Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2019
mihata

NISSAN Patrol Y61 HUB-ове

Recommended Posts

Здравейте колеги,

сполетя ме следното нещастие:

Едни майстори ми сменяха лагерите на предно ляво колело на НИСАН патрол Y61. Явно неще не бяха притегнали и от там в гората колелото получи по голям луфт и ми се счупи хъба. Сега търся хъб. Има опция да си купя AVM хъбове, само че не знам по добри ли са или по лоши от оригиналните на НИСАН. Моля да ме посъветвате, как да постъпя в случая. Евентуално от тези на AVM кои са по добри според вас, автоматични или ръчни? Или е по добре да си търся резервен НИСАН-ски втора ръка.

Ще се радвам да чуя мнения!

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

сполетя ме следното нещастие:

Едни майстори ми сменяха лагерите на предно ляво колело на НИСАН патрол Y61. Явно неще не бяха притегнали и от там в гората колелото получи по голям луфт и ми се счупи хъба. Сега търся хъб. Има опция да си купя AVM хъбове, само че не знам по добри ли са или по лоши от оригиналните на НИСАН. Моля да ме посъветвате, как да постъпя в случая. Евентуално от тези на AVM кои са по добри според вас, автоматични или ръчни? Или е по добре да си търся резервен НИСАН-ски втора ръка.

Ще се радвам да чуя мнения!

Поздрави

Търси втора употреба/ истенски/ ръчни хъбове.От година и няколко месеца карам с AVM ,безкрайно съжалявам ,че съм ги купил, мога да кажа само едно за тях- БОКЛУЦИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси втора употреба/ истенски/ ръчни хъбове.От година и няколко месеца карам с AVM ,безкрайно съжалявам ,че съм ги купил, мога да кажа само едно за тях- БОКЛУЦИ.

Искаш да кажеш истински нисан ръчни. Моите сега са НИСАН-ски но комбинирани, може на ръчно с ключа, но може и на автоматично :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш истински нисан ръчни. Моите сега са НИСАН-ски но комбинирани, може на ръчно с ключа, но може и на автоматично :)

Искам да ти кажа да не купуваш боклуци и разни измислени марки.Търси годни части- втора употреба за вграждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа да не купуваш боклуци и разни измислени марки.Търси годни части- втора употреба за вграждане.

Разбирам, благодаря за съвета! :good:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

сполетя ме следното нещастие:

Едни майстори ми сменяха лагерите на предно ляво колело на НИСАН патрол Y61. Явно неще не бяха притегнали и от там в гората колелото получи по голям луфт и ми се счупи хъба. Сега търся хъб. Има опция да си купя AVM хъбове, само че не знам по добри ли са или по лоши от оригиналните на НИСАН. Моля да ме посъветвате, как да постъпя в случая. Евентуално от тези на AVM кои са по добри според вас, автоматични или ръчни? Или е по добре да си търся резервен НИСАН-ски втора ръка.

Ще се радвам да чуя мнения!

Поздрави

Колега, как така ти се счупи хъба? Кое по точно му е счупеното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така ти се счупи хъба? Кое по точно му е счупеното?

Ами вътре някъква пружина ми казаха, че лиспва, най вероятно се е смляла вътре когато изпука. Има и разни следи от стружки. Мислите че може да има вариант да работи само с ключа ли? Понеже на автоматичен не иска да заключи, ами само прищраква. Прищракването се губи когато се увеличи напрежението например по когато карам с вкл. преден мост по баир нагоре, и като се изравни или почна да слизам, пак има шум. На изкл. преден мост няма шумове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вътре някъква пружина ми казаха, че лиспва, най вероятно се е смляла вътре когато изпука. Има и разни следи от стружки. Мислите че може да има вариант да работи само с ключа ли? Понеже на автоматичен не иска да заключи, ами само прищраква. Прищракването се губи когато се увеличи напрежението например по когато карам с вкл. преден мост по баир нагоре, и като се изравни или почна да слизам, пак има шум. На изкл. преден мост няма шумове.

Те майсторите хубаво са ти казали, ама ти видяли че пружината е смляна?

При мен на времето ми се случи подобно нещо, със същите симптоми. Бях влязъл с моя патрол в пясък. Но незнаех че автоматичното работи само като се движа напред (назад НЕ!!! ) и се окупах. Ако го бях ръчно заключил нямаше да имам проблем. ТА след като се окупах, се мъчех доста да изляза напред, и изведнъж предните ми хъбове започнаха да чегъркат. Това се дължи на факта че при автоматичното включване, хъбовете при голям зор, могат да изплюят (както при мен се случи), а при заклучено, няма къде да мръднат. НАучих го по трудния начин :rolleyes:

Като го разглобих, се оказа че вътре има 2 " Г " образни скоби, които притискат хъба към пружината.

"Куките" на скобите, трябва да са под 90 градусов ъгъл, за да придържат добре хъба. При мен обаче се бяха по изправили (от големия зор), и затова изплюваха. Та след като отново ги изкрихих под 90 градусов ъгъл, всичко си дойде на мястото. Предположих че и при теб се е случило нещо такова, но щом казваш че пружината е смляна... :wacko:

Аз лично се съмнявам че тази пружина може да е смляна на стружки!!! Стружките ги имах и аз, но това бе в следствие на чегъркането, когато хъба не можеше да се намести.

