Добре дошли във форума На Лов

Регистрирайте се сега за получите достъп до всички функции. След регистрация, вие ще можете да публикувате нови теми или да отговаряте на вече съществуващите. Ще можете да настроите вашия профил, да си качите профилна снимка, да получавате репутация и да използвате лични съобщения с останалите потребители. Това съобщение ще изчезне след като влезете в профила си.

didsann

Монтиране на Газова уредба на Дизелов двигател 2.3TDI

65 мнения в тази тема

Разбрах че слагали обикновенни газови уредби на дизеловите двигатели и разхода спадал с около 40%.Някой карал ли е на газ/дизел,или познаватели някой който е карал,за да получа малко информация?

vorki хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз знам,че водородния генератор сваля драстично разхода на дизела и е доста по евтин.Поразгледай из нета..дано намериш нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата, водородният генератор сваля разхода на не само дизеловите, но и на всички видове двигатели. Най-добре е да се постави на дизелови двигатели(заради това, че работят на много бедна смес) или газов. По този начин т. нар. "барунов газ" подобрява работат на двигателя и намаля разхода до 40%. Има и разработки при което има система за директно впръскване на газ, при което се повишава октановото число и по този начин също се смъква разходът на гориво за сметка на по-добрата работа на двигателя.

Васката хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че на дизела може да му се инсталира метанова уредба. Но се кара само смесено с дизелово гориво/ Съотношението е 70 метан и 30 дизел. За пример ще посоча варненските градски автобуси. Дори на гърба им пише че се движат с природен газ (ама не пише че е на 70% :cap: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих газовата уредба и се почувства по-голяма мощност.За ртазхода по-натам ще пиша.Струва ми се че е по-шумен двигателя,но пък дърпа много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вземи кажи каква уредба,на какво и за колко левчета сложи :buba:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото засичане 7литра дизел за 120 км.Като 20км градско 10км силно пресечен терен на бавни , другото междуградско.Газта ще засеча по-натам,че казват че харчи около 1,5 - 2л на стоте,и непосмях да сипя,ще е като мина 200-300 км. Иначе сложих обикновен Voltram,с такъв съм на BMW то от 3 години и за 60 000км не е дал никакъв дефект.Бутилката 20л.,няма нужда от по-голяма.За монтажа и уредбата в сервиза, всичко ми излезе 300лв и 16 лв прегледа.Всичко купих ново освен сондата за бутилката.

andi хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пропан-бутан говориш нали?

За метан бях чувал,но за LPG не.

Интересно е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за обикновенна газова уредба.Механизма е същия като при моноинжекцията.За метан знам,но из околията няма колонка,най-близкият ми е на 50км и няма смисъл за моето положение.Дават че газта повече помага при дизела,а не вреди както при бензина.Облекчава двигателя и намалява нагара,четох подробна статия в нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРЕДИМСТВА:

>> Намалява се износването на цилиндровата група.

>> Намалява се натоварването на коляномотовилковия механизъм, тъй като газът изгаря гладко дизеловото гориво. Маслото не се мие от стенита на цилиндъра, процесът на изгаряне е равномерен.

>> Маслото по-бавно губи своите свойста, като интервалът за смяна на маслото може да се увеличи с 1.5 до 2 пъти. Увеличава се ресурсът на двигателя.

>> Отделяният дим е значително по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм много запален по идеята, ако всичко е наред при теб ще се включа и аз в клуба.

При мене е 3.0 ТД - 177 коня и ми отива на 13 градско дали е проблем ако е с турбо????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем,мойто е турбо - интерколер,2,3 мисля 100коня,но с газта се появиха още около 10 жребчета горница,поне аз така я чувствам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих няколко засичания на горивото.Извън градско пада под 6/100 дизел,а градско - с каране и по гората по време на лов качва до 8/100.Като знам че преди под 10 неможех да я сваля градско, а по лов стига до 12-13,ме радва.В двигателя се чувства и много голяма мощ.Газта е около 2/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така е направо чудесно. Аз съм си набелязал вече една фронтера същата 2.3 дизел и съм твърдо решен да сложа газово и ако разхода падне до толкова ще съм много щастлив. Само се притеснявам да не даде някакви проблеми след време, защото се конслутирах с доста хора и всичките ме разубеждават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такива не ги слушам,защото невярвам,някой от тях да е карал газодизел,но се правят на разбирачи.Даже онзи ден разбрах че газова уредба вече е монтирана и на 2 камиона МАN(става въпрос за тирове).Така че невярвам да има проблеми.От десетки години градския транспорт е с такива уредби,само че на метан.Затова са и стикерите ЕКОДИЗЕЛ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази идея от доста време ме гложди.Това което пише колегата като намаляне на разхода е доста добре,моя джип харчи доста и мисля да го оборудвам с газово у-во.Ако може по подробно каде точно се вкарва газта преди да постъпи в цилиндрите.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Тук има нещо криво и несериозно.Излиза,че всеки си муши газта където си реши.Как мерят смес,как я контролират?Със сигурност системата не е сложна,но така описана мяза за нафтова печка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо немериш.Просто изпарителя си се регулира от майстора в сервиза,а газ се пуска минимално от врътката,колкото да разпали нафтата.При мен завихме до край и отвихме половин оборот.Ако се пусне повече газ,се чува едно тракане.Ако натиснем педала на газта без да сме пусналии АГУ на 1500 оборота и го задържим,в момента в който пуснем газовата уредба оборотите се вдигат на 1800.Няма нищо криво,само минимално количество газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

При всички дизели дава резултат.Тук на едно Паджеро 2.8/ 2002г даде резултат.И при теб ще е така.Навсякъде би трябвало да ги слагат,по-просто е отколкото при бензина,може и сам да си го монтираш ако не те мързи,както мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,колеги,ами зимата на минус 10-15 какво се случва?? Тя нафтата тогава е трудна за палене, а като сложиш и газта какво ще се получи??? Или спираш притока на газ,палиш на нафта и после отвърташ кранчето на газта? Някой има ли опит да сподели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обясня и това.По принцип винаги пали на дизел.На тихи обороти пак си работи на дизел.Газта тръгва при 1100 оборота,пуска я датчик,които е монтиран на педала на газта или на кобилиците.На тихи нетрябва да работи с газ.По принцип при мен е направено и копче, с което изключвам или включвам газовото.Може да си работи на дизел,а когато реша натискам и пускам газта,после щраквам и пак на дизел.При вкл. датчика оак си изключва при тихи и работи само на дизел,при натискане на педала отваря газта.ДАНО МЕ РАЗБРАХТЕ.!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Да прибавя и аз въпрос - изв,че в твоя пост - как разбираш,че ти е свършила газта???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване