Jump to content

Nissan Patrol 2.8 Td


Guest mario1287963906
 Share

Recommended Posts

Аз имам тъкъв звер и е проходим много.Кажете си и вие мнението за този офролдар

post-2053-1287996604,65_thumb.jpg

post-2053-1287996604,68_thumb.jpg

Edited by mario
Link to comment
Share on other sites

Аз имам тъкъв звер и е проходим много.Кажете си и вие мнението за този офролдар

Коя година е твоят звяр. аз съм хвърлил око на един 91г. но изглежда малко по другаче. скъпи ли са р.

частите и намират ли се лесно.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

И аз карам нисан патрол 2.8 тд,91 г,но резервната гума ми е от долу и много опира.

В купето няма място да я прибера,защото съм монтирал клетка за кучета.

дайте идеи как да го повдигна малко,но с по малко средства.

и каква лебетка е подходяща за него-тежи 1880 кг по талон.

Иначе съм доволен,много е мощен и проходим,макар че няма блокажи.

Link to comment
Share on other sites

Адаш здравей,

Много готина джипка имаш, Патрулите са ми лична слабост :D

Резервната гума най-лесно я слагаш отгоре на тавана, един багажник за 100тина лева и си готов.

2ри вариант е да си направиш стойка отзад на панта, ако не се сещащ как мога да издиря снимки или да ти драсна една рисунка.

Каза си 91 година и подозирам си модела с ресори, купешки лифт кит струва доста парици, почти колкото един старичък Патрул :p, някой шпренгват ресори, но ефекта твърдят, че не е дълготраен...ако си на пружини което ме съмнява, там е по-лесно и по-евтино...

Или си вземаш ресори нови по здрави или си правиш сам(поръчваш да ти направят от заготовка), по София има няколко места не знам как е по Пловдивско...

Много поздрави,

Link to comment
Share on other sites

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА КОЛЕГИ!!!Желая Ви много здраве,пълен портфейл и много ловна слука.В процес съм на търсене на тази незаменима машина Нисан-Патрол ,но от Вашето компетентно мнение искам да знам 2,8 ТД или 3,3 - каква е разликата в поддръжката.До сега незаменим другар в лова ми бе ГАЗ-69 с мотор Волга 24-10-88год. с четиристепена кутия от УАЗ-469 и тракторни гуми 7.50 х 16 - страхотия,но всеки път ме ползват за пътна помощ все да дърпам или да вадя някой и лова ми отива на ....... та най-малко съм дърпал Нисаните,което идва да каже че Нисана си е Нисан.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА КОЛЕГИ!!!Желая Ви много здраве,пълен портфейл и много ловна слука.В процес съм на търсене на тази незаменима машина Нисан-Патрол ,но от Вашето компетентно мнение искам да знам 2,8 ТД или 3,3 - каква е разликата в поддръжката.До сега незаменим другар в лова ми бе ГАЗ-69 с мотор Волга 24-10-88год. с четиристепена кутия от УАЗ-469 и тракторни гуми 7.50 х 16 - страхотия,но всеки път ме ползват за пътна помощ все да дърпам или да вадя някой и лова ми отива на ....... та най-малко съм дърпал Нисаните,което идва да каже че Нисана си е Нисан.

Нисан Патрол К 160 3.3ТД или 4.2-

1.Двигател-долен разпределителен вал,редова горивна помпа Бош,турбина-вечна,масло 9литра картер+300гр филтър.Кога ще го умориш???Мой приятел продаде неговия на 870000км без да гори масло.

2.Окачване-4 ресьора -нормално 4 листа,специалното изпълнение(автоматични хъбове)6 листа.Шаси-3 мм.стоманени греди,амортисьори-предни от НИСА,задни от УАЗ-469комплекта за 80 лв.,предница-всичко на гресьорки-хебели,накрайници,обеци,ябълки на мостовете-общо 14 с карданните.-гресираш на 6 месеца и забравяш-нищо не сменяш.

3.Скорости и диференциали-ако не останат без масло-ще те преживеят-много хубави бавни-супер проходимост без разни измислени блокировки,ръчна спирачка на задния кардан-много помага.

