Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2020

Мнение за Rav 4 - десен волан


Recommended Posts

10 см!! нямаш ли проблем с каретата?

Не, Никакви! Но понеже джантите от долната страна се наклониха на вътре (като на татра), трябваше да и се направи реглаж на гумите. А иначе ако е толкова вдигната, стабилноста си е същата. Разлика им в максималната скорост. Вече не е 175км.ч, ами 170км. (не че е карам така, но е пробвах веднъж преди и след :rolleyes: )

Днес ще и направя снимки с просфета от долу и ще ги кача довечера :drinks:

Link to post
Share on other sites

Че те вашите данеби да нестават,единствено на мойта плюса е че в голямата кал върти тези гуми добре,докато на другите щее малко по трудно а и конете са и 165-173 така и немога да кажа на 100% но се е правила само за Япония от 96-97г.и двигатела е втора поколение 3S-GEМоже би след пристигане на колегата с неговата която е 170кс произвотсво 98г ще стане малко по ясно за мен.Но колите са си супер макар и 129кс също много добър двигател и мощен за това купе.

Пристиган ли вече Равката на колегата и с какъв двигател точно се оказа че е? :drinks:

Link to post
Share on other sites

Пристиган ли вече Равката на колегата и с какъв двигател точно се оказа че е? :drinks:

Оказа се че двигателя има проблем и затова взе автоматик дълга база,я вземи и снимай на твойта от доло монтажа на газовата че ми е любопитно расположението което си направил.

Link to post
Share on other sites

Оказа се че двигателя има проблем и затова взе автоматик дълга база,я вземи и снимай на твойта от доло монтажа на газовата че ми е любопитно расположението което си направил.

Днес ще направя снимка на газовото и лекото изменение на ауспухувата система. :drinks:

Link to post
Share on other sites

с какви газови ги карате? има ли проблим с обикновенната или по-добре газов инжекцион ? :)

Link to post
Share on other sites

с какви газови ги карате? има ли проблим с обикновенната или по-добре газов инжекцион ? :)

Аз карам с газов инжекцион, защото такъв ми изпадна за 500лв. А иначе и обикновенно става :good:

Link to post
Share on other sites

Аз карам с газов инжекцион, защото такъв ми изпадна за 500лв. А иначе и обикновенно става :good:

Ето снимки на газовата бутилка. Тя е 35л и влиза точно на мястото на задния ауспух. Нейното ниво е доста по на високо от диференцияла, така че няма как да бъде ударена от някой камък или дънер. Това до сега не ми се е случвало. А отзад бутилката бива предпазвана от гредата на теглича.

post-23059-0-08796300-1300965153_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ето снимки на газовата бутилка. Тя е 35л и влиза точно на мястото на задния ауспух. Нейното ниво е доста по на високо от диференцияла, така че няма как да бъде ударена от някой камък или дънер. Това до сега не ми се е случвало. А отзад бутилката бива предпазвана от гредата на теглича.

И още една:

Пс. Съжелявам че размера на снимките е толкова голям

post-23059-0-87423900-1300965288_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

И още една:

Пс. Съжелявам че размера на снимките е толкова голям

Ето снимк на Ауспуха

Това е най удачния вариянт за успуха. Тръбата не мже да излиза назад, поради газовата бутилка (небива да духа срещу нея) :pardon:

post-23059-0-85250700-1300965518_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ето снимк на Ауспуха

Това е най удачния вариянт за успуха. Тръбата не мже да излиза назад, поради газовата бутилка (небива да духа срещу нея) :pardon:

Забравих да спомена че предното гърне си е оригиналното, а задното от Рено.

Ето задната ми пружина от преден амортисор на мерцедес S- класа (перфектна е! ) :good:

post-23059-0-89418700-1300965724_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Забравих да спомена че предното гърне си е оригиналното, а задното от Рено.

