Пачо Бесния 0 Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Колеги помагаите аз съм новоначинаещ в лова предстой ми закупуването на първата ми Пушка спрял съм се на надцевка Фабарм, ходих онз ден във Вип-а имного ги харесах удобни и красиви оръжия споделете мнения Quote Link to post Share on other sites
sandwich 249 Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Beretta http://www.nalov.com/forum/index.php?showtopic=34738 Quote Link to post Share on other sites
Пачо Бесния 0 Posted July 25, 2011 Author Report Share Posted July 25, 2011 Много скъпи бе колега Quote Link to post Share on other sites
ramires 249 Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 ...АТА-армс...прилича на Берета но не е ...толоква скъпа... niki_r 1 Quote Link to post Share on other sites
Илиян Недялков 394 Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Много скъпи бе колега Аз също съм млад ловец, но вече съм се обзавел с руско снаражение (до толкова са ми възможностите), обаче ако имах възможност, иЧ немаше да се чудя ! Дали Фабарм, дали Берета.... Quote Link to post Share on other sites
shot1 1,130 Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Колеги помагаите аз съм новоначинаещ в лова предстой ми закупуването на първата ми Пушка спрял съм се на надцевка Фабарм, ходих онз ден във Вип-а имного ги харесах удобни и красиви оръжия споделете мнения Господин, НОВОНАЧИНАЕЩ , грабвай една която ти лежи добре и ти харесва визуално , да не ти е неприятно после да я изкарваш на лов (що ги послушах тез ......). Фабарма е хубава пушка и другите са хубави , почти за всички марки има толкова много изписано във форума , прочети малко , хвани някой друга пушка и питай конкретно , ако нещо може да ти се помогне или обясни от колегите. Щото на така зададен въпрос, отговора е: да хубави са, стават за лов и т.н. Дано си ме разбрал правилно. ДБД 1 Quote Link to post Share on other sites