Jump to content

Поставяне на цял преден мост?


Guest marinhaker1287963872
 Share

Recommended Posts

Guest marinhaker

Момчета имам идея да си сменя предният мост със цял,целият има повече предимства от колкото недостатъци.

Бях се спрял на мост от уаз но заради разликата в предавателните числа трябва да сменя и задния,доста се рових из нета и открих това:

post-497-1287996643,11_thumb.jpg

post-497-1287996643,15_thumb.jpg

post-497-1287996643,17_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest marinhaker
Щом си решил да слагаш твърд мост отпред-слагай направо два от УАЗ.Сигурен съм че ще си много доволен от крайния резултат!

Да но от старият модел са два вида с две различни предавателни числа,че се чудя кой да сложа?

Link to comment
Share on other sites

Да но от старият модел са два вида с две различни предавателни числа,че се чудя кой да сложа?

Три вида са:

Брой зъби на пиньон и корона:

37/8

39/9

41/9

Най бавният мост е 41/9

Най бързият е 37/8

Аз на твое място бих сложил възможно най бавният.

Link to comment
Share on other sites

немезис е прав че са три. Иаз бих ти препоръчал да е най-бавния.Виж дали не можеш да си откриеш диф от уаз хънтер дизел той е 41/9 и по лесно ще тие с монтажа.А тези дето са монтирани на воксхола мисля че е от

тойота.

Link to comment
Share on other sites

да,най добре е на текезесарка те мисля,че бяха с бавните мостове

Това че на ГАЗ 69 са по бавни мостовете-никак не е вярно-ама никак!Самият джип е по бавен от УАЗ-а-но това става от раздатката на ГАЗ 69-/тя е по бавния агрегат и не е същата като на УАЗ-а/а не от мостовете!Касетите,корона,пиньон-са еднакви с тези на УАЗ :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
какви са предимствата на целия преден мост?

Големи са предимствата.Например е устроен много по просто,много по здрав е,няма маншони и полуоски отвън,няма шарнири,носачи,по малко щанги и куп други неща.

Link to comment
Share on other sites

а ими ли цял преден мост с хъбовер маи съм виждал уаз-ка с ръчни такива

Всички УАЗ-ове са с ръчни хъбове.Има и нови модели хъбове които се включват на ръка-другия модел се върти с ключ за да се зацепят хъбовете :D

Link to comment
Share on other sites

освен фронтерата имам и една НИВА и съм много впечатлен от НИвата само дето е направена от кофти материали и за това се износва повече

дали така не е и с уаз-ката

не че фронтерата не се чупи, ама тя е с 10 години по-стара от нивата

Link to comment
Share on other sites

макар, че каквато и кола да има човек като си я поддържа както трябва няма проблем

Каквато и да е колата щом се подържа,навреме се сменят дефектните неща и щом се грижи човек за машината няма никакви проблеми.Аз така мисля поне :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest marinhaker
Аре ве ... кво стана с тоз преден мост?Още ли е само в мечтите? :)

Стефко Вече минах на тойота :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.