Добре дошли във форума На Лов

Регистрирайте се сега за получите достъп до всички функции. След регистрация, вие ще можете да публикувате нови теми или да отговаряте на вече съществуващите. Ще можете да настроите вашия профил, да си качите профилна снимка, да получавате репутация и да използвате лични съобщения с останалите потребители. Това съобщение ще изчезне след като влезете в профила си.

tula85

Колеги моля за съвет за Suzuki Vitara

34 мнения в тази тема

Напоследък сам много навит да си взема Suzuki Vitara , около 97,98 г. , не ми трябва за оффроуд а за да ходя на лов, а през останалото време да я ползвам кото нормален автомобил за всекидневието , спрях се на дълга база като двигател 2.0 V6 бензин , имам и предложение и за 1,8 пак бензин , моля дайте съвет кое е по за предпочитане , лични впечатления , и общо взето всичко свързано с този модел недостатъци и предимства , проблеми с които сте се сблъсквали , всичко за което се сетите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам Сузуки Витара , но имам познати с такива автомобили.

Имат добра проходимост в насечен терен.

Бензиновите 1.6 ( и малкия и големия двигател ) , къси бази с поставени газови уредби имат разход над 12 газ.

2.0 V6 със сигурност няма да бъдат по-икономични.

Ако си решил да си купуваш такъв автомобил, гледай да бъде с дизелов двигател 2.0.

Като недостатък на Витарата мога да посоча липсата на защита от ръжда при ламарините и тясното пространство при задните седалки.

Като + мога да посоча, сравнително евтините части и това, че за автомобили 4WD имат добра проходимост.

Нека колегите с такива автомобили да споделят мнения за +/ - .

Bowhunter_BG хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за 1.8 мотор !

Има с 1.8 бензинов двигател.

Suzuki Vitara 1.6 8V Carb.

Suzuki Vitara 1.6 8V Mono.

Suzuki Vitara 1.6i 16V

Suzuki Vitara 1.8i

Suzuki Vitara 2.0 V6 24V

Suzuki Vitara 2.0 12V

Suzuki Vitara 1.9D

Suzuki Vitara 1.9TD (75)

Suzuki Vitara 1.9 TDi (90)

Suzuki Vitara 2.0TDi (Mazda, 87)

Suzuki Vitara 1.9 HDi (90)

Suzuki Vitara 2.0 HDi (87)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Suzuki Vitara 1.6i 16V къса база.Имам го и е върха на сладоледа за лов.

На дълъг път /350-400 км./ малко е трудно ,но иначе супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0.V6 май е с верига...

А това че е с верига предимство ли е , защото не сам запознат много с тези работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за 1.8 мотор !

И аз не бях чувал за този мотор , И си мисля че за този модел по трудно ще се намират части , ако не е толкова разпространен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още повече ако е от малка серия произведени с такъв двигател .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не бях чувал за този мотор , И си мисля че за този модел по трудно ще се намират части , ако не е толкова разпространен .

Кви части?

По тая логика, все още има хора дето боготворят нивата....ама стават монтьори покрай нея....

Която и витара да вземеш освен дизеловата, няма да сбъркаш.

А вече моментното състояние на самата кола си е на късмет...като жената :)

Аз бих взел 1.8 - по евтина газификация по-малко цилиндри, по лесен за обслужване....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Кви части? По тая логика, все още има хора дето боготворят нивата....ама стават монтьори покрай нея.... Която и витара да вземеш освен дизеловата, няма да сбъркаш. А вече моментното състояние на самата кола си е на късмет...като жената :) Аз бих взел 1.8 - по евтина газификация по-малко цилиндри, по лесен за обслужване....

Колега виждам, че имаш това което търся , дай малко по-подробна информация. От личен опит доволен ли си като цяло и от какво .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло съм доволен, от 4 години я имам, ремонти не съм правил, само "подобрения" - газов инжекцион, бавни дифренцяли, ръчни хъбове, повдигане.... все пари в скрапа :D

Минава си от всякъде, където съм искал или не искал да мина....вози по-добре от късата база, за много голям човек е тясничка...

Проблем с мотора не съм имал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
... бавни дифренцяли....

Витарата, фабрично няма ли бавни?

Какъв ти е разхода на газ по време на лов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витарата, фабрично няма ли бавни?

Какъв ти е разхода на газ по време на лов?

Има си бавни скорости, диференциала е друго.

По време на лов как се мери разход? там не е на км. а на час :)

На асфалт разхода ми е 13 - 14...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам дълга база 1.6, 98 коня пълен инжекцион но с обикновена газова на дълго гори 8,5 газ на лов и само на градско 14 газ.Но много зависи и как настъпваш педала на газта.Много проходима ,здрава части като на другите автомобили .Както писаха колегите проблема е в тенекиите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витарата си е работен кон.....

Разхода в гората е 12-15 л. газ макар че доста трудно може да се замери точно!!!

Градско гори 10-12 извън града около 9 л.

Това е за Витара дълга база 97 г. 1.6 16V с обикновена АГУ

За гниенето е вярно и следва внимателно да се огледа отдолу преди покупка.

Има две сглобки - Испанска /ако не се лъжа/ и Японска различават се по това че при първата номерът на купето започва с V. за разликата м/у двете се досещаш.......

Не е най-добрия джип но върши перфектна работа при сравнително евтина поддръжка и нисък разход.