Ето задната ми пружина от преден амортисор на мерцедес S- класа (перфектна е! ) :good:

И последни 2 снимки от крайния резултат. Бутилката която виждате е 1,5л. от минерална вода. Колата е с около 3 см. над бутилката и е така под цялото дъно на колата :yahoo:

post-23059-0-70119900-1300965878_thumb.jpg

post-23059-0-22509500-1300965894_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

ходих да гледам една рав 4-ка и всичко много ми хареса, само има един шум като и дадеш газ. все едно лагер или ламаринка! на ниски обороти го няма ! случвало ли ви се е на вашите? предположения какво може да е?

Link to post
Share on other sites

ходих да гледам една рав 4-ка и всичко много ми хареса, само има един шум като и дадеш газ. все едно лагер или ламаринка! на ниски обороти го няма ! случвало ли ви се е на вашите? предположения какво може да е?

Имах идентичния случай с моята. Оказа се че е дна предпазна ламаринка на ауспуха. Тя се намира след колекторите, малко след първата кривка за назаде. Това е един вид предпазен кожух който пази ауспуховата тръба от кал и мрасотия. Когато поизгние се откача тук таме и придава много неприятен резонанс по цялата кола (яудех се доста от къде се чува). Това е една проста ламарина, която спокойно можеш да премахнеш и без да е заменяш с каквото и да е.

Ппредполагам че е това.

Link to post
Share on other sites

мерси много колега!!!! :):) идваш ли към софия обади се да почерпя за ценните съвети!!

Link to post
Share on other sites

мерси много колега!!!! :):) идваш ли към софия обади се да почерпя за ценните съвети!!

Ще го запомня :drinks:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Забравих да спомена че предното гърне си е оригиналното, а задното от Рено.

Ето задната ми пружина от преден амортисор на мерцедес S- класа (перфектна е! ) :good:

Колега, Тойотката има ли шаси ?

Link to post
Share on other sites

Колега, Тойотката има ли шаси ?

Не колега, Тойотата (рав 4) няма нито шаси, нито мостове( а и не и липсват :) ). Това е прави доста по лека, следователно и пъргава. Само да споделя че вече я имам от 2 год. Карам я всеки ден по асвалта и редовно в гората. Ремонти никакви не се е налагало да и правя, освен необходимите консумативи: масла, филтри, накладки, ремък итн. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Някой да е правил разни модификаций по равката си и ако е така какви?

Споделяйте, та да се учим един от друг :drinks:

Link to post
Share on other sites

Не колега, Тойотата (рав 4) няма нито шаси, нито мостове( а и не и липсват :) ). Това е прави доста по лека, следователно и пъргава. Само да споделя че вече я имам от 2 год. Карам я всеки ден по асвалта и редовно в гората. Ремонти никакви не се е налагало да и правя, освен необходимите консумативи: масла, филтри, накладки, ремък итн. :rolleyes:

Мерси за бързия отговор . :good:

Link to post
Share on other sites
  • 8 years later...
На 22.03.2011 г. at 20:15, filipe708 написа:

Ами колега, лифта си го направих сампо следния начин:

ОТЗАД: на джипката, сложих предни пружини от на мерцедес S-класа. Диаметъра и ф-ито са идентични, само отрязваш 3 витки. Това са много здрави пружини, тъй като му носят цялото предно окачване (Пружините си влизат в конусовидни легла, така че няма как дя излязат или разместят). Тях ги купих комплект от една авто-морга за 100лв. Сложих и (нови) по дълги амортисйори. Те са Немски и най дългите който стават за тази цел. Цената им е 100, лв + прахозащитните комплекти. (по късно ако искаш мога да ти дам марката и серийния им номер)

ОТПРЕД: Върху тампоните на оригиналните (предни) амортисйори поставих по още един тампон. те си лягат перфектно един върху друг. Единствената промяна е че избих старите болтове (по 3 на всеки, които се държат на шлици), поставих по дълги + втулки които да стабилизират тампоните помежду им. ЦЕната на нови тампони (2 броя) е 90 лв.

Когато си набавиш всички тези неща, работата е около 2 часа.

Ако някой около Варна иска да види на живо как изглежда, ще му я покажа н адраго сърце :drinks:

Колега,проекта ти ми хареса много.Супер се е получило.Пружините от каква s-класа са? 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.