pesho tuning 2 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Мнения за :ролбари,окачване,дизаин,лебедки,гуми,тегло и всичко друго. ivo_el and nesho68 2 Quote Link to post Share on other sites
nikikata 3 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 на моита бив6а уазка бях сложил мн голями гуми 310/105/15 и ми опираха отпред в калниците утре 6те ти ка4а снимка да я види6 Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 (edited) Мнения за :ролбари,окачване,дизаин,лебедки,гуми,тегло и всичко друго. Идей има много-ще ти кача и снимки даже малко.кажи за начало какъв е Уаз-а-защото си написал УАЗка в заглавието и това навежда на мисли че е Буханка или бордова Уазка. Ако става дума за джип вече е друго. Също е важно какви средства си отделил за подобрения,въпреки че не са никак скъпи частите има неща които се намират трудно и някой дори се правят на струг или фреза. Edited January 11, 2008 by NEMESIS Quote Link to post Share on other sites
nikikata 3 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 ка4и няколко снимки да ги видим тия работи дето ги няма Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 (edited) ка4и няколко снимки да ги видим тия работи дето ги няма След като ти казвам че ги няма някой неща-въобще не трябва да се съмняваш че е така Но пък за сметка на това с малко повече желание могат да се изработят от всеки средно грамотен стругаро-фрезист И понеже съм един от големите маняци на Руски машини веднага ще сложа няколко снимки да видиш за какво става въпрос-повечето неща дори са непознати за нашата страна: Има и много още снимки,имам и всички данни за изработката-ако иска някой мога да му ги дам. Останалите снимки ще кача малко по късно. Edited January 11, 2008 by NEMESIS Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 ............... smelia 1 Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 11, 2008 Author Report Share Posted January 11, 2008 Благодаря за коментарите.Моита машина е направена от преди три години с тогавашната идея,че е първия изциало променен бордови вседеход за офролд състезания както и асистенция.Но в този момент навлязаха Г класите с изциало разпилени мотори /АМЖ/и стана ясно ,че стария и тромав УАЗ ще изгуби надпреварите.Точно тогава залязоха и офролд звезди като Вушев,Коце,Зладко и много др.очастници с ъс своите подготвени уазки.Ако се поровим ще разберем ,че руснаците имат достоина конкоренция но искам нещо изцияло Българско като мисъл и стил.Бих качил снимки но преди дваисетина дни ме одари странично една Г класа в надпревара а това е единственото място на което ниямам ролбар и напрово ми разкъса кабината. Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 11, 2008 Author Report Share Posted January 11, 2008 Извода за силовия вал които си монтирал е много добра идея.Но лошото е ,че се върти само по време на движение на колелата.От месец се чудя от каде да взема движение но и при спрял или изключен от скорост джип.Редукторите за мостовете също са добра идия,но ги има и сериино производство.Виждам,че си подготвил и стоики за повдигане на копето от шасито.Но е добре да се овеличи и просвета на наи ниската част от шасито. Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 11, 2008 Author Report Share Posted January 11, 2008 Излязоха всички снимки.Доста мисъл и труд си вложил.Джипа наистина е уникален като конструктивни решения. Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 12, 2008 Author Report Share Posted January 12, 2008 Чудя се дали ниякои е правил промени по двигателя и какви са те?Аз на моя съм пипнал тук там.Започнах с вдигане на компресията като прешлаифах главата,като според мен допостимото нормално презтъргване е от 2мм. до 3мм.За по добро хранене и пълнене му монтирах и четири карборанора от алфа за всеки цилиндър по отделен.За по рязак старт и високи обороти съм олекотил буталата,биелите коляновия вал и маховика.Незнам дали е вдигнала конете но оборотите са с 1500 повече от обикновените двигатели. Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 (edited) Извода за силовия вал които си монтирал е много добра идея.Но лошото е ,че се върти само по време на движение на колелата.От месец се чудя от каде да взема движение но и при спрял или изключен от скорост джип.Редукторите за мостовете също са добра идия,но ги има и сериино производство.Виждам,че си подготвил и стоики за повдигане на копето от шасито.Но е добре да се овеличи и просвета на наи ниската част от шасито. Това не е моят джип колега.Чак такива умения нямам въпреки че не е невъзможно да се направи Всички снимки за този Уаз-са от тук: http://www.mktb.ru/fotki/ Edited January 12, 2008 by NEMESIS Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 12, 2008 Author Report Share Posted January 12, 2008 Благодаря.Влязох за да видя какво има в този саит.Направо съжалявам,че не е твои.Джипа направо си е убиец.Незнам как да кача мои снимки на джиповете които правя за да се видят и Български произведения.Единствените неща които не съм монтирал като екстри са АБС и механична или хидравлична лебетка. Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Снимки можеш да качиш по следният начин: Доло като пишеш поста има опция "прикачени файлове" От там даваш на "преглед" избираш снимката от компютъра и после даваш "изпрати" Не е трудно никак Quote Link to post Share on other sites
