Jump to content

Мтел и отношението към изрядните клиенти...


Recommended Posts

Отварям тази тема с ясното съзнание ,че няма да е приятна ...Въпреки това съм длъжен да споделя колко съм "доволен" от отношението на бившия вече монополист към мен като един изряден /или както казват те-лоялен/ клиент като мен...

Преди доста години станах клиент на Мобилтел...Мисля че така се казваха тогава...Не помня вече кои им бяха собственици, май Грашнов беше...Щото те много собственици се смениха...Както и много служители по офисите им...Тогава нямаше още Глобул, Вива...После се появиха...И те май същите като първите.Та през тези много години Анди беше един лоялен клиент...Идеалната овца за стригане...Плащаше си редовно сметката на телефона...Освен на себе си взе карти и за съпругата, после за двамата си сина...И техните плащаше редовно разбира ще...Плащаше, плаща и сега...За което получаваше фактури на адрес който беше посочил...Всеки месец...В които пишеше разни работи които Анди нямаше как да провери, но какво пък...Плащаше, приемаше че написани така приличат на истински...След това се появи Глобул...Анди обаче остана лоялен клиент на Мтел...Защо?Да по питаш, но най-вече защото хората го знаеха с този номер от дълги години...А и сещате се за вица дето един се обадил във водното, ама вдигнали от енергото... :D Остана Анди клиент на Мтел, обаче си взе и карта на Глобул...За по-удобно...Взе и на жена си, и на синовете си...Не че сметките му в Мтел паднаха кой знае колко...А май би трябвало...Но Анди само може да предполага защо не падат...Та продължи Анди да си плаща сметките както до сега...Обаче...Миналата година нешо фактурите се позагубиха...Месец, та втори, та...Нещо технически проблеми имали...После дойдоха едни сметки...Свят да ти се завие...Писали та се уакали/това без извинение/!!!Но Анди нали си е лоялен клиент/разбирай овца от стадото която сама се подлага да я стригат/си плати сметките без да пита...После нещата някак си пак се пооправиха, взеха уж редовно да идват сметките...Отдъхна си Анди, вика си-веке редовно ще ме стригат, нема да има аномалии-да расте вълната и после -ряз до кожата!!!Да, ама не както казваше Бочаров...Почна новата 2011-да е честита и на другите овце като мен...Чака Анди фактура-няма фактура, месец, два, начена се трети...Чака Анди,опитва се да влезе в сайта на Мтел да види какво става,ама даже ника си е забравил, щото е свикнал-той ляга,те го стригат...Или другата дума там... :D Вика си Анди-ще взема да отида до офиса им, не мога така...Като съм свикнал да ме стригат, да седя с пари в джоба...Отивам в офиса-изненада...Нови служители, някакви необлизани младежи, доволни че имат работа и че бившия монополист им подхвърля трохи...Срещу които трябва да вършат куп неприятни неща...Избирам си аз един невинен младеж и го питам на тоз моя номер няма ли някакви сметки за плащане...Има, вика младежа, три на брой...Даже вика двете бая позабавени!Гледам го аз като едно полезно изкопаемо и му викам учтиво...Това викам хубаво че има, ама нещо викам фактури не ми пращате...Дет се вика да видя аз за какво ви плащам...Вятър ще видя, щото то така е написано да не се вижда...Къде отстъпка не сработила, къде нещо друго станало...Все в полза на Мтел де...Бития бит и другия си е такован и той...Младежа вика аз мога само последната страничка да ви дам...Чудя се какво да му кажа, щото ако му дам аз пък последните две нули от сметката няма да е доволен!Нито той ,нито господарите му!Викам му-младежо, искам да знам какво ви плащам!Дал съм ви адрес, пратете ми фактури...Той се съгласи, та се разделихме...Само че му поисках да ми каже кога изтича срока на договора на всяка една от четирите сим карти дето ги плащам...И като изтече ще направя всичко възможно да се махна...И номера даже няма да си прехвърля-да не ми напомня за тях!Не че другите са по-стока, но...Да видим те как стригат! =@

Link to post
Share on other sites

С едно допълнение от мен-два пъти ми крадоха телефона и двата пъти ми вземаха по 72лв за дубликат на картата Аз съм им клиент откакто са на пазара Всичко друго важи и за мен-плашам да го ева ама до август-тогава ми изтича договора

Link to post
Share on other sites

Анди, не забравяй че 30 дни преди изтичането на договорът трябва да си подал писменно предизвестие в офиса им. Най добре 45 дни преди датата на изтичане, те ще се опитат да те върнат и да ти кажат да дойдеш на определена дата, но не им се връзвай ! Карай се, викай но ги принуди да ти дадат бланка за предизвестието, да я попълнят, да и сложат вх. номер и дата, подписваш я, и да ти дадат копие от нея. Иначе си им клиент до живот.

Link to post
Share on other sites

Не влезе ли в сила вече тази опция, при която след изтичането на договора, то той не се продължава автоматично за още 1 или 2 години, а става безсрочен и може да бъде прекратен от абоната по всяко време, без предизвестие?

Поне на мен така ми казаха последно, като прехвърля договора на мое име.

Link to post
Share on other sites

Влезе само за нови договори, старите остават на , автоматично /прее......е/ подновяване.

за всички договори е

Edited by Mariqn Georgiev
Link to post
Share on other sites

Братлета, прави сте да се възмущавате. От скоро сме демокрация и малко ни е било стригането. Родината ни е все още територия, необетована земя за бандитски произвол не само за монополисти, но и за всички фирми и тарикати, които знаят, че могат да стрижат безнаказано. Но в конкретния случай отказването от услугите на един оператор и сядане на стола за стригане на друг не е спасение. Щото на единия веднъж да те остриже му стига. Като отидеш при другия, отчита спечелване на пазарен дял и не си подобрява услугите и тарифите, поради съшата причина. Един и същ брой овце си се въртят между операторите и пада вълна, та се кине. Обективно погледнато мярката е изобщо масово отказване от мобилни услуги на населението, но такава алтернатива няма, както няма начин шепа протестиращи да смъкнат цените на бензина и нафтата.

Докато държавата формира приходите си от ДДС и акцизи, а не от увеличено производство и събираемост на данъците, така ще е. И докато съдебната система не проработи в полза на гражданите, а не на монополите (я вижте как цакаха мобилните оператори в Румъния) ще си ни стриже който си поиска. Аз също съм от първите клиенти на Мтел, ама наистина от първите 5000, щото участвах в неква лотария навремето, дет' беше за първите 5000. Номера ми го знаят всички, приятели, неприятели, колеги, роднини работодатели и подчинени. Вече си мисля, че е част от мен като ЕГН-то. Знам, че мога да сменя оператора, но съм се амбицирал да не го правя, за да видя кой е по-инат - аз или те. Засега се справям и от време навреме им бъркам в здравето. Пожелавам същото и на вас. :buba:

Link to post
Share on other sites

и аз бях лоялен клиент на М-тел,но тяхното няма граници надписват сметки няма фактури имах три карти на мое име приказвах дакато ме спрат и ги хварлих те ще имат да вземат аз ще има да давам

Link to post
Share on other sites

за всички договори е

Не, не е. Я си прочети какво пише в старият договор. За до го напиша по горе, значи упражнението съм го направил преди седмица. Служителят в офиса се гъна и сука 30 мин докато даде бланката/предизвесието/, но вече поне съм сигурен че няма да съм пожизнено обвързан с един договор.

Link to post
Share on other sites

Аз съм към ВИВА КОМ от самото им начало.Преди това МОБИФОН..

Като цяло съм доволен..После се получи така че ми подариха една карта на МЕНТЕЛ ,отначало добре ,обаче сега с нетърпение чакам да ми изтече договора......

Link to post
Share on other sites

Ами май всички сме на това положение,врьтнаха на много яко:pardon:

Link to post
Share on other sites

Колеги аз като работещ за един от операторите- не този който се коментира, ще дам съвет. Специално за М-тел ако ще пренасяте номер в друг оператор или ще спирате номер задължително си пуснете предизвестие 1 месец преди изтичането на договора. Колкото до клаузите за автоматично подновяване няма ги само за нови абонати: примерно при нас е за такива сключили договор след 5.4.2011 г. За старите абонати тези клаузи са си активни. Ще отпаднат едва след като си подновите договора след 5.4.2011 г. Тогава новият договор вече няма клауза за автоматично подновяване.

Link to post
Share on other sites

Колеги аз като работещ за един от операторите- не този който се коментира, ще дам съвет. Специално за М-тел ако ще пренасяте номер в друг оператор или ще спирате номер задължително си пуснете предизвестие 1 месец преди изтичането на договора. Колкото до клаузите за автоматично подновяване няма ги само за нови абонати: примерно при нас е за такива сключили договор след 5.4.2011 г. За старите абонати тези клаузи са си активни. Ще отпаднат едва след като си подновите договора след 5.4.2011 г. Тогава новият договор вече няма клауза за автоматично подновяване.

