Jump to content

Проблем с пружините на Дефендъра


iscren
 Share

Recommended Posts

Колеги някой има ли представа,защо задните пружини на Дефендъра излизат от леглата,когато го карам по черен път?

Link to comment
Share on other sites

Дали е възможно да са испуснали амортисорите и от там да идва проблема?

Link to comment
Share on other sites

Може и да са умалели, http://www.paddockspares.com/parts-and-accessories/land-rover-defender/suspension.html евтин и добър вариянт :)

комлпект подсилени стандартни пружини са 38 паунда;)

Link to comment
Share on other sites

Да не би да си го наддигнал повечко и да са му умалели прожините ?

Не е пипан.Всичко си е оригинално.

Link to comment
Share on other sites

Абе ти да не би да има с какво да се похвалиш,а ? Според мен трябва да смениш пружините и тампоните мисля, че са отишли на кино.

Link to comment
Share on other sites

Абе ти да не би да има с какво да се похвалиш,а ? Според мен трябва да смениш пружините и тампоните мисля, че са отишли на кино.

Като стане време за хвалене то ш'са чуе.За сега само си се возя :)

Link to comment
Share on other sites

Колеги някой има ли представа,защо задните пружини на Дефендъра излизат от леглата,когато го карам по черен път?

Защото го ръчкаш много. На мен също ми се случва, даже често и в София. Затова джекът не слиза от джипа.

Да не би да си го наддигнал повечко и да са му умалели прожините ?

Колега, могат да умалеят гумите, пружините-не!

А самото вдигане се прави посредством пружините-по-дълги, или по твърди.

Решението за Дифендъра е конуси в задните пружини и по високи ограничителни тампони за моста.

Има и едно друго решение, но аз не го харесвам - ограничване на ходовете с колани или направо връзване на пружината за горната капачка със свинска опашка 15мм.

ПП Това последното го давам само за информация.

Link to comment
Share on other sites

Защото го ръчкаш много. На мен също ми се случва, даже често и в София. Затова джекът не слиза от джипа.

Колега, могат да умалеят гумите, пружините-не!

А самото вдигане се прави посредством пружините-по-дълги, или по твърди.

Решението за Дифендъра е конуси в задните пружини и по високи ограничителни тампони за моста.

Има и едно друго решение, но аз не го харесвам - ограничване на ходовете с колани или направо връзване на пружината за горната капачка със свинска опашка 15мм.

ПП Това последното го давам само за информация.

Казах го защото има някои, които правят лифт на купето посредством тампони между купето и шасито, и тогава се дига купето не само с гумите, и пружините умаляват.

Edited by mir777
Link to comment
Share on other sites

От карането гаранция не е.Толкова кротко го карам,че чак се чудя на мен си :)

Link to comment
Share on other sites

Колеги някой има ли представа,защо задните пружини на Дефендъра излизат от леглата,когато го карам по черен път?

От карането гаранция не е.Толкова кротко го карам,че чак се чудя на мен си :)

А докато си караш кротко, така правиш ли?

post-6198-0-57029600-1317398739_thumb.jpg post-6198-0-28158000-1317398745_thumb.jpg

post-6198-0-31484900-1317398751_thumb.jpg post-6198-0-15498400-1317398757_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

От карането гаранция не е.Толкова кротко го карам,че чак се чудя на мен си :)

В долната част където лежат пружините върху тях трябва да има една планка- шина с две дупки ,която ляга и държи пружината да не се вади случва се да се счупи провери дали е на мястото си и ако я няма си направи и сложи много е проста, но е важна. Ако не се ориентираш виж на друг или пиши ,ще ти пратя снимки.

Link to comment
Share on other sites

Имах същия проблем на дискавъри. Смених амуртисйори...и свърши.

Link to comment
Share on other sites

В долната част където лежат пружините върху тях трябва да има една планка- шина с две дупки ,която ляга и държи пружината да не се вади случва се да се счупи провери дали е на мястото си и ако я няма си направи и сложи много е проста, но е важна. Ако не се ориентираш виж на друг или пиши ,ще ти пратя снимки.

Планката я има,но пружините излизат от горе.Дали може някой някога да е сменял амортисорите и да са сложени по-дълги?

Link to comment
Share on other sites

Най- вероятно не държат нещо както трябва и да са по-дълги са най много с 5см. или 2 инча, но чак да излезе пружината от това не мисля, явно твоите не държат провери ги и ги смени.

Link to comment
Share on other sites

Най- вероятно не държат нещо както трябва и да са по-дълги са най много с 5см. или 2 инча, но чак да излезе пружината от това не мисля, явно твоите не държат провери ги и ги смени.

Реших проблема по Български.Заварих по една рифелова ламарина,от горната чашка надолу край пружината и готово.

Сега прещраква по голямите дупки,но пружините си стоят на мястото. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ще ги измеря след няколко дни(след сряда)и ще пиша ;)

Ти за пружините не написа,ами поне пиши колко харчи твоя звер.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Дам,забравих,много заети почивки имам :sufra: ,за което се извинявам,иначе имам стандартни пружини излишни!

За горенето със стандартните гуми гори около 10 на 100,зимата го карам с големи регенерати гори повече даже и немога да го засека ама съм доволен ;)

post-12517-0-24172300-1325017803_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10 на 100 само в гората ли?

Link to comment
Share on other sites

Смесено ;)

А при дълга база смесено 15 на 100 нормално ли е според теб?

Link to comment
Share on other sites

Kакви са ти гумите по размер?Какъв ти е двигатела?години?

Иначе според мен е долу горе добре все пак дълга база,аз не съм специалист тъй че ;)

Аз моя както казах с големите регенерати гори много повече ама мен не ми пречи тъй като го карам само около 1 месец с тях :)

Иначе както казах със стандртните гуми(205/80/16) последното ми засичане бе с 27 литра нафта минах 269 километра ;)

И дай някоя снимка най-накрая :)

Edited by Васката
Link to comment
Share on other sites

Kакви са ти гумите по размер?Какъв ти е двигатела?години?

Иначе според мен е долу горе добре все пак дълга база,аз не съм специалист тъй че ;)

Аз моя както казах с големите регенерати гори много повече ама мен не ми пречи тъй като го карам само около 1 месец с тях :)

Иначе както казах със стандртните гуми(205/80/16) последното ми засичане бе с 27 литра нафта минах 269 километра ;)

И дай някоя снимка най-накрая :)

Гуми стандартни,1999г.2,5TD.Освен ще взема и да го снимам :) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.