Jump to content

Проблем с охладителната с-ма на 2.3 тди


didsann
 Share

Recommended Posts

Проблемът ми е следния.Последно време термостатът ми неотваря на 90градуса,както преди а някъде към 50-60.През това време нямам парно.Продължава да си работи на тези градуси,включва си перка и си работи така, докато спра,и пак нямам парно.Като го запала след известно време,си вдига вече до 90,и парното ми се появява и си работи така,без никакви проблеми цял ден.Това се случва всяка сутрин с първото палене,и се оправя с първото спиране за престой.Смених 6 термостата,все различни,и проблема си е все същия.НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ ТАЗИ МАГИЯ,НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ!!!

Edited by didsann
Link to comment
Share on other sites

A вентилатора работи ли при първото палене, вакум помпата дали създава вакум за отваряне на клапите.

Link to comment
Share on other sites

A вентилатора работи ли при първото палене, вакум помпата дали създава вакум за отваряне на клапите.

Вентилатора работи,духа си студено.Като студен,преди първото палене,ако отворя капачката на разширителния съд се усеща вакума,има го и при загрял,ако отворя.

Прегледах навсякъде маркучите да неопуска течност и да смуче въздух,но няма теч,а и течност не ми се губи.Явно има въздух в с-мата,но откъде ли влиза,а и защо неможе д а го изпъди с първото палена,а трябва да постои изгаснал ,за да излезе?.По принцип се обезвъздушава сама.Проблема възникана изведнъж,с падането на температурите.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Забелязах и друго,когато работи на място има стрешно парно,а когато карам с над 2000 оборота -радиаторчето истива.Оставя ли го пак да поработи на свободна за 2мин пак духа топло,тръгна ли истива!!!

Link to comment
Share on other sites

Здрасти колега.Погледни под радиатора на парното в самата му основа дали има байпасиращ кран ако да проблема ти е там.Контролира се от вакум.А другото което е ,че доста често се чупят вътре и антифриза байпасира през него като много малка част влиза към радиатора.

Link to comment
Share on other sites

Лошото е че няма кран

Link to comment
Share on other sites

Открих проблема,задръстен е радиатора за парното.Отстраних проблема,като добавих добавка за промиване на радиатори на Лъки Молли,оставих джипа да работи на място половин час,след коеро го оставих така до сутринта.На другия ден познатата технология,маркуча от чешмата в отвора на радиаторчето,пускам чешмата докрай и оставям така около 10 мин.Излезе страшна „тиня“.Сега всичко е наред.Благодаря на всички които се включиха в темата,за да ми помогнат!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.