Добре дошли във форума На Лов

Регистрирайте се сега за получите достъп до всички функции. След регистрация, вие ще можете да публикувате нови теми или да отговаряте на вече съществуващите. Ще можете да настроите вашия профил, да си качите профилна снимка, да получавате репутация и да използвате лични съобщения с останалите потребители. Това съобщение ще изчезне след като влезете в профила си.

Skitnik

Перкинсонов двигател

Здравей те, харесах си един УАЗ с перкинсонов двигател интересуваме как седи въпроса с частите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перкинса е за мотокар.

Този тежък и бавен мотор убива уаз.

Уаза има едно предимство, ПРОХОДИМОСТ и този двигател му го отнема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Лазарово гледах УАЗа на врачанеца с перкинса.Заврял го е в коша и само ГНПто е сменил от Ивеко.Вдигал 120км.Ама в гората с тоя кютук под капака?Като гледам на ГАЗ53 каква е разликата във вървежа с бензиновия и перкинса където е камион 4 тона празен и пак си тежи на предницата(ако си с Перкинс) та какво ли остава за джипа където е 1500кг.Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перкинс-а си е за мотокари и може би за агрегати!Този двигател тежи поне два пъти колкото оригиналния на УАЗ-а.На мен без пари да ми дават такъв двигател няма да го взема,камо ли да го сложа на джипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A за 3.2 чист дизел перкинс английски какво ви е мнението. И той ли не става за в гората?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
A за 3.2 чист дизел перкинс английски какво ви е мнението. И той ли не става за в гората?

И той не става разбира се,иначе щяха да го слагат щатно още в завода.

Аз все пак не мога да разбера каква е идеята да се слага дизелов двигател и то перкинс на УАЗ :)

Редактирано от NEMESIS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И той не става разбира се,иначе щяха да го слагат щатно още в завода.

Аз все пак не мога да разбера каква е идеята да се слага дизелов двигател и то перкинс на УАЗ :)

Ами приятел има молотовка с насаден такъв мотор на 8000 км след основен ремонт и сега я подготвя за издаване та ми продава двигателя за 200лв.Идеята е че харчи малко и би трябвало да има голям въртящ момент в ниските обороти ( тя е до 2400 оборота максимални ) Тежи към 200 кг тоя мотор.Иначе е преработен с подгревни свещи на всеки цилиндър и си пали при минусови температури ,щото заводско има едно казанче с нагревател в което се подгрева горивото и не иска перкинса да пали в студеното време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има двигател Перкинз който се слага на Фолксваген ЛТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами приятел има молотовка с насаден такъв мотор на 8000 км след основен ремонт и сега я подготвя за издаване та ми продава двигателя за 200лв.Идеята е че харчи малко и би трябвало да има голям въртящ момент в ниските обороти ( тя е до 2400 оборота максимални ) Тежи към 200 кг тоя мотор.Иначе е преработен с подгревни свещи на всеки цилиндър и си пали при минусови температури ,щото заводско има едно казанче с нагревател в което се подгрева горивото и не иска перкинса да пали в студеното време

Невярвам да е 200 кила.

Уазковия ЗМЗ е 160.

Я дай точния модел да го видиме в нета.

А за 200 лв го взимай, какво му плащаш.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невярвам да е 200 кила.

Уазковия ЗМЗ е 160.

Я дай точния модел да го видиме в нета.

А за 200 лв го взимай, какво му плащаш.

Успех.

Колеги двигателя Перкинс Д 3900окомплектован тежи около460кг плюс скоростна кутия минава полвин тон на тези уазкови ресори направо е легнал уаза а през зимата със този 12волтов стартер ида не забравя че ти трябва минимум165амперов 12волтов акумолатор пак ще бъде запален трудно,говоря така защото още през февруари1990г купих и сложих такъв двигател на частната газката която имах за 15 години минах повече от300000км,тези мотори искат много подръжка иначе за камион където шофьора е и монтьор нещата се връзват но ако не разбираш от монтьорлък не става изобретих си подгряващо за антифриза и паленето го реших махнах перките на помпата и поставих два вентилатора от лада и със едно ключе прекъсвач си включвах охлаждането температурата на дв, никога през зимата не пада под80градуса дори и при спускане на наклони не се преохлажда двигателя като мощност има но килограмите са много и имат много проблеми за мен волговия двигател си е добре преправете го на гас и ше намалите разсходите в бг лева ако ви интересува нещо друго питаите ще помагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател Д3900 също може да се конверсира на газ - преработват се буталата (или се купуват нови), нарязват се резби в отворите за дюзите и се монтира специална газова уредба IMPCO. Така двигателят става много икономичен, но работи само на газ, това е недостатъка. Такива двигатели използват много при мотокарите работещи в затворени помещения - няма сажди в изгорелите газове. Ако има интерес можа да дам информация за фирми, които правят това "газифициране" или такива, които продават необходимите части - това за хората които могат сами да си го направят.

С поздрави.

Редактирано от s.petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател Д3900 също може да се конверсира на газ - преработват се буталата (или се купуват нови), нарязват се резби в отворите за дюзите и се монтира специална газова уредба IMPCO. Така двигателят става много икономичен, но работи само на газ, това е недостатъка. Такива двигатели използват много при мотокарите работещи в затворени помещения - няма сажди в изгорелите газове. Ако има интерес можа да дам информация за фирми, които правят това "газифициране" или такива, които продават необходимите части - това за хората които могат сами да си го направят.

С поздрави.

Да и така може има много мотокари с преустроени двигатели но за камиони не съм чул а и хората ги изхвърлиха от употреба карат от ново поколения камиони,Пожелавам весело изкарване на този светъл празник които ше празнуваме тези дни колеги,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай повече информация за прустройството на пъшу на газ :drinks:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и така може има много мотокари с преустроени двигатели но за камиони не съм чул а и хората ги изхвърлиха от употреба карат от ново поколения камиони,Пожелавам весело изкарване на този светъл празник които ше празнуваме тези дни колеги,

Двигателят има максимални 2800 об/мин, което не позволява на транспортното средство на което е монтиран да се движи с голяма скорост - макс. 90-100 км/ч ама в гората на никого не му трябва такава скорост. За сметка на това има голям въртящ момент, което е много добро за движение с малка скорост(ниски обороти)по пресечен или стръмен терен. В първите години на демокрацията се появиха едни малки автобусчета "Чавдар" за градски транспорт. Не знам дали някой е виждал закъсало такова тъпкано с хора и в най-голямата зима . Не го хваля двигателя, просто информация. А имаше едни двигатели Перкинс 108 които се монтираха на леки автомобили - Волга, Москвич последния модел и др. А иначе ако се поддържа добре (редовна смяна на масла, филтри, регулировка на дюзи) двигателя е изключително корав. А има и на газ по ГАЗ-ки монтиран.

Редактирано от s.petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахахахаах

стария и ГАЗ 69 е с перкинс 3 2.4 дизел,е незнам кви са тия глупости ,че му отнема проходимоста! Бавен е спор няма ,ама кви обороти държи не е истина ,този на снимката на профила ми ,това е джипа,е бая лъскави западняци поставих на мястото,е верно разгони му е фамилията на джипа ,ама и той не е първа младост ,ся съм с един УАЗ 469 с мерцедесов мотор дизел,откъдето мина и си чупят вратовете ,страшна фаза съм му барнал :)

chastnika74 хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани го тоя кютук....не оправдава килата си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване