Ivo 6 Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Здравейте колеги, Дайте мнението си за тома чудо Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците Quote Link to post Share on other sites
lucke 0 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Здравейте колеги,Дайте мнението си за тома чудо Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците Просто "ТОЙОТА",какво повече???? Quote Link to post Share on other sites
Ivo 6 Posted March 24, 2009 Author Report Share Posted March 24, 2009 този модел няма бързи и бавни както и блокажи?? Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява? Quote Link to post Share on other sites
lucke 0 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 този модел няма бързи и бавни както и блокажи?? Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява? За цената ,която ще платиш неможеш и да сънуваш подобен автомобил. Quote Link to post Share on other sites
volf72 1 Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 притежавам такава 97г. от една година, отлична е за лек лов, преди това ходих четири години с такава минавали сме на места при които много по проходими закъсваха. Двигателят е отличен, мощен и при това леко купе направо те измъква от всякакви ситуации номерът е да караш на педал. Quote Link to post Share on other sites
Diters 306 Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 (edited) All-Wheel Drive (AWD) машина Перманентно 4х4 без бавни скорости. Обикновено (може би даже винаги) се продават с автоматични скорости. Напичат ги "бързите 4х4" и обикновено не са джипове, а SUV (сиреч спортни с джипов външен вид). Понякога имат възможност и за превключване на 4x2 (уж икономия). Не са подходящи за всякакъв вид offroad, защото често може да ти се наложи да караш бавно и внимателно, а не да препускаш по баирите. Нямам идея за каква машина и година става дума, но ако няма да катериш кофти терени, мисля че би ти свършил работа. Разбира се , винаги има и по-добра опция, но избора зависи от много и различни фактори, предпочитания и възможности. Edited November 10, 2010 by Diters Quote Link to post Share on other sites
SARO 290 Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Здравейте колеги, Дайте мнението си за тома чудо Смятам да го използвам основно за ЛЕК лов! Става ли по-принцип и какви са му плюсовете и недостатъците Аз съм с такава и познавам още петима колеги които си взеха същите и са доволни а сега и комшията /млад ловец/чака неговата от Англия, след един лов прекаран по калните терени с мен и мойта равка.За това което я изкаш ще ти свърши добра работа,мога да ти пиша и още но най добре виж някой колега с такава и покарай малко. Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 този модел няма бързи и бавни както и блокажи?? Някой знае ли как се държи по баирите и как се управлява? Ако е с ръчна скоростна кутия, си има блокаж и то централен. Ако е с автоматична (както е моята) няма, но за сметка на това има копче което като се натисне, предавките стават по къси (overdrive off) както и друг бутон за екстра форсиране на двигателя (ect on). Едната опция за сметка на другата. Успех! Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Аз съм с такава и познавам още петима колеги които си взеха същите и са доволни а сега и комшията /млад ловец/чака неговата от Англия, след един лов прекаран по калните терени с мен и мойта равка.За това което я изкаш ще ти свърши добра работа,мога да ти пиша и още но най добре виж някой колега с такава и покарай малко. Коела, ти нямаш право да се обаждаш , щото твоята равка с нейните 175кс. е уникална работа а не като с нашите 129кс Quote Link to post Share on other sites
SARO 290 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 (edited) Коела, ти нямаш право да се обаждаш , щото твоята равка с нейните 175кс. е уникална работа а не като с нашите 129кс Че те вашите данеби да нестават,единствено на мойта плюса е че в голямата кал върти тези гуми добре,докато на другите щее малко по трудно а и конете са и 165-173 така и немога да кажа на 100% но се е правила само за Япония от 96-97г.и двигатела е втора поколение 3S-GEМоже би след пристигане на колегата с неговата която е 170кс произвотсво 98г ще стане малко по ясно за мен.Но колите са си супер макар и 129кс също много добър двигател и мощен за това купе. Edited November 11, 2010 by SARO Quote Link to post Share on other sites
perata 17 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 (edited) Само да ви кажа, че приятел имаше такава деснячка, която нямаше 4по4. Беше само с предно, заводско си беше така, което съгласете се, за джип си е пълно дърво, та като купувате, гледайте. Edited November 11, 2010 by perata Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 искам да попитам за моделите с два шибидаха! могат ли да се отварят напълно или само задния край Quote Link to post Share on other sites
