Jump to content

Закупуване на оръжие от новоначинаещ

Recommended Posts

Колеги помагаите аз съм новоначинаещ в лова предстой ми закупуването на първата ми Пушка спрял съм се на надцевка Фабарм, ходих онз ден във Вип-а имного ги харесах удобни и красиви оръжия споделете мнения

Много скъпи бе колега

Аз също съм млад ловец, но вече съм се обзавел с руско снаражение (до толкова са ми възможностите), обаче ако имах възможност, иЧ немаше да се чудя ! Дали Фабарм, дали Берета....

Колеги помагаите аз съм новоначинаещ в лова предстой ми закупуването на първата ми Пушка спрял съм се на надцевка Фабарм, ходих онз ден във Вип-а имного ги харесах удобни и красиви оръжия споделете мнения

Господин, НОВОНАЧИНАЕЩ , грабвай една която ти лежи добре и ти харесва визуално , да не ти е неприятно после да я изкарваш на лов (що ги послушах тез ......). :)

Фабарма е хубава пушка и другите са хубави , почти за всички марки има толкова много изписано във форума , прочети малко , хвани някой друга пушка и питай конкретно , ако нещо може да ти се помогне или обясни от колегите.

Щото на така зададен въпрос, отговора е: да хубави са, стават за лов и т.н.

Дано си ме разбрал правилно. ;)

Първата пушка е като първата любов.Кое ти е на сърце това да ти е в ръце.

Труден избор е първата пушка. Четеш разни мнения.........един хвали едно- друг друго. Успоредка- надцевка...руска- италианска- германска... Моя съвет е- отиди в магазина и виж всички пушки, които отговарят на финансовите възможности. Харесай си, стисни очите и прикладвай- като ги отвориш, с която си хванал вярна мушка- тя е.

Наслука.

Виж и във форумите. Предлагат се добри екземпляри на поносими цени. По възможност ползвай опитен консултант. Но преди всичко късмет и успех!!!

Ловецът-"зад прикладното устройство" ми е отговорът! Всичко друго е суета! Вземи си руско сносно, скромно и надеждно. Походи, половувай, поживей и ако ти трябва по нататък суета 8) ...! :good: