Jump to content

Ремонт и доработки по УАЗ-а


Recommended Posts

Дойде време и аз да спра джипа за по цялостен ремонт.Джипката е по моему в ред с изключение на кабината,по нея си има бая ръжда,гнило и боята е никаква/боядисвал съм го с валяка-някой ще са смее сигурно,обаче такова е положението понеже тука искат над 1000 хиляда лева за едно боядисване разни незнайни никому майстори/

В варна няма грамотни майстори-кой каквото ще да разправа-истината е че тука има предимно негодници които искат да вземат пари и да претупат нещата през пръсти и да се подсмихват доволно-примери има много за това!В варна всички майстори освен това искат да слагат алуминий върху ламарина черна-това говори за пълна липса на основни неща по металознание,за сведение като се сложи алуминий върху ламарина започва много бързо да гние-това да го имат в предвид всички дето си дават парите на самозвани и "велики" майстори!

Мога и да кача дори и ЛАБОРАТОРНИ данни за това мое твърдение но засега не го намирам за необходимо.

И така,поради липса на грамотен майстор тука разговарях с колегата Ник от София/ http://www.naoffroad.com/forum/index.php?showuser=1778/

и закарах джипа за ремонт при него понеже знам че се занимава от много време с джипове и съм сигурен че ще направи джипа както трябва а и най важното знае кое и как да направи!

Идеята е следната-ремонт на купето цялостно почти,смяна на предни калници с нови,подкалниците ще са от рифел алуминиев,дъното също ще е от алуминиев рифел,ремонт на врати,панти,таван и куп други неща,рязане наново на арките и праговете понеже "майстора" дето ги ряза си остави ръцете :) слагаме по два амортесьора на колело,лифт на купето,предпусков подгревател вебасто,уред температура на масло,уред за температура на подгреватела,шнорхел,пълна замяна на всички лагери в скорости и раздатка,смяна на набивката на вала на двигатела защото капе масло,предна и задна броня най вероятно от тръби и степенки тръбни.Засега това се сещам сигурно и пропускам нещо.След всичките тия доработки живот и здраве ще се слагат и блокажите,вероятно бордови редуктори също,бавна раздатка и центрано помпене и най накрая колела тип "Трекол" но тия неща са за след зимата последните.

Снимки от самото начало на ремонта:

020832871.jpg

020832880.jpg

020832886.jpg

020832895.jpg

020832902.jpg

020832916.jpg

020832926.jpg

020832939.jpg

020832944.jpg

020832952.jpg

020832967.jpg

020832974.jpg

020832980.jpg

020833447.jpg

020833467.jpg

020833486.jpg

020833511.jpg

020833539.jpg

020833555.jpg

020833576.jpg

Link to post
Share on other sites

020839181.jpg

020839182.jpg

020839184.jpg

020839185.jpg

020839186.jpg

020859274.jpg

020859285.jpg

020859289.jpg

020859290.jpg

020859292.jpg

020859293.jpg

020880372.jpg

020880379.jpg

020880383.jpg

020880373.jpg

020880376.jpg

Намерих за джипа и шапка за шнорхел много по ефективна и в пъти по евтина от разни рекламни боклуци.От трактор е и както се знае тракторите работят в много запрашени условия и нямат проблеми:

020859275.jpg

020859277.jpg

Също и уред за температура на предпусковият подгревател-механичен термометър,такъв ще бъде монтиран и за температурата на маслото:

020859278.jpg

020859279.jpg

020859280.jpg

020859281.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Продължение на ремонтите:

Подгревател дизелов 5 киловата на вебасто,почти нов,проблем имаше докато се пусне в действие понеже е от бмв и там управлението му е вързано за компютъра и няма вътрешно управление.Намерих обаче човек който направи цялата платка наново и изхвърлихме старата.Така подгреватела стана много добре и се пали и гаси с копче-нещо което мен ме устройва напълно за да няма двигатела студен старт.

018076320.jpg

018076321.jpg

018076322.jpg

018076323.jpg

018076324.jpg

Помпата за горивото на подгреватела:

018076325.jpg

018076326.jpg

Преработен първа проба и работи:

020859477.jpg

020859478.jpg

020859479.jpg

Гумите на които съм се спрял за джипа:

021027338.jpg

Заменена е набивката на коляновия вал,щуцери за отдушниците на мостовете и на кутийте,всички лагери в скорости и раздатка са сменени,чакам бавна предавка за раздатката 1:3.6

021266134.jpg

021266137.jpg

021266149.jpg

021266162.jpg

021266174.jpg

021266232.jpg

021266243.jpg

021266252.jpg

021266263.jpg

Edited by NEMESIS
Link to post
Share on other sites

021266324.jpg

021266352.jpg

На притискатела слагема още три пружини за усилване на съединитела.

021266409.jpg

021266417.jpg

021307243.jpg

Съеднитела усилен и сменени палците му с нови.