бай Иван 129 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 искам да попитам за моделите с два шибидаха! могат ли да се отварят напълно или само задния край За програмата ФАР А инъче колите са добри, но сякаш за същите пари е по добре Витара+добри гуми. Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 никой ли неможе да ми даде някаква информация за тези люкове Quote Link to post Share on other sites
SARO 290 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 никой ли неможе да ми даде някаква информация за тези люкове Люковете могат да се свалят цялостно,става лесно и е добре за ...ако искаш мога да ти направя снимки. Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 казаха ми че са на някакви щипки! ако е така няма нужда от снимки! благодаря ти много колега Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 казаха ми че са на някакви щипки! ако е така няма нужда от снимки! благодаря ти много колега На какви щипки бе колега??? Люковете са голям кеф, но не само за фар както някой каза, ами и въобще като цяло. след като се свалят изцяло, се окачват на специално място на задната врата. Нито ти заемат място нито нищо. Ето ти една снимка да видиш как изглежда като е без тях Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 На какви щипки бе колега??? Люковете са голям кеф, но не само за фар както някой каза, ами и въобще като цяло. след като се свалят изцяло, се окачват на специално място на задната врата. Нито ти заемат място нито нищо. Ето ти една снимка да видиш как изглежда като е без тях а и около 300лв можеш така да си е вдигнеш като моята (синята) Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 имам интерес за повдигането! с две думи да кажеш кои, каде ти прави лифта. подложки ли си слагал? Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 имам интерес за повдигането! с две думи да кажеш кои, каде ти прави лифта. подложки ли си слагал? Ами колега, лифта си го направих сампо следния начин: ОТЗАД: на джипката, сложих предни пружини от на мерцедес S-класа. Диаметъра и ф-ито са идентични, само отрязваш 3 витки. Това са много здрави пружини, тъй като му носят цялото предно окачване (Пружините си влизат в конусовидни легла, така че няма как дя излязат или разместят). Тях ги купих комплект от една авто-морга за 100лв. Сложих и (нови) по дълги амортисйори. Те са Немски и най дългите който стават за тази цел. Цената им е 100, лв + прахозащитните комплекти. (по късно ако искаш мога да ти дам марката и серийния им номер) ОТПРЕД: Върху тампоните на оригиналните (предни) амортисйори поставих по още един тампон. те си лягат перфектно един върху друг. Единствената промяна е че избих старите болтове (по 3 на всеки, които се държат на шлици), поставих по дълги + втулки които да стабилизират тампоните помежду им. ЦЕната на нови тампони (2 броя) е 90 лв. Когато си набавиш всички тези неща, работата е около 2 часа. Ако някой около Варна иска да види на живо как изглежда, ще му я покажа н адраго сърце Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 звучи ми доста добре ако беше близо до софия щях да те навестя да погледна един приятел си повдигна неговата но с някакви подложки и е много доволен. Quote Link to post Share on other sites
Raev 241 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Баща ми кара Рав,аз Витара или казано по друг начин, караме и двете. Равчето е много добра машина, но претенциозна към терена. Огромния недостатък е, че няма бавни! Само два примера ще дам: - изкачване на наклон през кална нива с есенник, на първа 4500-5000 об.(където витарата върви на четвърта) - при много пресечен терен, където е нужно бавно каране, запушва съединителя На пътя е в пъти по-добра, бърза и стабилна от Витарата.....въпрос на преценка и избор. Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Баща ми кара Рав,аз Витара или казано по друг начин, караме и двете. Равчето е много добра машина, но претенциозна към терена. Огромния недостатък е, че няма бавни! Само два примера ще дам: - изкачване на наклон през кална нива с есенник, на първа 4500-5000 об.(където витарата върви на четвърта) - при много пресечен терен, където е нужно бавно каране, запушва съединителя На пътя е в пъти по-добра, бърза и стабилна от Витарата.....въпрос на преценка и избор. Аз за тоша си взех с автоматична кутия, намам ги теи проблеми в калта. Само газ и толкова Quote Link to post Share on other sites
filipe708 392 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 звучи ми доста добре ако беше близо до софия щях да те навестя да погледна един приятел си повдигна неговата но с някакви подложки и е много доволен. С подложки ще е вдигне около с 5см, а при мен се вдигна с 10см отгоре. Quote Link to post Share on other sites
payen 3 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 10 см!! нямаш ли проблем с каретата? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.