Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

Мнение за Rav 4 - десен волан


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Дайте мнението си за тома чудо

AETV21317133_1b.jpg

Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Здравейте колеги,

Дайте мнението си за тома чудо

AETV21317133_1b.jpg

Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците

Просто "ТОЙОТА",какво повече????

Link to post
Share on other sites

този модел няма бързи и бавни както и блокажи??

Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
този модел няма бързи и бавни както и блокажи??

Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява?

За цената ,която ще платиш неможеш и да сънуваш подобен автомобил.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

притежавам такава 97г. от една година, отлична е за лек лов, преди това ходих четири години с такава минавали сме на места при които много по проходими закъсваха. Двигателят е отличен, мощен и при това леко купе направо те измъква от всякакви ситуации номерът е да караш на педал.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

All-Wheel Drive (AWD) машина Перманентно 4х4 без бавни скорости. Обикновено (може би даже винаги) се продават с автоматични скорости. Напичат ги "бързите 4х4" и обикновено не са джипове, а SUV (сиреч спортни с джипов външен вид). Понякога имат възможност и за превключване на 4x2 (уж икономия). Не са подходящи за всякакъв вид offroad, защото често може да ти се наложи да караш бавно и внимателно, а не да препускаш по баирите.

Нямам идея за каква машина и година става дума, но ако няма да катериш кофти терени, мисля че би ти свършил работа.

Разбира се , винаги има и по-добра опция, но избора зависи от много и различни фактори, предпочитания и възможности.

Edited by Diters
Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

Дайте мнението си за тома чудо

AETV21317133_1b.jpg

Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците

Аз съм с такава и познавам още петима колеги които си взеха същите и са доволни а сега и комшията /млад ловец/чака неговата от Англия, след един лов прекаран по калните терени с мен и мойта равка.За това което я изкаш ще ти свърши добра работа,мога да ти пиша и още но най добре виж някой колега с такава и покарай малко.

Link to post
Share on other sites

този модел няма бързи и бавни както и блокажи??

Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява?

Ако е с ръчна скоростна кутия, си има блокаж и то централен. Ако е с автоматична (както е моята) няма, но за сметка на това има копче което като се натисне, предавките стават по къси (overdrive off) както и друг бутон за екстра форсиране на двигателя (ect on). Едната опция за сметка на другата.

Успех!

Link to post
Share on other sites

Аз съм с такава и познавам още петима колеги които си взеха същите и са доволни а сега и комшията /млад ловец/чака неговата от Англия, след един лов прекаран по калните терени с мен и мойта равка.За това което я изкаш ще ти свърши добра работа,мога да ти пиша и още но най добре виж някой колега с такава и покарай малко.

Коела, ти нямаш право да се обаждаш ;) , щото твоята равка с нейните 175кс. е уникална работа а не като с нашите 129кс :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Коела, ти нямаш право да се обаждаш ;) , щото твоята равка с нейните 175кс. е уникална работа а не като с нашите 129кс :rolleyes:

Че те вашите данеби да нестават,единствено на мойта плюса е че в голямата кал върти тези гуми добре,докато на другите щее малко по трудно а и конете са и 165-173 така и немога да кажа на 100% но се е правила само за Япония от 96-97г.и двигатела е втора поколение 3S-GEМоже би след пристигане на колегата с неговата която е 170кс произвотсво 98г ще стане малко по ясно за мен.Но колите са си супер макар и 129кс също много добър двигател и мощен за това купе.

Edited by SARO
Link to post
Share on other sites

Само да ви кажа, че приятел имаше такава деснячка, която нямаше 4по4. Беше само с предно, заводско си беше така, което съгласете се, за джип си е пълно дърво, та като купувате, :excl: гледайте.

Edited by perata
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

искам да попитам за моделите с два шибидаха! могат ли да се отварят напълно или само задния край

Link to post
Share on other sites

искам да попитам за моделите с два шибидаха! могат ли да се отварят напълно или само задния край

За програмата ФАР :)

А инъче колите са добри, но сякаш за същите пари е по добре Витара+добри гуми.

Link to post
Share on other sites

никой ли неможе да ми даде някаква информация за тези люкове :)

Люковете могат да се свалят цялостно,става лесно и е добре за ...ако искаш мога да ти направя снимки.

