас е наистина доста критично как ли преживяват хората не ми се мисли :hi:=@:blink::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Да това е истина но явно при вас е наистина доста критично как ли преживяват хората не ми се мисли :clap:=@:blink::unsure:

рядко се случва пенсьонер от там даси харчи пенсията :sufra::hi:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora

Е това е най лошото на миньорите дано и ти дане стоиш по цяла смяна в забоя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Е това е най лошото на миньорите дано и ти дане стоиш по цяла смяна в забоя

не преди ходих да поправям машините по забоя и камерата но при едно срутване се уплаших доста макар после да се майтапехме с това.от тогава работя сомо в подземното депо. пък несмятам дасе пенсьонирам там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
при нас е по различно живота е около 12 000 - 15 000 м.ч. средата е много запрашена а водата е доста кисела. ако искаш виж ефекта от нея в темата за хънтера. този на снимката е на около една година и половина.

Съгласен съм с теб.При нашите условия живота на всяка машина е с около 30-50% по-кратък. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при условията на работа под земята живота на машината е по-кратък поради няколко фактора:голяма запрашеност;киселинност и липса на свеж въздух . на 400 м под земята температурата на въздуха достига до 45 градоса поради ниската вентилация и последния и можеби най-важен е човешкият фактор. всичко това взето на куп съкращава живота на машината .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам конструкторите са го имали впредвид при какви условия щте работи все пак -нали за това са филтрите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ei da znaete 4e koi ne e bil neznae kakvo

a i tezi fadromi po to4no toro ma6ini se karat kato detckaigra4ka stigada svikne6 s gabaritite a da zanaete kakvi kamioni ima 50toni

Ей да знаете,че кой не е бил незнае какво а и тези фадроми по точно торо машини се карат като детцка играчка стига да свикнеш с габаритите а да знаете какви камьони има 50 тонни

Редактирано от marinhaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlin_doktora
ei da znaete 4e koi ne e bil neznae kakvo

a i tezi fadromi po to4no toro ma6ini se karat kato detckaigra4ka stigada svikne6 s gabaritite a da zanaete kakvi kamioni ima 50toni

Ей да знаете,че кой не е бил незнае какво а и тези фадроми по точно торо машини се карат като детцка играчка стига да свикнеш с габаритите а да знаете какви камьони има 50 тонни

Привет Вергиле що не качиш някоя снимка да видим какво има при вас бре :bulgar::clap:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарежда...

×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.