4.Гуми-205/75/R16-помпене-предни 1.8-2 атмосфери,задни -3 атм.написано е вътре в жабката.

5.Електрическа система-24 волтова 2 акумолатора Х85 или 75 амперчаса,подгревателни свещи оригинални NGK-по 64 лв парчето-словнски ИСКРА 12 лв парчето-безгрешни.Алтернатор възможна замяна с от КАМАЗ.160лв нов.

6.Консумативи-семеринги на полуоски предни гресосъбирателни (ябълките)-от УАЗ469.конусни лагерчета на предни главини-Москвич 412,лагери на главините-Вазовски заводи.

7.Екстри-автоматични хъбове,сваляем хардтоп

8.Недостатъци-сравнително груба возия в сравнение с SUV паркетниците ,спартански интериор,усещане за камион.Трябва да се следят водните съединения,като остареят почват да текат и има много случаи на прегряване поради глупост.Иначе си върви с 145-150 км по асфалт и няма наклон без завои,който да не може да изкачи на 5-та предавка.10Х

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ами и аз станах собственик на такъв :p само 4е моя е 2,8тд. 91год. отпред на главините пише automatic hub,което малко не ми е ясно,кажете нешто пове4е за този камион,заштото за първи път карам джип,и въобште не съм в 4ас,и какво трябва да правя за първо време,какво трябва да гледам по него,нешто да не се с4упи :rolleyes: снимки по късно

Link to comment
Share on other sites

ами и аз станах собственик на такъв :p само 4е моя е 2,8тд. 91год. отпред на главините пише automatic hub,което малко не ми е ясно,кажете нешто пове4е за този камион,заштото за първи път карам джип,и въобште не съм в 4ас,и какво трябва да правя за първо време,какво трябва да гледам по него,нешто да не се с4упи :rolleyes: снимки по късно

Automatic hub-автоматични "ключалки" на главините.Предимства-пускаш и изключваш двойното без да слизаш от колата. Недостатък-скоро ще ги смениш с ръчни... При истинския офроудър е такава съдбата на автоматичния хъб. За да караш по-дълго с автоматичните, не забравяй като изключваш двойното да дадеш няколко метра на задна, докато чуеш прещракване

Link to comment
Share on other sites

Guest marinhaker
ами и аз станах собственик на такъв :p само 4е моя е 2,8тд. 91год. отпред на главините пише automatic hub,което малко не ми е ясно,кажете нешто пове4е за този камион,заштото за първи път карам джип,и въобште не съм в 4ас,и какво трябва да правя за първо време,какво трябва да гледам по него,нешто да не се с4упи :rolleyes: снимки по късно

Виж тук:

Хъбове!!!

Link to comment
Share on other sites

Виж тук:

Хъбове!!!

да мерси много,ами утре ште се занимавам да ги 4истя,сам мисля 4е ште се справя,нали не трябва да се маха колелото,то е на шестограм гледам и ако се развие ште могат да се извадят пружини и там другите работи за да ги по4истя,казват 4е с грес не трябвало да се маже штото замръзвала и като загрее от натискане на спира4ката,инъ4е можело да става проблем,а аз в4ера забелязах 4е като карам се 4ува едно престъргване зна4и престъргва спира пак престъргва спира тва е постояно като карам,като пусна двоиното и спира,с4ува ми се 4е е отпред в дясното колело,някои ако има идея да свирка 4е се шашкам,и маслото в диференциялите е като бозъ такова на мехур4ета кафяво,съштото като бозъ,и казват 4е не трябвало да е така,казваите ако не трябва да е така да го сменям,и с кво масло е наи добре да се кара както и в дифовете така и за двигателя 4е и него ште сменям?ааа и друго ми казаха 4е трябвало задния диф с едно масло а предния с друго не като марка ами като гъстота?

Link to comment
Share on other sites

Това за даванвто назад е вярно,но не е необходимо никакво прещракване да се чува-има си лапма 4Х4 и датчик на диференциала,като изключи си загасва.Абе аз толкова години го карам тоя Патрол и не съм имал случай да не ми включи предното а съм го топил доста в калищата на авджилъка.

