Jump to content

Моля за помощ


Recommended Posts

Колеги спешно ми трябват 4 бутала за Самурай 1,0 сс (1-2-3 Ремонт)

Имах проблем с двигатела... купих си нов от един сайт :wallbash: но се оказа че съм случил на мошенник излага ме и неговия мотор като го сложихме и той като моя. Измамник ще прокопса с моите пари! И сега имам 2 двигатела счупени. Трябват ми 4 бутала не искам да копувам още 1 двигател писна ми! Моля ако някои има за продаване да ми пише тук в темата благодаря ви предварително ще черпя ако има !

Edited by don_stefano
Link to post
Share on other sites

http://avtochasti.cars.bg/u810527

А това е линк към въпросния търговец мошенник .. ако продава нещо друго да внимавате

Link to post
Share on other sites

Колеги спешно ми трябват 4 бутала за Самурай 1,0 сс (1-2-3 Ремонт)

Имах проблем с двигатела... купих си нов от един сайт :wallbash: но се оказа че съм случил на мошенник излага ме и неговия мотор като го сложихме и той като моя. Измамник ще прокопса с моите пари! И сега имам 2 двигатела счупени. Трябват ми 4 бутала не искам да копувам още 1 двигател писна ми! Моля ако някои има за продаване да ми пише тук в темата благодаря ви предварително ще черпя ако има !

Бе май те предупредих да ремонтираш а не да купуваш " изключителни" двигатели ма карай. Накарай "майстора" де ти го прави да разглоби двигателя който ще ползваш из основи за да не береш последващи ядове и що има да се оправи.

Ти си знаеш, но има едно "но" което сме го играли. :bira:

Edited by don_stefano
Link to post
Share on other sites

Гари тоя отговор от теб го очаквах :)) Знам каза ми но майстора ме подлага .. Не му се занимаваше да прави двигателя мързеше го, нави ме да купя нов и само да го мушне да ама не.. и сега вече купих днеска малко след като пуснах темата тук нови.. Пълен коплект гарнитури двигател, основни лагери 1-ри ремонт, биелни лагери 1-ри ремонт, нов съединител , нова водна помпа, нов ремък, маслена помпа, 4 бутала с семерини, 4 свещи , масло на скоростна кут., на раздатка и на двигател , и филтри маслен въздушен..

Гари какво ще кажеш мисля че става нов двигател и не би трябвало да имам ядове с него нали ? И мисля че ще му се вдигне малко вътака в сравнение с преди ремонта..

Edited by Vesko_Peshev
Link to post
Share on other sites

Да шлайфаш и главата,някой майстор да ти напасне клапаните и ще си имаш двигател и джипче вековище.А що се отнася за покупката на 2ра употреба части,купувай само такива,който не се търкат,износват иначе ги купуваш 2 пъти като в случая.Наслука,здраве и успех с ремонта.

Link to post
Share on other sites

Гари тоя отговор от теб го очаквах :)) Знам каза ми но майстора ме подлага .. Не му се занимаваше да прави двигателя мързеше го, нави ме да купя нов и само да го мушне да ама не.. и сега вече купих днеска малко след като пуснах темата тук нови.. Пълен коплект гарнитури двигател, основни лагери 1-ри ремонт, биелни лагери 1-ри ремонт, нов съединител , нова водна помпа, нов ремък, маслена помпа, 4 бутала с семерини, 4 свещи , масло на скоростна кут., на раздатка и на двигател , и филтри маслен въздушен..

Гари какво ще кажеш мисля че става нов двигател и не би трябвало да имам ядове с него нали ? И мисля че ще му се вдигне малко вътака в сравнение с преди ремонта..

Ако читаво направят ремонта шлайфат главата и да проверят коляновия вал накъде е дали не трябва и там шлайф двигателя става чук. Немаш ядове за сумати километри.

А тоя "майстор" де те е карал да купиш двигателя да земе ти го плати и си го носи нагръб. До кат ти правят маторя провери си каретата по карданите. Успех.

Link to post
Share on other sites

Ако читаво направят ремонта шлайфат главата и да проверят коляновия вал накъде е дали не трябва и там шлайф двигателя става чук. Немаш ядове за сумати километри.

А тоя "майстор" де те е карал да купиш двигателя да земе ти го плати и си го носи нагръб. До кат ти правят маторя провери си каретата по карданите. Успех.

Щом е зел ремонтни лагери, без шлайф на вала няма да стане. Не разбрах само, буталата ремонтни ли са или стандартни? Ще шлайфаш ли блок?

И още нещо, смени и термостата.

Edited by miko
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Здравейте колеги направих ремонта двигателя е супер! Имам две питанки само .. благодаря предварително.

Първо как стои въпроса с бързи бавни 4х4 и така ... при мен успявам да включа 4WD като дам лоста на пред. Това бързи ли се води ? Бавни ли ? Ако са бързи как да пусна бавни ? Може ли да не мога да ги пусна(някав дефект повреда ?) Ако е само на 4WD достатачно проходим ли е ? на къде се включват бавни бързи какво трябва да светва като съм на бавни какво на бързи ? друга позиция предполагам няма..

И втори въпрос каква може да е причината да ми изключва втора понякога като дам втора в завой без газ.. ако дам втора на полу съединител с малко газ не изключва но при норманлно каране по някога изсплюва какви може да са причините ? Може ли да се оправи ?

Link to post
Share on other sites

.....

Първо как стои въпроса с бързи бавни 4х4 и така ... при мен успявам да включа 4WD като дам лоста на пред. Това бързи ли се води ? Бавни ли ? Ако са бързи как да пусна бавни ? Може ли да не мога да ги пусна(някав дефект повреда ?) Ако е само на 4WD достатачно проходим ли е ? на къде се включват бавни бързи какво трябва да светва като съм на бавни какво на бързи ? друга позиция предполагам няма..

И втори въпрос.....

На 1,3 е така, предполагам че и при теб е същото

post-8076-0-32618500-1351418985_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ами не знам всъщност на зад като дам лоста ми светва 4WD ръчкам го на всякви посоки друго лампа не свети освен 4WD

Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги направих ремонта двигателя е супер! Имам две питанки само .. благодаря предварително.

Първо как стои въпроса с бързи бавни 4х4 и така ... при мен успявам да включа 4WD като дам лоста на пред. Това бързи ли се води ? Бавни ли ? Ако са бързи как да пусна бавни ? Може ли да не мога да ги пусна(някав дефект повреда ?) Ако е само на 4WD достатачно проходим ли е ? на къде се включват бавни бързи какво трябва да светва като съм на бавни какво на бързи ? друга позиция предполагам няма..

И втори въпрос каква може да е причината да ми изключва втора понякога като дам втора в завой без газ.. ако дам втора на полу съединител с малко газ не изключва но при норманлно каране по някога изсплюва какви може да са причините ? Може ли да се оправи ?

Май, май си си вкарал гол с тънката цена.

Скоростите трябва да включват и държат положението си независимо от карането, влизане в завой и т.н. Може да е заминал синхронизатора, може да е вилка износена което може да се установи кат се разцепи кутията, което пък от своя стряня ще даведе до евентуална смяна на лагери и некой и друг чарколяк.

Колкото до раздатъчната кутия и тя трябва да включва и 4те положения без проблем. При включване на 4Х4 и бавните трябва да светне отстрани в ляво 4ВД/може и да не светне ако има проблем с кабела и не е от значение/ Поради възрастта на кутията възможно е да е износено "кръстчето" отдолу на лоста което е малкия дявол. Един съвет при 1.0 когато превключваш раздатката спри ,включи и тръгни за да не се чудиш как да се прибереш. Получава се блокиране на раздатката в неутрално положение. Имаше в американски сайт за 1.2 долара лекарство за туи но вече бях поръчал чарколяци и не ми се даваха 25 долара за доставка. Бавните се включват като дръпнеш лоста на раздатката назад и върнеш надясно и напред. Бавните са му силата на този модел самураи Като усетиш зор с 2Н ръгай бавните и си глей кефа. като включиш бавните от 1 до 4 скорост са твой.4ВД включвай само при хлъзгав сняг защото върти гъза яко иначе.

Успех

Link to post
Share on other sites

Друга лампа няма.Явно не си разбрал схемата, та с две думи :

1.Лоста в ляво и напред-зацепен е само единия мост-2Н, лампата не свети

2.Лоста назад-зацепени двата моста,бързи-4Н, лампата свети, ако си с ръчни хъбове трябва да слезеш и да ги врътнеш(заключиш)

3.Ласта надясно и напред-неутрална-N, не съм сигурен за лампата

4.Лоста още една позиция напред след т.3 , включени два моста, бавни-4L, лампата свети

Edited by emil5koff
Link to post
Share on other sites

4ВД ти свети във всички положения освен 2Н - зацепен само заден мост. След това раздатката зацепва и 2та дифа и дефакто си 4Х4 за това свети лампата в зелено. Когато лоста на раздатката е крайно задно положение са включени 4Х4 бързи. При този двигател не са за по-големи наклони. Ползваш го по кал на равно да излезеш или на лизгав сняг на нормални пътища за да не върти гъза и да си у приключения. Леко надясно и максимално напред си на бавни 4Х4 които ползвай на по дарак терени по горите. Ако имаш блокаж на задния диф има едно пластмасово м/у двете седалки ,което издърпваш нагоре и завърташ на 90 градуса и зацепва задния блокаж. Той е на жило което трябва редовно да проверяваш.

Link to post
Share on other sites

Мерси колега значи не е сигорно какво точно пускам като ми светне това 4вд ясно ... по начало може и да е бавни може и да е бързи не се знае ... но м/у двете седалки фабрично никога не е имало такова пластмасово .. мерси много колга Гари имам да те черпя някои ден ако се видим някъде .. Света е малък жив и здрав !

Извод:

Давам само яко газ и това хич не мие на дедовия :)

Link to post
Share on other sites

Лампата 4WD "four-wheel drive" или "задвижване на четирите колела" е индикатор, че си на нещо от вариантите 4х4 които имаш.Няма индикатор дали си на бързи или бавни.При това спартанско оборудване, сигурно и тази лампа можеше да се икономиса, ако не беше необходимостта някой да те подсети, че независимо от това че си ръгнал нещо от наличните 4WD,за да го ползваш действително, трябва да слезеш и да врътнеш ключалките отпред.Обяснимо, все пак този модел е продаван основно в Щатите, а както е известно там мразят да помнят.Този дето ти снимах е внос от Канада и е пален с жълти лепенки с червени букви с всякакви инструкция.Това дето ти го качих си е фабрично поставено до лоста...

Link to post
Share on other sites

Просто тръгни и веднага ще разбереш дали си на бавни или на бързи. Още при отпускането на съединителя, ако колата подскочи рязко напред най-вероятно си на бавни. От там нататък ще разбереш като превключваш на по-горни предавки дали си на бързи или бавни. Поздрави.

Link to post
Share on other sites

То маани друго ма тоя мъник от де минава ,нема друго де да мине нищо че е с 1.0 двигател. Малко ,късо, леко и у гората м/у дърветата е кат глист. Па и близо с 1куб дръва маа и ич му не пука от терена. Туй от личен опит. Раздатката на 1.0 е една от най-предпочитаните при изпълнение на по-евтини "проекти" по Вропата. Бе САМУРАЙ воюва докрай и или побеждава или умирга от раз, па и е ефтин за ремонт и подръжка а е дуракоустойчив бая. Японска му работа и кат къщите им е тесен :D

Link to post
Share on other sites

То маани друго ма тоя мъник от де минава ,нема друго де да мине нищо че е с 1.0 двигател. Малко ,късо, леко и у гората м/у дърветата е кат глист. Па и близо с 1куб дръва маа и ич му не пука от терена. Туй от личен опит. Раздатката на 1.0 е една от най-предпочитаните при изпълнение на по-евтини "проекти" по Вропата. Бе САМУРАЙ воюва докрай и или побеждава или умирга от раз, па и е ефтин за ремонт и подръжка а е дуракоустойчив бая. Японска му работа и кат къщите им е тесен :D

garry ами нормално ли е с 30 литра гас да мина 180 км и да кажем че му се събира и час и половина работа на място .. ? Мисля че за 1.0 50 коня това малко мноожко идва 15 на сто някъде
Link to post
Share on other sites

Ми то разхода е относително. Зависи от бая работи. Нормално при моя с малатесата на 7ца джанти :D на дълъг път разхода при "тежък крак" е около 7/100. Зависи къде караш и как.нормално по горите е 8-10/100. Зимата за 4км в дълбокия сняг отмаах повече от половин резервоар да пробивам път. Газта му я изскубах ка го купих щот 60л бутилка и нема друго де да туриш :D и за газ не мога да ти кажа как е.

Link to post
Share on other sites

не колега мотора е нов сега се разработва не съм го юркал грам .. не е бил 4х4 каран е много нормално по асфалт само в черно не съм го вкарвал изобщо и даде 15 на сто

Link to post
Share on other sites

Час и половина работа на място не е малко, но въпреки това 15 на 100 без движение по черно и на 4х4 си е много...не е зле да го види някой газаджия

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.