Link to post
Share on other sites

казаха ми че са на някакви щипки! ако е така няма нужда от снимки! благодаря ти много колега

Link to post
Share on other sites

казаха ми че са на някакви щипки! ако е така няма нужда от снимки! благодаря ти много колега

На какви щипки бе колега??? Люковете са голям кеф, но не само за фар както някой каза, ами и въобще като цяло. след като се свалят изцяло, се окачват на специално място на задната врата. Нито ти заемат място нито нищо. Ето ти една снимка да видиш как изглежда като е без тях :good:

Link to post
Share on other sites

На какви щипки бе колега??? Люковете са голям кеф, но не само за фар както някой каза, ами и въобще като цяло. след като се свалят изцяло, се окачват на специално място на задната врата. Нито ти заемат място нито нищо. Ето ти една снимка да видиш как изглежда като е без тях :good:

а и около 300лв можеш така да си е вдигнеш като моята (синята)

post-23059-0-86168100-1300773674_thumb.jpg

post-23059-0-44495100-1300774224_thumb.jpg

post-23059-0-17707300-1300774253_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

имам интерес за повдигането! с две думи да кажеш кои, каде ти прави лифта. подложки ли си слагал?

Link to post
Share on other sites

имам интерес за повдигането! с две думи да кажеш кои, каде ти прави лифта. подложки ли си слагал?

Ами колега, лифта си го направих сампо следния начин:

ОТЗАД: на джипката, сложих предни пружини от на мерцедес S-класа. Диаметъра и ф-ито са идентични, само отрязваш 3 витки. Това са много здрави пружини, тъй като му носят цялото предно окачване (Пружините си влизат в конусовидни легла, така че няма как дя излязат или разместят). Тях ги купих комплект от една авто-морга за 100лв. Сложих и (нови) по дълги амортисйори. Те са Немски и най дългите който стават за тази цел. Цената им е 100, лв + прахозащитните комплекти. (по късно ако искаш мога да ти дам марката и серийния им номер)

ОТПРЕД: Върху тампоните на оригиналните (предни) амортисйори поставих по още един тампон. те си лягат перфектно един върху друг. Единствената промяна е че избих старите болтове (по 3 на всеки, които се държат на шлици), поставих по дълги + втулки които да стабилизират тампоните помежду им. ЦЕната на нови тампони (2 броя) е 90 лв.

Когато си набавиш всички тези неща, работата е около 2 часа.

Ако някой около Варна иска да види на живо как изглежда, ще му я покажа н адраго сърце :drinks:

Link to post
Share on other sites

звучи ми доста добре :) ако беше близо до софия щях да те навестя да погледна :) един приятел си повдигна неговата но с някакви подложки и е много доволен.

Link to post
Share on other sites

Баща ми кара Рав,аз Витара или казано по друг начин, караме и двете.

Равчето е много добра машина, но претенциозна към терена. Огромния недостатък е, че няма бавни! Само два примера ще дам:

- изкачване на наклон през кална нива с есенник, на първа 4500-5000 об.(където витарата върви на четвърта)

- при много пресечен терен, където е нужно бавно каране, запушва съединителя

На пътя е в пъти по-добра, бърза и стабилна от Витарата.....въпрос на преценка и избор.

Link to post
Share on other sites

Баща ми кара Рав,аз Витара или казано по друг начин, караме и двете.

Равчето е много добра машина, но претенциозна към терена. Огромния недостатък е, че няма бавни! Само два примера ще дам:

- изкачване на наклон през кална нива с есенник, на първа 4500-5000 об.(където витарата върви на четвърта)

- при много пресечен терен, където е нужно бавно каране, запушва съединителя

На пътя е в пъти по-добра, бърза и стабилна от Витарата.....въпрос на преценка и избор.

Аз за тоша си взех с автоматична кутия, намам ги теи проблеми в калта. Само газ и толкова :yahoo:

Link to post
Share on other sites

звучи ми доста добре :) ако беше близо до софия щях да те навестя да погледна :) един приятел си повдигна неговата но с някакви подложки и е много доволен.

С подложки ще е вдигне около с 5см, а при мен се вдигна с 10см отгоре.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.