да мерси много,ами утре ште се занимавам да ги 4истя,сам мисля 4е ште се справя,нали не трябва да се маха колелото,то е на шестограм гледам и ако се развие ште могат да се извадят пружини и там другите работи за да ги по4истя,казват 4е с грес не трябвало да се маже штото замръзвала и като загрее от натискане на спира4ката,инъ4е можело да става проблем,а аз в4ера забелязах 4е като карам се 4ува едно престъргване зна4и престъргва спира пак престъргва спира тва е постояно като карам,като пусна двоиното и спира,с4ува ми се 4е е отпред в дясното колело,някои ако има идея да свирка 4е се шашкам,и маслото в диференциялите е като бозъ такова на мехур4ета кафяво,съштото като бозъ,и казват 4е не трябвало да е така,казваите ако не трябва да е така да го сменям,и с кво масло е наи добре да се кара както и в дифовете така и за двигателя 4е и него ште сменям?ааа и друго ми казаха 4е трябвало задния диф с едно масло а предния с друго не като марка ами като гъстота?

Ето това никак не ми хареса с тая "боза" в дифовете.най-вероятно имаш изтървали семеринги на полуосите и оттам като като я къпят по-често машинката си пийва водица.Нивото на диф.масло високо ли беше??на равно място като отвиеш пробките трябва едва да протича,няколко капки.Провери ли си маслото в скоростите и раздатъка?Същото ли е на цвят или си е нормално??Иначе няма претенции Патрола за масло-обиконовено трансмисионно Е90 ли беше или нещо такова.Понякога при гресиране с механична гресьорка се получават

гафове-прецаква семерингите с налягането на греста и тя отива в диференциала,като създава налягане и като развърташ пробката му може да те цапардоса по носа-като тапа от шампанско.Тогава задължителна смяна на семеринга и на маслото.

Link to comment
Share on other sites

Това за даванвто назад е вярно,но не е необходимо никакво прещракване да се чува-има си лапма 4Х4 и датчик на диференциала,като изключи си загасва.Абе аз толкова години го карам тоя Патрол и не съм имал случай да не ми включи предното а съм го топил доста в калищата на авджилъка.

Ето това никак не ми хареса с тая "боза" в дифовете.най-вероятно имаш изтървали семеринги на полуосите и оттам като като я къпят по-често машинката си пийва водица.Нивото на диф.масло високо ли беше??на равно място като отвиеш пробките трябва едва да протича,няколко капки.Провери ли си маслото в скоростите и раздатъка?Същото ли е на цвят или си е нормално??Иначе няма претенции Патрола за масло-обиконовено трансмисионно Е90 ли беше или нещо такова.Понякога при гресиране с механична гресьорка се получават

гафове-прецаква семерингите с налягането на греста и тя отива в диференциала,като създава налягане и като развърташ пробката му може да те цапардоса по носа-като тапа от шампанско.Тогава задължителна смяна на семеринга и на маслото.

не ве то 4.4то си работи и лампата си светва,предното си вклю4ва,абе в понеделник съм се разбрал с маистора да сменя ангренажи,ролки,масла,и т,нт. а искам да попитам сега този модел патрул как се води съштия като този е с съштите мига4и,аве еднакъв е?Y260 ли е? :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

някои знае ли на колко трябва да зарежда генератора?заштото моя зарежда 14.9 и маистора ми каза 4е презарежда?

Link to comment
Share on other sites

някои знае ли на колко трябва да зарежда генератора?заштото моя зарежда 14.9 и маистора ми каза 4е презарежда?

Абе аз нали ти казах,че ще се набуташ с тоя испански Патрол.Ако бяха цвете нямаше да ги продават по 2 за лев.Освен това Т-дизела 2.8 е най-шибаното изпълнение,понеже е за Нисан -Лаурел-лека кола,нито е здрав ,нито въртящия момент е като за джип,ама ти стуки, не слушаш .Аз да не съм толкова извън нещата ,че да се будалкам,винаги съм казвал това,което мисля ,зная и мога.Само за дреболии сега може да брадясаш.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.