Jump to content

Ръчни хъбове за фронтера.


Guest marinhaker1287963872
 Share

Recommended Posts

Реших да си сменя автоматичните хъбове с ръчни ето на каво се спрях:

AVM-даже имат нов дизайн :D

тези са същите като на мойто исузо. бачкат перфектно
Link to comment
Share on other sites

тези са същите като на мойто исузо. бачкат перфектно
колега на каква цена са и откаде мога да си купя и аз ?
Link to comment
Share on other sites

Guest marinhaker

Ще поразпитам,защото аз ги взимах от трети лица,цената е около 460лв комплекта.Вече ги тествах просто автоматичните нищо не струват пред тях.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм с такива .Вземах ги от Реал-Ковачев-Пловдив , до Метро -дето прави Г-класите за състезания.

Не са се строшили вече 2 години ,въпреки ,че пукат и тракат , като на умиране. Добри са .

Link to comment
Share on other sites

Ще поразпитам,защото аз ги взимах от трети лица,цената е около 460лв комплекта.Вече ги тествах просто автоматичните нищо не струват пред тях.

Цената е повече от добра. По магазините стигат хилядарка

Link to comment
Share on other sites

Guest marinhaker

Питах в оторизирани магазини на опел,цената на ръчните бяха от порядъка на 700лв-бр,а автоматичните -980лв-бр.

Направо да паднеш от смях. :D:p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest marinhaker
Каква ти е идеята да смениш автоматични с ръчни хъбове?Кое им е предимството?

Предимството на ръчните е много по Голямо от автомата.Поне разчиташ на тях 100%

погледни

ТУК!!!

Edited by marinhaker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

колеги някои имали телефона за враска са този които ги продава рачните халбови че и моите на там варвят за смяна са

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Здравейте колеги,някои може ли да ми даде актуална информация за тези ръчни хъбове,къде ги имат и на каква цена са?а и още нещо,какво е предимството им пред ръчните???

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги,някои може ли да ми даде актуална информация за тези ръчни хъбове,къде ги имат и на каква цена са?а и още нещо,какво е предимството им пред ръчните???

Ако си от Плевенския край пиши ми на лични или на вносителя Гладиатор Пловдив///Реал-Ковачев-Пловдив .Аз специално съм сложил няколко такива на колеги и са доволни,за жалос на един му ги откраднаха пред тях.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Реших да си сменя автоматичните хъбове с ръчни ето на каво се спрях:

AVM-даже имат нов дизайн smile.gif

колко струват и от каде си ги взел че и аз си търся.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

колко струват и от каде си ги взел че и аз си търся.

Виж във фронтераджийския форум Куздов - > внася от Китай ръчни хъбове на по-тънка цена. Аз от две години съм с такива и много съм доволен от представянето им

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

колко струват и от каде си ги взел че и аз си търся.

Не купувай такива боклуци, точно една година ги карах и финал.В момента на покупката знаех ,че така ще се развият нещата, при вида на ''материала''/ боклука / от който са произведени.Отделно си тракаха/ изтърваха/ и ме дразнеха.Имам много забележки и по начина на констроиране, особено външната капачка направена от нещо като цам ,хваната с едни тънки и дълги болчета. След второто завиване и развиване, примерно да убереш луфта на лагера започват да се късат или да превърта ключа в леглото.Гледах скоро едни Китайски много по кадърно направени, явно копия на АISIN, а и значително по евтени. От 6 месеца карам с блокирани автомати, няма тракане ,няма удари ,е вдигна разхода с литър и нещо но съм бетон и имам двйно когато реша без да слизам или да спирам ,само бутам лоста.

Link to comment
Share on other sites

... От 6 месеца карам с блокирани автомати, няма тракане ,няма удари ,е вдигна разхода с литър и нещо но съм бетон и имам двйно когато реша без да слизам или да спирам ,само бутам лоста.

Ами и аз стигнах до същия извод.Карам с постоянно зацепени хъбове, които някога са били автоматични и нямам никакъв проблем.Така де, няма как да се счупи нещо, което го няма.Разхода на гориво едва ли надхвърля литър в повече, още повече, че една част от Терано 2 заводски са излизали така.При положение, че джипа се ползва основно събота и неделя за лов и се кара по 3-4 хил. км. на година, заигравката с ръчните хъбове(особено от съмнителни производители) едва ли си струва.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.