Jump to content

Джипа бавно загрява и парното не е силно


pancho81
 Share

Recommended Posts

Перката е постоянно зацепена и може би това е също едно от нещата за причината.Преди ми истиваше двигателя при спускане ,когато се движа с по висока скорост и бавни обороти, но при смяна на термостата нещата се оправиха, обаче все още загрява бавно и парното започва да духа топло след доста време.Знам че всички гермаснки коли имат супер парно, колите достигат бързо нормална работна темперетура, но не познавам някой с такъв джип.При вас как е парното?

Link to comment
Share on other sites

Перката е постоянно зацепена и може би това е също едно от нещата за причината.Преди ми истиваше двигателя при спускане ,когато се движа с по висока скорост и бавни обороти, но при смяна на термостата нещата се оправиха, обаче все още загрява бавно и парното започва да духа топло след доста време.Знам че всички гермаснки коли имат супер парно, колите достигат бързо нормална работна темперетура, но не познавам някой с такъв джип.При вас как е парното?

Нали не говориш за централните два изхода? Там винаги духа студено (или каквото е там времето). По принцип някой Г-та почват да духат студено когато са в покой, но когато тръгнеш почват пак да духат топло. Общо взето вентилационната система на Г е доста извратена... :D

Link to comment
Share on other sites

Нали не говориш за централните два изхода? Там винаги духа студено (или каквото е там времето). По принцип някой Г-та почват да духат студено когато са в покой, но когато тръгнеш почват пак да духат топло. Общо взето вентилационната система на Г е доста извратена... :D
слагайте печки :p:D
Link to comment
Share on other sites

Да не би парното за купето да е вързано след термостата и докато не отвори няма парно :D А като затвори и чао пак на топлото.Незнам как е направена тази система.Не съм я заглеждал даже ,защото е много студено времето.Голф във тези години има перфектно парно.Джип особено когато е палатка ти трябва добро парно.

Edited by pancho81
Link to comment
Share on other sites

Да не би парното за купето да е вързано след термостата и докато не отвори няма парно :p А като затвори и чао пак на топлото.Незнам как е направена тази система.Не съм я заглеждал даже ,защото е много студено времето.Голф във тези години има перфектно парно.Джип особено когато е палатка ти трябва добро парно.
виж маркучите които захранват радиаторчето на парното дали се загрява на вход и исход . възможное да е запушено радиаторчето или кранчето да не отваря. :D
Link to comment
Share on other sites

Да не би парното за купето да е вързано след термостата и докато не отвори няма парно :D А като затвори и чао пак на топлото.Незнам как е направена тази система.Не съм я заглеждал даже ,защото е много студено времето.Голф във тези години има перфектно парно.Джип особено когато е палатка ти трябва добро парно.

Проверил ли си клапите за въздушния поток на парното дали не са разместени и да смесва топлия въздух със студен?

Link to comment
Share on other sites

Проверил ли си клапите за въздушния поток на парното дали не са разместени и да смесва топлия въздух със студен?

Също така е много възможно да е помпата която циркулира топлата вода. Много лесно може да се провери когато дадеш на контакт и започнеш да местиш ключа от топло на студено и обратното, като в същото време някой стои и слуша наврян под предния капак ;)

Желателно е да провериш и байпас клапата. Намират се между кутията на парното и мотора. Тя отваря при <50% отворена клапа на топлата вода и затваря при <50%.

Link to comment
Share on other sites

Също така е много възможно да е помпата която циркулира топлата вода. Много лесно може да се провери когато дадеш на контакт и започнеш да местиш ключа от топло на студено и обратното, като в същото време някой стои и слуша наврян под предния капак ;)

Желателно е да провериш и байпас клапата. Намират се между кутията на парното и мотора. Тя отваря при <50% отворена клапа на топлата вода и затваря при <50%.

Ами когато местя ръчката за топло и студено видях кое е жилото отпред и мести един черен кран.Нищо повече, също никакъв звук от ел.моторче не се чува. Перката на радиатора е на нещо като центробежен съединител.При изгасен двигател си я въртиш на ръка свободно без да завърташ водната помпа, обаче това което не ми харесва е че при първо палене (студен) тя веднага започва да се върти.Нормално ли е това?

Маркуча към парното за купето , както и от парното за купето е еднакво топъл, дори когато термостата не е отворил и маркуча след него е още студен.

Edited by pancho81
Link to comment
Share on other sites

Guest svetlin_doktora
Ами когато местя ръчката за топло и студено видях кое е жилото отпред и мести един черен кран.Нищо повече, също никакъв звук от ел.моторче не се чува. Перката на радиатора е на нещо като центробежен съединител.При изгасен двигател си я въртиш на ръка свободно без да завърташ водната помпа, обаче това което не ми харесва е че при първо палене (студен) тя веднага започва да се върти.Нормално ли е това?

Маркуча към парното за купето , както и от парното за купето е еднакво топъл, дори когато термостата не е отворил и маркуча след него е още студен.

Аз мисля че след като си сменил термостата да не би да си сложил термостат с по голямо число на отваряне и затова да ти закъснява и да върти на малкия кръг така мисля аз ако действително не е другаде пречината но все пак мисля че е от термостата ;):bulgar:

Link to comment
Share on other sites

Аз мисля че след като си сменил термостата да не би да си сложил термостат с по голямо число на отваряне и затова да ти закъснява и да върти на малкия кръг така мисля аз ако действително не е другаде пречината но все пак мисля че е от термостата ;):bulgar:

Термостата си е оригиналния 87 градуса мисля че му даваха.А числото на теремостата и по -голямо да е парно трябва да имам перфектно.Стрелката на темперетурата ми стига средата след като поработи известно време.Обаче парното идва доста по-късно ,а двигателя е загрял ???

Link to comment
Share on other sites

Guest svetlin_doktora
Термостата си е оригиналния 87 градуса мисля че му даваха.А числото на теремостата и по -голямо да е парно трябва да имам перфектно.Стрелката на темперетурата ми стига средата след като поработи известно време.Обаче парното идва доста по-късно ,а двигателя е загрял ???

Климатик или климатроник е или чисто парно ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.