Guest marinhaker Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Темата е закачена,а за качване на снимки погледни ТУК!! Quote Link to post Share on other sites
vercho 0 Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 много добре е направена джипката много ли пари ще излезе един такъв да си направя или по добре да си взема друг Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 Колега .Оточни за какви екстри става дума и мога да ти кажа за цените при нас.След това ще си правиш сметка.Трябва да имаш предвид,че с хидравлика и серво вече няма спускания по енерция.Имал съм хора които това ги е спирало да си ги монтират.Според тях спестявали много от спусканията на изгасен двигател.Има нова ниша за работа с уазки,много от хижите и хотелите намиращи се по планините търсят машини за извоз на туристически групи до тях както и проходими контеинеровози за смет.Както знаем тяхната наи голяма посещаемост е през зимата когато пътните условия са много лоши.Пък и вече в много от хотелите предлагат офролд разходки на наши и чуждестранни туристи които наистина са оспешни.Така ,че тонинговането на уазки с пълно оборудване и тунинг не е разход а добра инвенстиция.Моя напримерно е работил в дърводобива,там кадето има екстремни условия и се е изплатил от тук на там каквото госпот даде. Quote Link to post Share on other sites
nikikata 3 Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 колеги редукторите от какво са откаде мога да си намеря и колко струват горе долу 6тото има хора тук от при мен дето искат да си купят ако може за информация.после 6те 4ерпя Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 Редукторите на мостовете са заводски на уаз.До колкото знам ги няма по магазините,а и да ги има те вървят комплект с моста които е с друк по малак доферинцял за които няма блукаж или шпер.Първите хънтари са произведени за воината в Ирак или Иран не си спомням точно те са с такива мостове и са ограничени броики.Преди две години познат си купи такъв чисто нов,но го продаде заради липсата на части. Quote Link to post Share on other sites
GELEND 5 Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 колеги редукторите от какво са откаде мога да си намеря и колко струват горе долу 6тото има хора тук от при мен дето искат да си купят ако може за информация.после 6те 4ерпя Преди година в София се продаваха рециклирани редукторни мостове от Украйна за 1200лв., при цена на нови около 3500лв. С такива мостове проходимостта наистина се подобрява, но за сметка на разхода на гориво и максималната скорост на асфалт- не повече от 80км/ч. Мога да провера за контактите на магазина в София ако имаш интерес Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 Според мен,не може да се каже ,че е по проходима.Единственото и по голямия просвет на моста,което помага при преминаване в дълбоки коловози.При други ословия са доста по зле заради липсата на шпер.Колко пъти сте закъсвали поради влачене на моста и колко от пречупване и буксаж само на две от колелата.Пък и да не забравяме,че дори и в коловози четири въртящи колела са по добре от две. Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 колеги редукторите от какво са откаде мога да си намеря и колко струват горе долу 6тото има хора тук от при мен дето искат да си купят ако може за информация.после 6те 4ерпя Тези редуктори от снимките в темата и в линка са правени-самоделни са.Няма толкова големи редуктори фабрично на Уаз,и не само на Уаз Понеже са самоделни-ако някой ги направи може и да са по големи дори Предимството им е това че може да се монтират и на обикновен мост-не само на редукторен и джипа става доста по широк което е много добре за утойчивостта му.Обикновения мост е значително по евтин и се намира нвсякъде и според мен е по добре с такъв вид редуктори-друг е въпроса кой ще се навие да ги изработи. Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 Незнам защо се вгледахне в редукторите,но ако търсите внушителен вид и възхищение от приятели и околни няма да го получите чрез тях.Ако искате уаза ви да вдъхва респект сред по новите джипове според мен не е нужно много.За зверски вид и внушаващи за проходимост качества са нужни огромни гуми като за целта предлагам:каиман,кобра и кугар на известната италянска фирма Малатеста.Като размерите да са 255 или 265/75/15 .За да станат трябват други джанти които стават от сузуки,ако ли не оригиналните се обръщат/за още по голями маниаци се правят от две адна като широчината става с около пет сантима по голяма/.Така имаме един добре изглеждащ джип,като и проходимоста е нарастнала.С гумите просвета е с пет сантима по голям,а с обърнатите джанти е станал с осемнаисет по широк и по остоичив в страничен наклон,пък и откраи време гумите излизащи на равно с калниците е привилегия само за спортните возила.Но ако сте още по голям фен и неви стига само тази визия,с шпренгване на ресорите джипа изважда вид малко на камионите /дракстери/ по дискавари но в омален вид.С такъв джип в центара ставате обект на сензация.За тази модернизация трябва да се бръкнем за гуми от160 до205лв.в зависимост от модела.На джанта по 35лв.и по 30 на ресор от тук нататък решавате според възможностите си. Quote Link to post Share on other sites
Pursie 2 Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Незнам защо се вгледахне в редукторите,но ако търсите внушителен вид и възхищение от приятели и околни няма да го получите чрез тях.Ако искате уаза ви да вдъхва респект сред по новите джипове според мен не е нужно много.За зверски вид и внушаващи за проходимост качества са нужни огромни гуми като за целта предлагам:каиман,кобра и кугар на известната италянска фирма Малатеста.Като размерите да са 255 или 265/75/15 .За да станат трябват други джанти които стават от сузуки,ако ли не оригиналните се обръщат/за още по голями маниаци се правят от две адна като широчината става с около пет сантима по голяма/.Така имаме един добре изглеждащ джип,като и проходимоста е нарастнала.С гумите просвета е с пет сантима по голям,а с обърнатите джанти е станал с осемнаисет по широк и по остоичив в страничен наклон,пък и откраи време гумите излизащи на равно с калниците е привилегия само за спортните возила.Но ако сте още по голям фен и неви стига само тази визия,с шпренгване на ресорите джипа изважда вид малко на камионите /дракстери/ по дискавари но в омален вид.С такъв джип в центара ставате обект на сензация.За тази модернизация трябва да се бръкнем за гуми от160 до205лв.в зависимост от модела.На джанта по 35лв.и по 30 на ресор от тук нататък решавате според възможностите си. Не съм съгласен с доста от тези точки. 1. Големите гуми от един размер нататък са голям проблем. Моментално се отразяват в чупене на раздатка и скоростана кутия. Редурторните мостове всъщност помагата в това. Разтоварват раздатката и с тях Уаза търпи и 35-ци. 2.Шпренгването на ресьори в временно решение . След няколко месеца увисват повече от колкото са били. 3. Заваряването на джанти не за препоръчване. Несигурно е. Това дето си го напиисал не става за гората. Това си чиста проба " дискотечен " тунинг и даже е опсен според мен. Моят Уаз е с 245/70/16 гуми+ 2инча лифт от очакването+4листови "военни" ресьори" отзад и на височина си е много добре. Калниците са изрязани с 8 см, а и имам фланци 38 мм. И пробван при доста тежки условия. Включително едно обръщане и едни изправяне на задни гуми до упор на задната врата в земята. Quote Link to post Share on other sites
NEMESIS 10 Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 Незнам защо се вгледахне в редукторите,но ако търсите внушителен вид и възхищение от приятели и околни няма да го получите чрез тях.Ако искате уаза ви да вдъхва респект сред по новите джипове според мен не е нужно много.За зверски вид и внушаващи за проходимост качества са нужни огромни гуми като за целта предлагам:каиман,кобра и кугар на известната италянска фирма Малатеста.Като размерите да са 255 или 265/75/15 .За да станат трябват други джанти които стават от сузуки,ако ли не оригиналните се обръщат/за още по голями маниаци се правят от две адна като широчината става с около пет сантима по голяма/.Така имаме един добре изглеждащ джип,като и проходимоста е нарастнала.С гумите просвета е с пет сантима по голям,а с обърнатите джанти е станал с осемнаисет по широк и по остоичив в страничен наклон,пък и откраи време гумите излизащи на равно с калниците е привилегия само за спортните возила.Но ако сте още по голям фен и неви стига само тази визия,с шпренгване на ресорите джипа изважда вид малко на камионите /дракстери/ по дискавари но в омален вид.С такъв джип в центара ставате обект на сензация.За тази модернизация трябва да се бръкнем за гуми от160 до205лв.в зависимост от модела.На джанта по 35лв.и по 30 на ресор от тук нататък решавате според възможностите си. Колега,гумите на Малатеста които споменаваш са пълен боклук като гума-видал съм такива гуми сцепени и то от каране само по асфалт без нищо друго. Шпренгването на ресьорите е добра идея ако се направи от хора които се занимават с шпренгване.Ако е добре направено НЕ УВИСВАТ както много други твърдят това. Също има и разни твърдения от разни хора-че стандартните си мостове на Уаз-а били чупливи и слагат от Волга мостове като за целта режът ръкавите и съединяват-което е отречено от Руснаците като практична идея. Стандартните мостове както и повечето неща по Уаз-а са достатъчно здрави ако са ремонтирани правилно Quote Link to post Share on other sites
pesho tuning 2 Posted January 14, 2008 Author Report Share Posted January 14, 2008 Първо споменавам,че описаните подобрения са за градски джип .Използвам и цитат :С такъв джип в центъра...А що се отнася до обръщането на джантите го споменавам както се вижда като алтернатива или по евтин вариант.А ако си мислите,че фланците са по безопасни то жестоко се лъжете.Що се отнася до гумите,имат ограничения в скороста все пак са за офролд.Но мисля,че бързите ви уазки едвали ще прескочат тази граница,да не забравяме и гаранцията от една година от закопуването им.След като завода производител дава гаранци то това е малка гаранция за качество.Представяте ли си ако на запад стане смъртен случаи и се докаже,че е по вина на качеството на гумите какви санкци ще се наложат върхо завода.Тук не става дума за български регенерат.Спазват ли се заводските изисквания за скорост смятам,че са наи доброто като цена и качество.В офролда един чивт издържа горе долу по един сезон на пълно натоварване. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.