Ти пружина или части от нея видя ли? Защото може майсторите и за мезе да са те взели 8)

Редактирано от filipe708

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те майсторите хубаво са ти казали, ама ти видяли че пружината е смляна?

При мен на времето ми се случи подобно нещо, със същите симптоми. Бях влязъл с моя патрол в пясък. Но незнаех че автоматичното работи само като се движа напред (назад НЕ!!! ) и се окупах. Ако го бях ръчно заключил нямаше да имам проблем. ТА след като се окупах, се мъчех доста да изляза напред, и изведнъж предните ми хъбове започнаха да чегъркат. Това се дължи на факта че при автоматичното включване, хъбовете при голям зор, могат да изплюят (както при мен се случи), а при заклучено, няма къде да мръднат. НАучих го по трудния начин :rolleyes:

Като го разглобих, се оказа че вътре има 2 " Г " образни скоби, които притискат хъба към пружината.

"Куките" на скобите, трябва да са под 90 градусов ъгъл, за да придържат добре хъба. При мен обаче се бяха по изправили (от големия зор), и затова изплюваха. Та след като отново ги изкрихих под 90 градусов ъгъл, всичко си дойде на мястото. Предположих че и при теб се е случило нещо такова, но щом казваш че пружината е смляна... :wacko:

Аз лично се съмнявам че тази пружина може да е смляна на стружки!!! Стружките ги имах и аз, но това бе в следствие на чегъркането, когато хъба не можеше да се намести.

Ти пружина или части от нея видя ли? Защото може майсторите и за мезе да са те взели 8)

Разбирам,

ами аз вътре пружина не видях, обаче видях, че едното от тези Г образни крачета е счупено точно на свивката :(.А как изглежда тази пружина. Възможно ли е да е изпаднала като са разглобявали хъба? Може ли да се вземе такава пружина от някъде ако липсва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам,

ами аз вътре пружина не видях, обаче видях, че едното от тези Г образни крачета е счупено точно на свивката :(.А как изглежда тази пружина. Възможно ли е да е изпаднала като са разглобявали хъба? Може ли да се вземе такава пружина от някъде ако липсва?

Пружината няма как да бъде изцяло смляна!!! :nea: Затова може и майсторите ти да са я наместили другаде, или въобще да си я нямал! Значи, и двата хъба имат еднакви пружини, като разглобиш другия ще видиш каква е пружината и можеш да си намериш подобна. Няма проблеми за това. След като скобата и е счупена, можеш да направиш следното: Изрязваш и двете скоби, и така хъбовете ти ще бъдат през цялото време заключени (тоест повече го нямаш автоматичното). Не му пречи нищо това и ти ще можеш да си включваш предното предаване само от лостчето за бавните скорости. Единствената разлика тогава ще ти отрази, че джипа ти ще гори с 1 или най много 2 на 100км в повече, понеже по този начин и предния деферинциял ще се върти постоянно м(мой познат си кара Патрола по този начин в продължение на 3 години, след това го продаде). На колата не и пречи въобще това. Само ти самият трябва да си решиш дали да ти гори с толкова в повече или да дадеш 400лв за други хъбове. :pardon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко информация какво е направил с хъбовете на Y60 човек от ОФФроуд - форума.

Сменя се вътрешната пружина(оградена с червено) с по мека,махат се и останалите откъм главината чарколяци(оградени в зелено)-няма да ти трябват...

Хъбовете съм ги смазал тънко с молибденова грес - работят безупречно

screenshot001pa.jpg

screenshot000y.jpg

Използва се пружина от изпарител на газова уредба.

Важното е, освен да смените пружината, така да регулирате Г-тата, че при зацепено положение, зъбите да се покриват перфектно. а не полу или само от едната страна.... затова ще изплюва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко информация какво е направил с хъбовете на Y60 човек от ОФФроуд - форума.

screenshot001pa.jpg

screenshot000y.jpg

Използва се пружина от изпарител на газова уредба.

Моя патрол ги нямаше, тези части които са оградени в зелено. А иначе си го бях купил от чужбина, и там се използваше единствено да дърпа ремарке с коне. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя патрол ги нямаше, тези части които са оградени в зелено. А иначе си го бях купил от чужбина, и там се използваше единствено да дърпа ремарке с коне. :rolleyes:

Схемата е за Патрол Y60, при Y61 може да са въвели "подобрението" серийно или накой да го е направил преди покупката.

Нямам идея.

Аз моята "каручка" я карам само по "черно" и с постоянно заключени хъбове и нямам грижи :)

Редактирано от Diters

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информациите. Трябва явно някой да провери какво е наистина положението на хъба. Дали наистина е счупен. Може да работи на LOCK.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега ако си от София, ето ти телефон на Дядо Владо. Човека се занимава само с джипките на форума off-road bg.В час е и ще ти помогне.0887170727 обади му се да ти обясни каде се намира щото е в Костинброд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега ако си от София, ето ти телефон на Дядо Владо. Човека се занимава само с джипките на форума off-road bg.В час е и ще ти помогне.0887170727 обади му се да ти обясни каде се намира щото е в Костинброд.

Здр, мерси, ще го имам предвид :)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ето ти телефон на Дядо Владо...

Мишо, това е човека !!! - много е точен :drinks:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, това е човека !!! - много е точен :drinks:

Не искам да прозвучи лошо, но ако е точен колкото мен, значи със сигурност ще свършим работа :D!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, никой не спомена тези ръчните хъбове на AVM заслужават ли си? Колко са добри?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарежда...

×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.