:good:

Договорът се подновява след предизвестие, в противен случай се рискува клаузата автоматично подновяване. Например, след подадено предизвестие се ходи да се заяви че наистина имате намерение да изпълните написаното в предизвестието /кому ли е нужно/, и тогава може да подпишете вече нов договор с отпаднала клауза автоматично подновяване но със запазване на номера, тел на префер. цени и т.н. Но внимавайте за уловки в новите договори, наскоро бях свидетел как една женица е плащала освен абонаментният си план и такса любим номер 3 години докато разбере че има право да го откаже още при подписването на договора. Не че и аз не го плащах два месеца и чак след куп жалби ми казаха ами откажи го, дори и не разбрах че е включен в договорът докато не дойде сметката.

Ако се направят на интересни с договора, може да прехвърлите номера на прима и пак да си го запазите. И след месец два размисъл и оферти да си изберете оператор. Варианти много, важното е да не се поддавате на подвеждаща информация и неясни договори.

Link to post
Share on other sites

Явно повечето са доволни ...От стригането...Или има нещо друго... <_<

Link to post
Share on other sites

За стригането ние сме си виновни..не е луд тоя......!

От десетин години ползвам ей тази схема.

Обединихме 3 дружества и физ. лица в група.

Подписвам само 1 годишни договори.

Преборих се за 30 секундно тарифиране.

Навивам си телефона да звъни 40 дни преди изтичани на договора и го прекратявам.

Събирам оферти и от трите оператора за около 100-140 сим.След представяне на “изпилена оферта” настоявам за още!

Винаги подписвам с един оператор....другите са ориентир.

Нямам спряна карта за периода поради закъснение с плащане.

Нов сим е безплатен...имам в себе си няколко сима /неактивирани/ и при изгубване само казвам на еди кой си сим качете този номер....за час-два става.

Едното дружество е титуляр и префактурира на другите две.

Сумите за физическите лица и външните карти се “удържат” от възнагражденията на ползвателя или на този които е дал сима на баба си примерно./неофициално/

Физическите лица плащат сметки без ДДС. Той се ползва от дружествата.

Разполагам с няколко тарифни плана които мога да променям чрез мейл.

Един два пъти ни завлякоха с по 70-100 лв..... но това е поносимо.

Всички са доволни........е един двама се си мрънкят за нещо ама пълно щастие нанайси!

Дребен проблем понякога има с бюджетните апарати които се подаряват веднъж годишно ама се редуваме пропорционално.

Не съм се ограничавал никога......плащам между 60-120 лв заедно с нет.

Когато си среден клиент вече е поносимо. Сто карти се “чупят” трудно!!!

Схемата изглежда доста добра, но ако не сте опитен може и нещо да се омаже!

Link to post
Share on other sites

За стригането ние сме си виновни..не е луд тоя......!

От десетин години ползвам ей тази схема.

Обединихме 3 дружества и физ. лица в група.

Подписвам само 1 годишни договори.

Преборих се за 30 секундно тарифиране.

Навивам си телефона да звъни 40 дни преди изтичани на договора и го прекратявам.

Събирам оферти и от трите оператора за около 100-140 сим.След представяне на "изпилена оферта" настоявам за още!

Винаги подписвам с един оператор....другите са ориентир.

Нямам спряна карта за периода поради закъснение с плащане.

Нов сим е безплатен...имам в себе си няколко сима /неактивирани/ и при изгубване само казвам на еди кой си сим качете този номер....за час-два става.

Едното дружество е титуляр и префактурира на другите две.

Сумите за физическите лица и външните карти се "удържат" от възнагражденията на ползвателя или на този които е дал сима на баба си примерно./неофициално/

Физическите лица плащат сметки без ДДС. Той се ползва от дружествата.

Разполагам с няколко тарифни плана които мога да променям чрез мейл.

Един два пъти ни завлякоха с по 70-100 лв..... но това е поносимо.

Всички са доволни........е един двама се си мрънкят за нещо ама пълно щастие нанайси!

Дребен проблем понякога има с бюджетните апарати които се подаряват веднъж годишно ама се редуваме пропорционално.

Не съм се ограничавал никога......плащам между 60-120 лв заедно с нет.

Когато си среден клиент вече е поносимо. Сто карти се "чупят" трудно!!!

Схемата изглежда доста добра, но ако не сте опитен може и нещо да се омаже!

Аз съм почти така с някои дребни разлики,всяко дружество получава отделна фактура и си я плаща по банка!С префактурирането мисля,че може да има проблем с данъчното,но може и да греша!Доволен съм от услугите,като изключим натрупването на няколко фактури в един месец,ама май му се види края!А,забравих да допълня,че говоря на "умиране" дето се вика без да се ограничавам и също плащам между 60 и 120 лева!Говоря за персоналната ми сметка!

Edited by vve
Link to post
Share on other sites

Не, тия наистина са страхотни!Нахалството им няма граница!След като предната седмица ходих до офиса им и служителя обеща да ми изпратят копие от фактурите дето не са ми ги изпращали сега получавам съобщение че ще ми спрат телефона!Изрично е да казвам че не са ми изпратили нищо!И за да е ясно...Нямам нищо против да си платя сметките, но искам да виждам какво плащам!!!Като влезеш в кръчмата и пиеш две ракии накрая ти дават сметка където пише-2 ракии!Като видиш че са написали 3 ракии и им казваш-сори,ама пих две!!!Тук няма такива екстри!Съвсем сериозно се замислям дали да не изпратя на нахалниците една нотариална покана и да им създам грижи!То явно че човек за тях не е личност, а някакъв източник на приходи, ама...Всичко си има граници!

Link to post
Share on other sites

Не, тия наистина са страхотни!Нахалството им няма граница!След като предната седмица ходих до офиса им и служителя обеща да ми изпратят копие от фактурите дето не са ми ги изпращали сега получавам съобщение че ще ми спрат телефона!Изрично е да казвам че не са ми изпратили нищо!И за да е ясно...Нямам нищо против да си платя сметките, но искам да виждам какво плащам!!!Като влезеш в кръчмата и пиеш две ракии накрая ти дават сметка където пише-2 ракии!Като видиш че са написали 3 ракии и им казваш-сори,ама пих две!!!Тук няма такива екстри!Съвсем сериозно се замислям дали да не изпратя на нахалниците една нотариална покана и да им създам грижи!То явно че човек за тях не е личност, а някакъв източник на приходи, ама...Всичко си има граници!

Това с поканата ми харесва много!!!

Ако стане с радост ще се възползвам от опита ти!!!

Link to post
Share on other sites

Глобул е истината :pardon: аз изстрадах от мтел разплатих се набръже и беж ...

Истината е, да ги сменяш периодично, та "да си знаят" и да ги цедиш за благинки!

Да се конкурират, да се надцакват с отстъпки и никога да не са сигурни,

че няма да им теглиш шута, защото не си доволен от тях...!!! :AR15firing:

Link to post
Share on other sites

Доволен съм от услугите,като изключим натрупването на няколко фактури в един месец,ама май му се види края!А,забравих да допълня,че говоря на "умиране" дето се вика без да се ограничавам и също плащам между 60 и 120 лева!Говоря за персоналната ми сметка!

Наборе, бих казал същото . В края на миналата година преподписах с нови условия и сметката ми падна, а си мърморя все толкова .

Link to post
Share on other sites

Дет питал оня от вица "коя дедо попе? - и трите сине" та така и с мобилките. Гапван ,гарвано око не вади. Един дол дренки са:pardon: Глобул не ми се говори за тях 104лв от предплатена карта изгърмеха та се не видеха. Нема предупреждение нема нищо че не си зареждал 1г ,ама че преди това си заредил за 250лв нема значение. Пък и един техен византиец и сега да го видя -жална му майка.

Виваком - зимам си стик за нет а той не работи зарсатаха ме 3 месеца. Ходи тук, ходи там, накрая се оказа че е дефектен и ми викат бе пиши откраднат. викам ка откраднат бе той тук ама с фабричен дефект сменявайте го - те не щат. Айде една жалба до баш шефа извинения , подаръци верно отчетоха се и аз ка ми дадоха кари ги подарих. Минаха неколко месеца и изведнъж на стационарния тел е и нета нема нет.:blink: Иде ,оди си кат на мангалка мензиса и така 3 месеца. Баш от октомври до коледа. Провалиха ми плащания информации направо ме разбиха. Айде па жалби- уйо ми янко. Дигнах да ги махам и в офиса им се разбрахме пратиха техник и той що ми вика ."бе тия наште малоумници изкараха мрежата на пътя за да освободят сградите. сто пъти им казахме ,че това се прави юли август щот квартала е такъв и ше ни дигнат на ура а как вика работим кат е дъжд не е истина вратите на кутиите към платното един крие с наелона да не влезе вода друг работи."

Та и те цвете:pardon:

М Тел - като група ядове нема и съм много доволен , освен оня усер със смяна на платформата и липсващи фактури. Като частно лице - да им майката и на тях. Несработил лимит по тяхна вина айдеее близо 2000лв телефони. Гледам Макс телеком се засилили ша ги пробам и тех ма още нема покритие насекъде.

Бе мъкаа ,голема мъка с кой и да фанеш.:D=@

Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги. Току що разгледах фактурата и разпечатката ми за GPRS 14.12.2010 - 13.01.2011. Сим картата е САМО за интернет достъп(GPRS).

Та според разпечатката, навръх нова година в 1 часа съм ползвал мобилен интернет...По това време, по мои спомен бях на маса, пиех ракия и ядях пържоли.....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.