021307244.jpg

021307245.jpg

021307246.jpg

021307247.jpg

Датчик за температура на маслото в картера:

021307248.jpg

021307249.jpg

021307250.jpg

021307254.jpg

021307256.jpg

021307268.jpg

021307269.jpg

021307274.jpg

021307281.jpg

021307282.jpg

021307283.jpg

021307304.jpg

021307307.jpg

021307308.jpg

Edited by NEMESIS
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Няма ли развитие по темата NEMESIS продължаваш ли да я стягаш или е в застой.

Много ми се иска да видя крайния резултат, макар, че хубавите неща стават бавно.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...

Много време се мина,нямах възможност да пиша и пускам снимки в форума,ще гледам зимата да кача всички снимки и тук. :)

Уаз-а е готов и се движи,всичко е направено по добре отколкото нов в завода,сложена е печка за подгрев на двигатела,всички лагери,семеринги и износени детайли в скорости и раздатка са заменени с нови,всичко е шлайфано за да няма никакви луфтове в скоростите и раздатката.

Купето е облицовано отвътре с алуминиев рифел и топлоизолация,заданата седалка е изградена изцяло от алуминии с цел олекотяване и лесно за почистване и хубаво на вид :)

Не се планира да се возят хора отзад така че това не е проблем.Монтирана е музика,сандък за газовото с 60 литра бутилка,вътрешен резервоар в сандък,направени са куп допълнителни неща полезни в багажника да може да се слагат като в сандъчета унструменти и аксесоари за джипа.

Заданата врата е направена изцяло наново и са монтирани за заключване касови брави на машината.АКумулатора е прибран вътре и между седалките има направен сандък за него като идеята е да се побират два малки акумулатора или един голям танков на Монбат които ще бъде закупен на по късен етап:

Това ще бъде акумулаторът:

http://monbat.com/ar...ticleGroupID=30

Както казах джипа се движи и е готов,на финала слагаме в момента принудителен сто процентов блокаж в задният мост с усилени и ковани полуоски и външни полуоски също,така наречените гъбки в редукторният мост.

Абсолютно всички снимки до момента се намират в Уазбуката,ето и линк към снимките:

http://forum.uazbuka...t=90919&page=29

По страниците назад са всички снимки абсолютно от началото на дораборките,снимките са видими и без регистрация в сайта.

Надявам се Ванката няма против това че съм пуснал линк към друг сайт.Както казах зимата ще гледам да кача всички снимки и тук,но за момента няма как да ги кача защото са над хиляда и петстотин снимки а предстои и още малко работа до финала.За догодина ще се слага блокаж и в предният мост,система за помпене на гумите и вероятно и допълнителни редуктори на мостовете :)

Edited by NEMESIS
Link to post
Share on other sites

Много време се мина,нямах възможност да пиша и пускам снимки в форума,ще гледам зимата да кача всички снимки и тук. :)

Уаз-а е готов и се движи,всичко е направено по добре отколкото нов в завода,сложена е печка за подгрев на двигатела,всички лагери,семеринги и износени детайли в скорости и раздатка са заменени с нови,всичко е шлайфано за да няма никакви луфтове в скоростите и раздатката.

Купето е облицовано отвътре с алуминиев рифел и топлоизолация,заданата седалка е изградена изцяло от алуминии с цел олекотяване и лесно за почистване и хубаво на вид :)

Не се планира да се возят хора отзад така че това не е проблем.Монтирана е музика,сандък за газовото с 60 литра бутилка,вътрешен резервоар в сандък,направени са куп допълнителни неща полезни в багажника да може да се слагат като в сандъчета унструменти и аксесоари за джипа.

Заданата врата е направена изцяло наново и са монтирани за заключване касови брави на машината.АКумулатора е прибран вътре и между седалките има направен сандък за него като идеята е да се побират два малки акумулатора или един голям танков на Монбат които ще бъде закупен на по късен етап:

Това ще бъде акумулаторът:

http://monbat.com/ar...ticleGroupID=30

Както казах джипа се движи и е готов,на финала слагаме в момента принудителен сто процентов блокаж в задният мост с усилени и ковани полуоски и външни полуоски също,така наречените гъбки в редукторният мост.

Абсолютно всички снимки до момента се намират в Уазбуката,ето и линк към снимките:

http://forum.uazbuka...t=90919&page=29

По страниците назад са всички снимки абсолютно от началото на дораборките,снимките са видими и без регистрация в сайта.

Надявам се Ванката няма против това че съм пуснал линк към друг сайт.Както казах зимата ще гледам да кача всички снимки и тук,но за момента няма как да ги кача защото са над хиляда и петстотин снимки а предстои и още малко работа до финала.За догодина ще се слага блокаж и в предният мост,система за помпене на гумите и вероятно и допълнителни редуктори на мостовете :)

евала ама моля те че нямам търбение само няколко снимки общи на уазката демек цялата уазка

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.