Jump to content
ФОРУМ
  • Наслука!
  • Ловен Сезон 2019
didsann

Монтиране на Газова уредба на Дизелов двигател 2.3TDI

Recommended Posts

Разбрах че слагали обикновенни газови уредби на дизеловите двигатели и разхода спадал с около 40%.Някой карал ли е на газ/дизел,или познаватели някой който е карал,за да получа малко информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз знам,че водородния генератор сваля драстично разхода на дизела и е доста по евтин.Поразгледай из нета..дано намериш нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата, водородният генератор сваля разхода на не само дизеловите, но и на всички видове двигатели. Най-добре е да се постави на дизелови двигатели(заради това, че работят на много бедна смес) или газов. По този начин т. нар. "барунов газ" подобрява работат на двигателя и намаля разхода до 40%. Има и разработки при което има система за директно впръскване на газ, при което се повишава октановото число и по този начин също се смъква разходът на гориво за сметка на по-добрата работа на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че на дизела може да му се инсталира метанова уредба. Но се кара само смесено с дизелово гориво/ Съотношението е 70 метан и 30 дизел. За пример ще посоча варненските градски автобуси. Дори на гърба им пише че се движат с природен газ (ама не пише че е на 70% :cap: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих газовата уредба и се почувства по-голяма мощност.За ртазхода по-натам ще пиша.Струва ми се че е по-шумен двигателя,но пък дърпа много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вземи кажи каква уредба,на какво и за колко левчета сложи :buba:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото засичане 7литра дизел за 120 км.Като 20км градско 10км силно пресечен терен на бавни , другото междуградско.Газта ще засеча по-натам,че казват че харчи около 1,5 - 2л на стоте,и непосмях да сипя,ще е като мина 200-300 км. Иначе сложих обикновен Voltram,с такъв съм на BMW то от 3 години и за 60 000км не е дал никакъв дефект.Бутилката 20л.,няма нужда от по-голяма.За монтажа и уредбата в сервиза, всичко ми излезе 300лв и 16 лв прегледа.Всичко купих ново освен сондата за бутилката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пропан-бутан говориш нали?

За метан бях чувал,но за LPG не.

Интересно е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за обикновенна газова уредба.Механизма е същия като при моноинжекцията.За метан знам,но из околията няма колонка,най-близкият ми е на 50км и няма смисъл за моето положение.Дават че газта повече помага при дизела,а не вреди както при бензина.Облекчава двигателя и намалява нагара,четох подробна статия в нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРЕДИМСТВА:

>> Намалява се износването на цилиндровата група.

>> Намалява се натоварването на коляномотовилковия механизъм, тъй като газът изгаря гладко дизеловото гориво. Маслото не се мие от стенита на цилиндъра, процесът на изгаряне е равномерен.

>> Маслото по-бавно губи своите свойста, като интервалът за смяна на маслото може да се увеличи с 1.5 до 2 пъти. Увеличава се ресурсът на двигателя.

>> Отделяният дим е значително по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм много запален по идеята, ако всичко е наред при теб ще се включа и аз в клуба.

При мене е 3.0 ТД - 177 коня и ми отива на 13 градско дали е проблем ако е с турбо????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем,мойто е турбо - интерколер,2,3 мисля 100коня,но с газта се появиха още около 10 жребчета горница,поне аз така я чувствам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих няколко засичания на горивото.Извън градско пада под 6/100 дизел,а градско - с каране и по гората по време на лов качва до 8/100.Като знам че преди под 10 неможех да я сваля градско, а по лов стига до 12-13,ме радва.В двигателя се чувства и много голяма мощ.Газта е около 2/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така е направо чудесно. Аз съм си набелязал вече една фронтера същата 2.3 дизел и съм твърдо решен да сложа газово и ако разхода падне до толкова ще съм много щастлив. Само се притеснявам да не даде някакви проблеми след време, защото се конслутирах с доста хора и всичките ме разубеждават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такива не ги слушам,защото невярвам,някой от тях да е карал газодизел,но се правят на разбирачи.Даже онзи ден разбрах че газова уредба вече е монтирана и на 2 камиона МАN(става въпрос за тирове).Така че невярвам да има проблеми.От десетки години градския транспорт е с такива уредби,само че на метан.Затова са и стикерите ЕКОДИЗЕЛ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази идея от доста време ме гложди.Това което пише колегата като намаляне на разхода е доста добре,моя джип харчи доста и мисля да го оборудвам с газово у-во.Ако може по подробно каде точно се вкарва газта преди да постъпи в цилиндрите.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта влиза с въздуха.При мен е сложен щуцер след въздушния филтър.Мой приятел с Паджеро 2,8,пък е пуснал газта през винтил от джанта ,който е забол в маркуча след въздушния филтър.На един Ситроен пък маркуча с газта е мушнат в кутията на филтъра.Гърмеж при дизела няма,както е при бензина.Слагайте газ и карайте,върви повече-харчи по- малко.Не се чудете ,само губите време!!!

Тук има нещо криво и несериозно.Излиза,че всеки си муши газта където си реши.Как мерят смес,как я контролират?Със сигурност системата не е сложна,но така описана мяза за нафтова печка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо немериш.Просто изпарителя си се регулира от майстора в сервиза,а газ се пуска минимално от врътката,колкото да разпали нафтата.При мен завихме до край и отвихме половин оборот.Ако се пусне повече газ,се чува едно тракане.Ако натиснем педала на газта без да сме пусналии АГУ на 1500 оборота и го задържим,в момента в който пуснем газовата уредба оборотите се вдигат на 1800.Няма нищо криво,само минимално количество газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Паджеро 2.5 ТД, дълга база. Дали ще се хполучи и при мен същият резултат??!! Слагат ли ги във всички сервизи за газови уредби??!!

При всички дизели дава резултат.Тук на едно Паджеро 2.8/ 2002г даде резултат.И при теб ще е така.Навсякъде би трябвало да ги слагат,по-просто е отколкото при бензина,може и сам да си го монтираш ако не те мързи,както мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,колеги,ами зимата на минус 10-15 какво се случва?? Тя нафтата тогава е трудна за палене, а като сложиш и газта какво ще се получи??? Или спираш притока на газ,палиш на нафта и после отвърташ кранчето на газта? Някой има ли опит да сподели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обясня и това.По принцип винаги пали на дизел.На тихи обороти пак си работи на дизел.Газта тръгва при 1100 оборота,пуска я датчик,които е монтиран на педала на газта или на кобилиците.На тихи нетрябва да работи с газ.По принцип при мен е направено и копче, с което изключвам или включвам газовото.Може да си работи на дизел,а когато реша натискам и пускам газта,после щраквам и пак на дизел.При вкл. датчика оак си изключва при тихи и работи само на дизел,при натискане на педала отваря газта.ДАНО МЕ РАЗБРАХТЕ.!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а при по-високи обороти ще подавали повече газ или над 1100 оборота подава едно и също количество?! Защото от обясненията оставам с впечатление, че газта се регулира на едно положение и подава постоянно едно и също количество.....

Да прибавя и аз въпрос - изв,че в твоя пост - как разбираш,че ти е свършила газта???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарежда...

×
×
  • Създай нов...

Important Information

За да посещавате този уебсайт е необходимо да се съгласите с Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.