Недостатък е липсата на багажно пространство - дори и при дългата база!

Съвсем достатъчна е за превоз на 4 души в нормално пресечен терен /не че не може да се натоварят и повече пък даже и кучета, и да мине през по екстремен терен но това най-вече си зависи от основното предназначение вмененено и от собственика :to_pick_ones_nose2::download: /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Витара дълга база с 1.6 16V мотора и е идеалния джип за лов.Аз го ползвам и за Offroad .Разхода ми е 13 газ градско и 9 извън.Относно ръждите:Кой джип набор на витарата която ще си купва колегата няма гнило?

1.8 мотора е масов на сузуки балено така че части и за него си има и според мен е по-добрия вариянт от 2000 V6.Успех с покупката и знай че 6 цилиндровия освен висок разход сила няма да ти покаже!!!

niki91 хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и знай че 6 цилиндровия освен висок разход сила няма да ти покаже!!!

Не е баш така, ако сложиш твоя мотор на една такава, може и да не тръгне.... просто има по-бързи дифренцяли... моите ги смених с такива от 1,6 и ако е с оригиналния размер гуми, оре асфалта до 3та....

gorglak tula85 харесват това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло съм доволен, от 4 години я имам, ремонти не съм правил, само "подобрения" - газов инжекцион, бавни дифренцяли, ръчни хъбове, повдигане.... все пари в скрапа :D

Минава си от всякъде, където съм искал или не искал да мина....вози по-добре от късата база, за много голям човек е тясничка...

Проблем с мотора не съм имал.

Имам дълга база 1.6, 98 коня пълен инжекцион но с обикновена газова на дълго гори 8,5 газ на лов и само на градско 14 газ.Но много зависи и как настъпваш педала на газта.Много проходима ,здрава части като на другите автомобили .Както писаха колегите проблема е в тенекиите.

Колеги от прочетеното до тук, само ме запалихте повече, това е което ще си взема много благодаря за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така, ако сложиш твоя мотор на една такава, може и да не тръгне.... просто има по-бързи дифренцяли... моите ги смених с такива от 1,6 и ако е с оригиналния размер гуми, оре асфалта до 3та....

И аз сам чувал за този вариант .Имам познати в монтъорските среди които ми споделиха, че 2.0 V6 съпоставено с 1,6 двигателя на това купе което носят и двата модела е все едно, да зададеш въпроса кое е по-добре , ако 50 кг човек носи 50кг човал или 100 кг човек носи 50кг чувал , тоест комбинацията мощен двигател леко купе е по-добра от голямо купе и слаб двигател и съответно разхода е в по-малък. Но това е доказуемо само от хора които са го изпитали на гърба си , ти как мислиш дали в това разсъждение има логика като не се взема на предвид начина на каране и колко ми тежи крака на педала за газта , т.е както се казва при равни други условия. Редактирано от tula85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тенекиите, само колите които седят в гаража не гният, тези които се карат нирмално ,няма начин да нямат поне малко ръжда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа само плюсовете а ти си предцени.

1. Евтина пдръжка (от опит имах витара над 16 000км. тежък офроуд и само масло съм сменял другото е от главата ми)

2. Лифт на купето 200лв. и е перфектно.

3. Лек автомобил на килограми което е голямо предимство в гората.

4. Страхотно съотношение на скоростите.

5. Прегрята Витара дори и в най тежки условия не съм вждал.

6. Много по добра возия и много по мощтна от Самурая.

7. Каквото и да счупиш повее от двеста лева няма да дадеш за части.

8. Задължително да си носеш въже за да дърпаш своите колеги когато закъсат.

9. И ако ме послушаш да си сложиш хубави гуми да кажем каймани 235/15/75 които им дават страхотен просвет и голяма проходимост, а и знай че 80% от вървенето на един джип са гумите а другите 20% са да не го жалиш.

Редактирано от mir777
iliy krumov kiseliq харесват това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа само плюсовете а ти си предцени.

1. Евтина пдръжка (от опит имах витара над 16 000км. тежък офроуд и само масло съм сменял другото е от главата ми)

2. Лифт на купето 200лв. и е перфектно.

3. Лек автомобил на килограми което е голямо предимство в гората.

4. Страхотно съотношение на скоростите.

5. Прегрята Витара дори и в най тежки условия не съм вждал.

6. Много по добра возия и много по мощтна от Самурая.

7. Каквото и да счупиш повее от двеста лева няма да дадеш за части.

8. Задължително да си носеш въже за да дърпаш своите колеги когато закъсат.

9. И ако ме послушаш да си сложиш хубави гуми да кажем каймани 235/15/75 които им дават страхотен просвет и голяма проходимост, а и знай че 80% от вървенето на един джип са гумите а другите 20% са да не го жалиш.

Благодаря на всички за полезната информация , то е ясно вече няма да му мисля изобщо, набелязъл съм няколко варианта трябва само да обиколя и да ги разгледам, наистина помогнахте благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за полезната информация , то е ясно вече няма да му мисля изобщо, набелязъл съм няколко варианта трябва само да обиколя и да ги разгледам, наистина помогнахте благодаря.

имам витара 16v кьса база няма по прохоdима
kiseliq хареса това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1.6, моно, къса база от 3 години. Има само един недостатък-лесно ръждясват ламарините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване