Jump to content

Дайте мнение!


Recommended Posts

С какво да започна да тунинговам Дефендъра?малко инфо 20 годишен,2,5 тд,за сега няма нищо,мисля да започна с халогенки на капака http://www.mm-4x4.com/defender---bonnet-po...ghts-2995-p.asp

Edited by vmv_bmw
Link to post
Share on other sites
Guest svetlin_doktora
С какво да започна да тунинговам Дефендъра?малко инфо 20 годишен,2,5 тд,за сега няма нищо,мисля да започна с халогенки на капака http://www.mm-4x4.com/defender---bonnet-po...ghts-2995-p.asp

Привет колега какво си искаш да направиш по твоя автомобил по мотора или външно :rolleyes::excl:

Link to post
Share on other sites

Здравей колега,ами за сега искам да започна външно,то незнам има ли шанс да се направи нещо по двигатела,питам защото не разбирам,пък и не съм механик искам да си стегна машината за мен,иначе имам план да търся новиат двигател тд5 ама това по нататък,за сега мисля да сложа тези халогенки за зимата

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Честито колега за придобивката.

За какво ще се ползва джипа за: разходки в свободното време или за лов?

Мерси колега,джипа определено се ползва за лов,но не и за състезания.Пътя докато се искача на равното е доста стръмен,пък и не разбирам мн от офроад затова питам и имам план малко по малко да го оборудвам за тежък терен>Благодаря предварително :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
Слагаш си едни добри гуми за кал и това е.Няма голям смисъл от много доработки.

Съгласен съм ама и една лебедка ще е полезна за да не натоварва диференциалите като закъса някъде.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ако ще е за гората сложиму ,,Кобри,,-не по широки от 235-без забележки са за такав терен.Щом не си маниак на тема офроуд няма смисал да го повдигаш той дефендара си е достатъчно висок,и задалжително един здрав булбар-аки имаш възможност и лебедка-друго не ти трябва,а вместо халогени менте му сложи 2 бойни фара от Ем Тел Бе-със гладкото стъкло дето са и със 100 ватовите крушки светят много по добре-и да не забравиш да пуснеш снимки да видим какво си направил ;)крик си търси оригинален от Газ 53-механични са

Edited by BG+
Link to post
Share on other sites

За съжаление го карах така през изминалия сезон,поради финансови причини неможах да свърша много.Разбрах,че KUMHO-то не са за подценяване,за напред ще заложа на различна шарка и размер гуми.Надявам се за другият сезон да съм по подготвен благодаря ;)

post-3386-1287996659,4_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Дайте мнение за крик,че съм с един 15 тонен.Благодаря ;)

Вземи си крик Hi-lift,но оригинален не китайски и ще си много доволен :D

С него може освен да вдигаш също и да буташ или теглиш.

Link to post
Share on other sites

Малко ще се отклоня от темата-но бих искал да добавя нещо за лебедките специално.

Лебедката не е вездесъща,не се минава навсякъде с лебедка.Много от продавачите ще ви кажат че като си сложите лебедка сте едва ли не с проходимоста на Мтлб но това съвсем не е така разбира се.

Масовите китайски лебедки са пълни боклуци разбира се-стават за разходки и някое състезание по 30 км на ден :D

Онова което обаче търговците не казват е че-като се сложи лебедка трябва да се сложи специален алтернатор,специален акумулатор и това не включва боклуците на оптима.

Следващото е че окачването няма да понесе тежината на лебедката и джипа почва да кълва муцуната.Единици са джипките дето понасят тази тежина и те са на ресьори но и там се подлага лист допълнителен.Логично че като почне да забива муцуната се сменя и окачването-няколко хиляди лева :o

Алтернатора който би подържал акумулатора без да му прави постоянни цикли зареждане разреждане е от порядъка над 1000 евро само алтернатора-мога да пусна и линкове дори-у нас няма такива алтернатори и малцина са тези които и на снимка дори са ги виждали.

Акумулатора който пък издържа на лебедката постоянно не да се дръпнеме в месеца веднъж на неделна разходка-такъв акумулатор е и той една добра цифра-около 1300-1800 лева.

Въобще сметката е леко плашеща ;)

И в крайна сметка това е подготовка за скитане из пустошта дето у нас я няма.В нас е достатъчен един крик и едни добри гуми.СЪщо и вериги.Няма гума която да върви колкото веригата-няма такава и на кал и на сняг.

Та най добре гуми някакви добри,един крик,лопата и това е.Или нормални гуми и вериги,крик и лопата.

И нека не забравяме че не сме нито на състезание тип Ладога нито на война-винаги може да се заобиколи 5 км и да се стигне до целта :)

Link to post
Share on other sites

Благодаря за мнението ви,щях да питам теб за тези гуми http://www.pneu-4x4.fr/boutique/?p=product...p;sName=Brutale , тоест двуомя се между тях модела крос и доставяли ги някой в бг???За крикове гледах тези ама незнам кой да избера http://www.famousfour.co.uk/foursport/hilift.php също и лебедки има всичко ама аз кат не разбирам,хубавото е че частите си ги вземам от англия и цените не са тройни.За лятото сам поръчал части и вече почти всичко е сменено.Ето и линк за лебедките http://www.famousfour.co.uk/foursport/winches.php ??? ;) благодаря много

Link to post
Share on other sites

Е то тръпката е не да заобиколиш а да се набуташ в най големия филм,но за лебетките си напълно прав-алтернатор и акомулатор задалжително се сменят а цените са предизвикващи инфаркт ;)

Link to post
Share on other sites
Благодаря за мнението ви,щях да питам теб за тези гуми http://www.pneu-4x4.fr/boutique/?p=product...p;sName=Brutale , тоест двуомя се между тях модела крос и доставяли ги някой в бг???За крикове гледах тези ама незнам кой да избера http://www.famousfour.co.uk/foursport/hilift.php също и лебедки има всичко ама аз кат не разбирам,хубавото е че частите си ги вземам от англия и цените не са тройни.За лятото сам поръчал части и вече почти всичко е сменено.Ето и линк за лебедките http://www.famousfour.co.uk/foursport/winches.php ??? :D благодаря много

Гумите тези в Френския сайт са едни от най сериозните за мене гуми които съм виждал до сега и са перфектни стига да можеш да си ги докараш от там :o

Криковете коити си дал в линка са оригинални на Hi-Lift.Оригинала се познава по това че тръбата на дръжката се вади-а на ментетата е заварен.Освен това оригинала има и лепенка с надпис Hi-lif и други означения,има и лепенка по дръжката/тръбата/Имах и китайски и оригинален-оригинала вдига много по леко и много по добре от китайския.

Моето мнение е че лебедка не ти е необходима-но натам ти си решаваш разбира се :)

Иначе тези лебедки на Warn са добри и мисля че не са ментета въпреки че ен разбирам кой знае колко от лебедки ;)

Edited by NEMESIS
Link to post
Share on other sites

Благодаря много за отговора.Това трябва да значи че никой не ги кара в бг?Сигурно който и от двата крика да избера ще ми свърши работа,предполагам по дългия.Аз и бес това лебедката ще я оставя за накрая,ако въобще взема.А нещо което пропуснах да те питам:какво мислиш за тея шнорхели да ли подобрява работата на двигатела? http://www.famousfour.co.uk/foursport/snorkels.php ;)

Link to post
Share on other sites
Благодаря много за отговора.Това трябва да значи че никой не ги кара в бг?Сигурно който и от двата крика да избера ще ми свърши работа,предполагам по дългия.Аз и бес това лебедката ще я оставя за накрая,ако въобще взема.А нещо което пропуснах да те питам:какво мислиш за тея шнорхели да ли подобрява работата на двигатела? http://www.famousfour.co.uk/foursport/snorkels.php :D

Аз поне не съм виждал някой да кара у нас с такива гуми.Много хора в Русия карат с тези Френските и чувам само добри отзвиви за тези гуми ;) За крика разбира се че трябва да вземеш най дългия защото караш голям джип и има място много :) Освен това дългия крик 60 инча вдига бая повече и разликата с късите в цената е нищожна :)

Шнорхела не знам и не съм убеден доколко подобрява работата на двигатела-аз мисля че не я подобрява но това е мое мнение разбира се.Тези шнорхели на сафари пласмасовите са малко ташак работа-както всичко що е от пласмаса-почти съм сигурен че се правят в китай.За Дефендера има оригинален шнорхел метален-предвиден за него-отгоре е с една шапка като на трактор подбна която също е метална-ето го на снимката по надоло

Това доколкото съм запознат е най добрият шнорхел за Дефендъра.На твое място бих избрал единствено и само него :o

Edited by NEMESIS
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Guest chris_vicom

Определено оригиналния Сафари шнорхел не е ташак. Не гледайте ментетата, които се цепят - оригиналният е много здрав. Относно подобряване работата на двигателя съм на същото мнение - не - не подобрява. Намалява въздушния поток, което се и отразява на работата на двигателя. Поне според моите преки наблюдения е така. Идеята на шнорхела не е да подобри работата на двигателя, а да го предпази, като не позоли да влезе вода, като преминаваш през водно препятствие. Не забравяй обаче да изведеш на същата височина и отдушниците на мостовете, СК и резервоара. Също си намери тапи за двигателя и СК, които се слагат преди водно препятствие и после се свалят - естествено при действителни водни препятствия - не говорим за прекосяване на река с дълбочина до метър (ако няма да закъсваш вътре де). :)

Edited by chris_vicom
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Най-накрая:yahoo:

Малко късно виждам темата, но бих препоръчал следното:

1. Предпазител на предния мост (кормилните щанги).

2. Предпазители на предния и задния диференциал.

3. Лебедка. Дифендера е с алуминиево купе и като цяло е лек и центъра на тежестта му е много ниско, излизал съм от почти невъзможни ситуации, но ...ако не на себе си все ще помогнеш на някой колега :) този сезон вадих трима - едно Паджеро, една Фронтера и една Нива. Мисля че твоя тежи малко над 2 тона така, че е хубаво да си вземеш 4-5 тона лебедка. В крайна сметка ще се теглиш от кал, дупки и прочее а не по път. Ако не можеш да си позволиш по- голяма лебедка може да си вземеш по-малки и полиспаст. Хубаво е да си вземеш още и колани за лебедката и халки. Колана го прехвърляш през дърво и куката на лебедката за колана. Ако прехвърлиш стоманеното въже на лебедката директно около дървото рискуваш то да се забие в дървото и трудно да го извадиш от там. Колана е важен и когато трябва да помогнеш на сериозно закъсал колега, връзваш се с колани за някое дърво и теглиш колегата. Преди имах Ленд Круизер 80 тжеше над 3 тона, ппаднах в дълбок коловоз, диференциалите опряха в калта, а гумите се въртяха безпомощно. Няма изтегляне на с теглене, трябваше да дойде приятел на следващия ден с лебедка за да ме извади. Ако нямаше колани нищо нямаше да стане. След като се върза ме изтегли като глист от буца кал :). Ако си екстремист може да помислиш и за лебедка отзад.

4. Котва за лебедката - често има случаи когато около теб има само хилави храсти.

5. Хлогените са полезно нещо през нощта в гората, но е хубаво да си сложиш и отзад. Често се налага след като разбереш, че няма път напред да тръгнеш назад на заден ход и е много важно да виждаш къде отваш :) Най- добре е да има и някой който да ти показва път.

6. Багажник - късата база е с голям багажник ако сте двама, иначе практически няма такъв. Все ще ти се наложи да искаш да прекараш нещо и да няма къде да го сложиш.

7. Ванти - ако пътя е тесен и е обрасъл от двете страни с храсти страшно помагат.

8. Булбар, някои му викат ролбар, но става дума за усилване на предната броня. Булбар идва от bull bar бик и пръчка или метална пръчка като рога на бик, а ролбар или още роловърбар от roll bar (roll over bar) търкалям (търкалям през) и пръчка или метална конструкция, която предпазва купето от смачкване при преобръщане. По принцип Дифендъра има нужда от ролбари заради алуминиевото купе, но това е следващата екстра.

9. Ако сложиш булбар и лебедка е хубаво да сложиш усилени пружини на предния мост.

10.Фланци - с тия широки гуми си широк, но сигурно радиуса на завоя е намалял доста. Аз поне често правех обратен завой с маневра.

Има още като блокажи, шнорхели, печки и прочее, но може да живееш и без тях. От всичко, което изредих най-важното е лебедката с аксесоари и предпазителите.

За сега толкова. Пожелавам бързо да си ги събереш и да постнеш снимки ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.